259 21 205
                                    

Kyoong, gece ChanYeol'den kendini koparabilip de öldürmek için hedeflediği adama gittiğinde ChanYeol'den sonra kimseyi mesajla korkutmak istemediğini fark etmişti. Hem zaten SeHun ve ekibi onun bir açığını yakalamak için an kolluyordu ve ülkenin de BB'den haberi vardı. Bu durumda mesaj atmak biraz tehlikeli olabilirdi onun için. Çünkü daha ölmesi gereken fazlalıklar vardı.

Gecenin soğuk havasına vücudunu tamamen kapatan giysileri bile zor dayanırken hedeflediği herifi sarhoş bir halde evine girecekken yakalamış ve aracına bindirmişti. Aslında tam o anda kurşuna dizip öldürebilirdi alçak herifi ama vücudunu fazladan yormaktan zevk alır gibi gün boyu sarf ettiği efora rağmen ve son dakika yaptığı seksine rağmen bir de herifin eşek ölüsü gibi ağır olan bedenini taşıyıp sessiz olmaya çalışarak evinin bodrumuna koymuştu. Baygın herifin ellerini sert plastik kablo ile kafesin dışına bağladığında amacı kaçmaya çalışan herifin kendi kendine zarar vererek bileklerini kesmesiydi. Sadistçe gülümser gibiydi ifadesi.

Sevgilisi yattığı yatağından başını kaldırıp seslere anında odaklanıp BaekHyun'a baktığında gördüğü başka bir canlı ile nefesini tutmuştu.

BaekHyun, yataktan gelen hışırtı sesi ile hedefinden başını kaldırıp sevgilisine baktığında küçük bir gülümseme vermişti ona. Sevgilisi oturmak için yerinden kalkmıştı.

-Bebeğim, ellerini ve ayaklarını zincirlemek istemiyorum. Bu yüzden bu herifin ellerini çözmeye kalkmayacağından emin olmalıyım. Sana güvenebilir miyim?

Normal bir konudan konuşur gibi sorması ChanYeol'ün gözlerini açmadan uyanan beynini o saniyede bulandırmıştı.

-Buraya getirmemeliydin. Gözlerimin önünde mi öldüreceksin? BaekHyun... Bunu görmek istemiyorum... Lütfen...

BaekHyun, kafesin kilidini açıp kapının yanına anahtarı indirmiş ve sevgilisinin çıplak bedenini yasladığı yatağa doğru ilerlemişti. Yatağa bir dizini kırıp oturarak iki eliyle onun yataktan destek almayan tek elini tutmuştu.

-Sevgilim, korkulacak bir şey yok, inan bana. Gözlerini kapatırsın istersen ama bana kalsa buna gerek yok.

-Yapma, lütfen.

-Ah, hadi ama bebeğim!

BaekHyun, onun sürekli ıslanmak için bahane bulan gözlerine bakarken başındaki bandanayı çıkarmış ve beraberinde eldivenleri ile kıyafetlerini de teker teker çıkarmıştı. Evet, aslında seviştikten sonra onun yanından hızla ayrıldığı için doymamış gibi hissediyordu.

ChanYeol'ün ona attığı bakışların farkındalığıyla hızlıca soyunmuştu BaekHyun. BaekHyun'un kesinlikle yaptığı, söylediği ve düşündüğü şeyleri tutarsızdı.

-ChanYeollie, sana doymak mümkün değil sanırım.

İleri atılıp onu dudaklarına kendi dudaklarını bastırmış ve baskıyı arttırarak onun bedeninin geriye düşmesini sağlamıştı. ChanYeol zaten çıplak olduğu için aralarında sıkışan kalın örtüyü çekince aralarına giren kumaş parçaları kalmamıştı. Ellerini onun bedeninde hızlıca dolaştırırken kollarını ve sırtını tırmalayan ellerini tutup başının yanına bastırmıştı.

-Sert olmamı mı istiyorsun yoksa?

Nefesini tutup da yutkunduktan sonra başını olumsuz sallayan sevgilisine inanmayıp öncekine göre hırçın bir şekilde dudaklarına saldırmıştı.

-Karşılık vermen gereken an.

Öpüşüne karşılık almaya başladığında zevk alarak onun bedenini okşuyor ve yavaştan bacak aralarına yerleşiyordu.

BB (BaekYeol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin