A fiatalabb fiú tisztán látja, hogy a korábbi beszélgetésük óta Harry sem nyomja már el az aggodalmait a projektjükkel kapcsolatban. Louis elhatározta, hogy ma bemegy a közvetlen főnökéhez, és megbeszéli vele, mit kellene csinálnia.
Némán ülnek az autóban, Louis mély levegőket vesz, és próbál megnyugodni Harry gondoskodó érintése alatt. A férfi egyik keze Louis combján pihen, és a hüvelykujjával lágyan simogatja. Harry reggel már tett megjegyzést rá.
- Bassza meg, Okoska - nyögött fel, és morogva húzta közelebb magához a fiatal srácot a fürdőszobában. - Elcsábítani akarod Emmettet, vagy felvezetni a terveidet?
- Mindig csak téged akarlak elcsábítani - válaszolta Louis, de nem fordult meg Harry karjaiban, inkább a férfi ágyékának szorította a hátsóját, és felnyögött, amikor Harry a combjaiba markolt.
- Imádom őket - utalt Louis feszes idomaira az ujjai alatt, aztán olyan durván fordította meg a fiút, és nyomta a mosdónak, hogy Louis-nak pislogni se volt ideje közben. Harry már szenvedélyesen csókolta. - Egyszer meg fogsz őrjíteni a piros nadrágjaiddal. Szeretlek.
Louis mosolyogva gondol vissza ezekre a pillanatokra, és tényleg sikerül egy kicsit megnyugtatnia, de sajnos a központ nincs annyira messze a házuktól, hogy sokáig élvezhesse. Amikor Harry beparkol a mélygarázsba, Louis pulzusa már megint az egekben van.
Kézenfogva sétálnak be a hangárba, mert Louis innen fel tud menni az irodákhoz, Harry pedig a kiképző részlegbe. Néhány nap múlva fel kell mennie a Nemzetközi Űrállomásra.
Louis még mindig kicsit kényelmetlenül érzi magát, amikor Harry mindenki szeme láttára fűzi össze az ujjaikat, de annak örül, hogy csak kedves mosolyok kísérik őket, amerre épp mennek a központban.
- Mennem kell, a megbeszélésem öt perc múlva kezdődik - fordul Louis felé a férfi, és lazán átöleli a nyakát, aztán ad egy puszit a homlokára, de Louis már ennyitől is oldalra kacsintgat, hogy ki mit szól ehhez. - Velem ebédelsz?
- Persze, mikor? - válaszol gyorsan Louis, és óvatosan felnéz Harryre, aki mintha egyből értené, mi okozza Lou kényelmetlenségét, elengedi a fiút.
- Fél egy? - kérdez vissza. - Fél kettőtől felkészítésem lesz.
- Oké - egyezik bele Louis, és egy pillanatra megdermed, amikor Harry felé hajol, de a férfi csak egy szeretetteljes puszit hagy az arcán, rákacsint, és már el is indul a saját dolgára.
- Harry! - szól utána Louis, az idősebb pedig hatalmas vigyorral fordul felé, majd dob egy puszit a fiúnak.
- Nagyszerű leszel, mint mindig - mondja Harry, és Louis látja a szerelme szemében a valódi gondolatait. Tudja, hogy szorít neki, és lélekben vele lesz végig. - Később találkozunk, Okoska!
Nem maradt más, mint megkeresnie a főnökét a tervekkel a hátizsákjában. Louis tenyere vészesen izzadni kezd minden lépéssel, amit megtesz az iroda felé, és szüksége van néhány mély lélegzetre, amíg csak áll az ajtó előtt, hogy összeszedje magát, és végre bekopog. Ahogy meghallja a férfi hangját bentről, egyből benyit, és izgatottan sétál beljebb.
- Űrhajós Louis Tomlinson! Mi szél hozta? - köszönti nagy örömmel Emmett, és felkel, hogy az asztala melletti szék felé mutasson, és hellyel kínálja a fiút. - Láttam, hogy beadta a jelentkezését az MIT mérnöki mesterképzésre. Maga szerint szükség van erre?
- Ó, igen. Nos, azt csak magam miatt akarom, és utána megcsinálnám a PhD-t is - mosolyodik el Louis, mert a tanulással kapcsolatos dolgainak semmi köze a munkájához. Ő nem azért szeretne tanulni, hogy feljebb jusson a munkahelyén. A tanulás Louis életében alapszükséglet. Olyan, mint levegőt venni.
YOU ARE READING
I Love You To The Moon And Never Back (Befejezett)
FanfictionEgy friss egyetemista, aki még csak nagykorúnak sem számít az Államokban, mégis a NASA egyik reménysége, és az MIT kiemelt hallgatója. Kivételesen eszes, így fiatal kora ellenére máris a NASA-nak tervezi a találmányait és fejlesztéseit, így amikor k...