BB elindeki dosyayla Amnesia Ent.'ten çıkmış ve arabasına binerek hükümet görevlilerinin verdiği adrese gitmişti.
Birkaç gizli bilgi alıp yetkililere vermesi gerekiyordu. Kaçakçılık, dolandırıcılık veya diğer şeyler için bu gibi kontrolleri sürekli yaparlardı. Gizlice şirkete sızıp -normal bir vatandaş gibi aslında- müdürün veya gizli saklı işlerin dolandığı herhangi bir yere gizlice girirlerdi. Önemli önemsiz bir sürü bilgiyi alıp gizli hükümet elçilerine verirlerdi. Şirketin kameraları ya da sokaktaki MOBESE kayıtlarını ise onlar göreve başladığı anda hükümet elçileri devre dışı bırakırlardı bunları. Bu yüzden odalara giriş çıkışlarını kimse görmezdi. Zaten göreve başlamadan binanın ya da konutun mimari çizimi ellerinde olurdu. Önceden girip çıkacakları yerleri bulur, ona göre hareket ederlerdi.
Bu işlerdeki tek zorluk, siyasetçilerde ve başkanlarda olurdu. Onların korumaları daha üst düzeydi. Gizli saklıları çok olduğundan ve korumak istedikleri bilgileri de çok olduğundan konut veya bina güvenliğine önem veriyorlardı. Yine de BaekHyun gibileri için herhangi bir sorun teşkil etmiyordu tüm bu curcuna. Siber zorbacılıkla bile işlerini kendi alanlarında halledebilirlerdi de işte, bazen böyle sahaya çıkmaları da gerekebiliyordu.
Dosyaları teslim ettiğinde gördüğü bir kafeye girmişti bir kahve içmek maksadıyla. Aslında bu kafe, ChanYeol'ün sık sık gittiği kafeydi. Son zamanlarda zamanını daha çok barlarda veya kulüplerde harcasa da arada bir bu kafeye geldiğini de biliyordu. Tıpkı şuanda da kapıdan girdiği gibi.
BaekHyun, önüne indirilen bardağın kulpunu tutup üzerinde şekiller çizmeye başladığında göz ucuyla onu izliyordu, avını. Yapacaklarını düşünmek bile onu kasıyor ve gevşetiyordu. Zevke geliyor gibiydi ve bunu belli etmemek için kahvesini yudumluyordu. Ah, bir bilseler kafasının içinde dönen tilkileri...
ChanYeol, oturabileceği boş bir yer ararken birkaç arkadaşını bir masada oturduğunu görüp oraya yönelmişti. Yürürken çevreye attığı bakışların birinde Kyoong'u görüp başıyla neşe içinde bir selam vermişti. BaekHyun ise buna içten içe kahkaha atarken dışından ona karşı sevimli ve sıcak bir gülümseme vermişti. Bir bilselerdi...
ChanYeol, arkadaşlarına gitmeye bir dakika ara vererek BaekHyun'un yanında durmuş ve bu sefer sesli bir selam vermişti. BaekHyun ise onun yaklaştığını görüp elini kahvesinden uzaklaştırmıştı.
-Merhaba Kyoong Hyung! Uzun zamandır göremiyordum seni.
-Bilirsin, iş seyahatleri işte. Sen ne yapıyorsun? Okulun bitti mi?
ChanYeol'ün yüzü garip bir ifadeye büründüğünde BaekHyun, dudağını gülümsemek için daha az germiş ve merakla ona bakmaya başlamıştı.
-Bir sorun mu var ChanYeol? Bana anlatabilirsin her zaman.
Suratını düzeltip tekrar gülümsemişti ChanYeol, gözleri ise hafiften yaşarmıştı sanki. BaekHyun bu ayrıntıları izlerken kendini kontrol etmek adına derin bir nefes almıştı.
-Yok Hyung, ne sorunu? Mezun oldum ve boştayım öyle. Tek sıkıntım bu.
-Merak etme, bulursun eninde sonunda. Seni işe almayacak insan daha doğmamıştır bile.
-Teşekkür ederim. Seni rahat bırakayım ben. Görüşürüz.
-Görüşürüz. Görüşeceğiz...
BaekHyun, sessizce onun arkasında söyleyip kahvesini içmeye geri dönmüştü. ChanYeol ile daha önceden tanışmıştı ve hakkında bilgisayardan bulamayacağı bilgileri öğrenmişti. Böyle heyecanlı işlerde bulunmak hoşuna gidiyordu. Sadist denilebilecek ruhu bunu seviyordu. Sahada olmak onun işiydi. Her an bir hata yapıp da yakalanması an meselesiydi ve BaekHyun, bunu bildiği için her şey daha da gergin ve heyecanlı oluyordu.
Bu tanışıklıkları da BaekHyun'un karısından geliyordu. BaekHyun, henüz daha evli değillerken -kadını kendine aşık etmeye çalıştığı dönemde- arada bir okuluna gidip onu ders çıkışı bir yerlere götürüyordu. O sırada kadının bazı arkadaşlarıyla tanışmıştı. ChanYeol de kadının alt dönem arkadaşlarındandı ve bir şekilde yolları o zaman kesişmişti. Kadınla daha sonra evlendiklerinde okula gitmek için bir sebebi kalmadı diye iletişim kopukluğu yaşamış olsalar da hâlâ birbirlerine selam verecek kadar yakın gibiydiler. ChanYeol, her zaman BaekHyun'a yakın olmak için uğraşırdı ama hiçbir zaman sınırı aşıp da diğer arkadaşlarına yaptığı gibi işi yatağa sürüklememişti. Çünkü BaekHyun evliydi ve heteroseksüeldi. Şimdiyse iki çocuğu bile vardı. ChanYeol hâlâ ona hayran gibi görünse de duracağı yeri biliyordu en azından.
ChanYeol'ün bu samimiyeti ise BaekHyun'u daha da heyecanlandırıyordu sadece.
•••
Y:
Üzüldüm şimdi Chan'a.
Düzenlenme tarihi: 29.08.2021 00:03
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BB (BaekYeol)
Misterio / SuspensoBaekYeol texting + Kısa düzyazı ••• BB: :) Bunu istiyorum ChanYeol Delirmeni istiyorum ChanYeol: Delirmedim Bunu başaramayacaksın BB: Sen de delireceksin ChanYeol Diğerleri gibi Ölmek için yalvaracaksın En ufak bir açık bıraktığımı fark ettiğinde Ke...