Elindeki silahla yaklaşık yirmi metre uzağındaki hedef tahtasına nişan alırken yan gözle dev bilgisayar ekranındaki dört farklı kameradan hedefini izliyordu BB. Hiçbir zaman ChanYeol'ü bizzat gidip kendi gözleriyle izlememişti. Mesaj yoluyla onu gördüğü bir yerde olduğunu yazması ise SeHun'larla oyun oynamak içindi. Hiçbir zaman polislerle kovalamaca oynamamıştı yani. Eğlenmek için emniyeti ayağa kaldırıyordu sadece.
ChanYeol'ün evinin etrafına geçici bir süreliğine birkaç kamera yerleştirmişti. Bunu yaparken birkaç kamerayı ucuza satıyor bahanesiyle komşularıyla görüşmek zorunda kalmıştı ama en azından kendisi için kamera yerleştirirken kimsenin dikkatini çekmemişti. Bulaşıcı hastalığa yakalanma bahanesiyle maskesini de indirmemişti hiç. Bu yüzden komşuları BaekHyun'u görse bile tanımazlardı.
Bir atış yapıp hedefini kırmızı noktadan vurduğunda oturduğu koltukta daha da yaylanmıştı. Silahını iki eline alıp dış yüzeyini okşayarak bedenini ekranlara tamamen döndüğünde ise yetkililerin ona verdiği görevi düşünüyordu.
Yeni görevi BB'yi araştırmaktı. Hayatın cilvesi işte...
Kendi kendine gülümseyip ChanYeol'ü, onun gittiği barın kameralarını hackleyerek izlerken kendini nasıl yakalayacağını düşünüyordu. Son zamanlarda cinayet de işlememişti. Ne diye onu harıl harıl arıyorlardı ki.
Kendini açığa vermediği için mi Kod adı 'Bacon' olan BaekHyun'u BB'yi araştırması için görevlendirmişlerdi. Acaba sadece kendisi mi bu konuyu araştırıyordu? İçinden bir ses yanıldığını söylüyordu. Muhtemelen BB gibi büyük ve sessiz bir seri katili araştırmak için birden fazla kişi görevlendirilmişti. Herkese kolay gelsindi. BB, Kyoong, BaekHyun ya da Bacon; onun yakalanmaya niyeti yoktu hiç.
-Hadi bakalım sokuk ajanlar, bulun beni.
Silahını ekrandaki ChanYeol'e doğrultup ateş edermiş gibi yapıp ağzından 'Bang!' gibi bir ses çıkarmıştı yüzündeki sırıtmasıyla.
Yetkilileri oyalayacak bir kaç bilgi verebilirdi. Bu sürede araştırmak için uğraşmayacağı için de ChanYeol ile ilgilenebilirdi. İş bahanesiyle evinin eşi haricinde kimsenin bilmediği bodrumuna gider ve ChanYeol ile ilgilenirdi, hem de tüm gün. Düşüncesi bile baş döndürücüydü Bacon'a göre. Bir an önce onu yanına almak istiyordu.
-Seni almanın vakti geldi, ChanYeol. Hayatı yaşamaya çalışma çaban takdir edilesi ama... buraya kadarmış.
Koltuğundan kalkıp merdivenin altındaki küçük dolabından iş kıyafetlerini giymişti. Saçına bandana takıp üzerine de balıkçı şapkasını giymiş ve yüzünü siyah, üçgen bir bez ile burnuna kadar kapatmıştı. Düğümünü başının arkasına atıp yırtılmaya ve yanmaya dayanıklı eldivenlerini giymişti. Ayakkabılarını düz, klasik tabanlı bir bot ile değiştirdiğinde aynada kendini süzmüş ve gözlerinin bile zor görüneceği şekilde giyindiğini görmüştü.
Boynunu kütletip saatin gece yarısını geçtiğini telefonundan görmüş ve dev ekranların birinden Emniyet Müdürlüğü'nün içini gösteren kameralardan BB vakasını alan SeHun'un ekibini kontrol etmişti. Masa başında kafa patlatan SeHun ve Jongİn haricinde diğerleri uyukluyordu. Histeri bir kıkırdamayla onların bu haline güldükten sonra merdivenleri çıkmış ve bu sırada bir eldivenini çıkarmıştı. Parmak izini bastırmadan önce eldivenini giymemeliydi. Bu zaman kaybına göz devirip yeraltına(bodrumuna) inen kapısını ittirmiş ve evin ay ışığıyla aydınlanan merdiven altına ayak basmıştı. Yeraltı kapısının tekrar kapanmasını beklerken eldivenini giymişti. Daha sonra sessizce evinden çıkmış ve ormana doğru yürümüştü. Ormanın derinliklerinde sakladığı arabasını kamufle etmek için kullandığı üzerindeki örtüsünü üstündeki tozlara ve kurumuş yapraklara rağmen tek seferde çekmiş ve küçük bir toz sisi yaratmıştı ayın mavi ışığının altında. Çektiği örtüyü yerde bırakıp sıradan görünen ama motoru milyon dolarlar eden arabasına binmiş ve çalıştırıp öncelikle ormandan çıkmış, daha sonrasında şehir merkezine doğru sürmüştü.
Kullandığı arabanın plakası bile yoktu ama yine de kurbanını aldıktan sonra geçtiği yollardaki MOBESE kameralarından geçtiği dakikaları silecek ve yerine eski videolardan birkaç dakika ekleyecekti. Çevredeki dükkanların ve mağazaların kameralarını ise arabasındaki güçlü sinyal bozucuyla geçtiği saniyelerde devre dışı bırakacaktı. Küçük bir ihtimal herhangi bir kameraya uzaktan yakalanabilirdi ama bunu sorun etmiyordu çünkü uzaktan ancak arabasının modelini çıkarabilirlerdi. Bu da kayıtlarda olmayan sıradan model arabası için sorun olmazdı. Ayrıca hiçbir şekilde bir yeri açık olmadığından yüz tanıma vb. şeyler de yapamazlardı -olsa bile uzaktan ayırt edilmezdi-.
Aracını barın olduğu ara sokağın ana caddesinde durdurmuştu. Onun gibi bir sürü araç olduğundan aracını onların arasında durdurmuştu. Telefonunu eline aldığında sinyal bozucularına kendi cihazlarının yazılımını kaydettiği için mesajım iletilir mi, diye düşünmeden ona yazmıştı.
•••
Y:
Düzenlenme tarihi: 29.08.2021 17:52
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BB (BaekYeol)
Misterio / SuspensoBaekYeol texting + Kısa düzyazı ••• BB: :) Bunu istiyorum ChanYeol Delirmeni istiyorum ChanYeol: Delirmedim Bunu başaramayacaksın BB: Sen de delireceksin ChanYeol Diğerleri gibi Ölmek için yalvaracaksın En ufak bir açık bıraktığımı fark ettiğinde Ke...