r (Final)

344 23 460
                                    

-Ne yapıyorsunuz?! (SeHun)

BaekHyun, yapmacık bir gülümseme ile bedenini kabaca iten esmere gülümsemiş ve başını yan döndürerek merdivenin üst basamaklarında kalan SeHun'a bakmıştı. Peşinden eşi AeSook'un da indiğini görünce bedenini tamamen onlara döndürmüş ve gülümsemesini soğuk kanlılıkla doğal bir gülümsemeye değiştirmişti. SeHun'un gizli sinirini ve eşinin de bastırılmış üzüntüsüne ek olarak merakını görebiliyordu açık bir kitap okur gibi.

-Komiser Bey sorular soruyordu. Ben de birkaç tane sordum, o kadar. Neden böyle yükseldiniz ki Amirim?

BaekHyun'un sorusunu görmezden gelse de gözlerini üzerinden çekmemişti SeHun. Kyoong'un rol yaptığını anlamıştı çünkü az önce onları gördüğünde dip dibeydiler ve Kyoong'un bahsettiği gibi karşılıklı konuşma gerçekleşmiyordu. Baş şüpheliler listesindeki Kyoong'a bir çentik attı zihninden, iyi rol yapıyor çünkü. Kurnazca sorular sormalıydılar.

-Aynı soruları bana da sorar mısınız PARK Kyoong-shi?

BaekHyun, eşiyle beraber aşağı inen SeHun'u izlerken göz ucuyla esmer memura baktı. Yalan söylemeli miydi?

-AeSook-ah, hayatım çocuklara bakar mısın, az önce mutfağa doğru gittiklerini gördüm de?

AeSook'un endişe bürünen yüz ifadesini görünce iyi yerden vurduğunu bildiği için içinden bu duruma kurnazca gülümsüyordu. Dışından ise eşi kadar olmasa da kendisi de endişeli gibi görünüyordu biraz.

AeSook, seri adımlarla yanlarından ayrılınca merdiven altını dikkatli bir şekilde araştırmamaları için odağını yan yana duran iki memura verdi.

-Erkek erkeğe girilen ilişkiyi sormuştum Amirim. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Komiser Jongİn'e her şeyi söyledim, eşimi gerçekten aldattığımı ve bunu da bir erkekle yaptığımı. O adama gitmek istediğimi ama çocuklarım için gidemediğimi de söyledim.

BaekHyun, hüzün bürünen gözlerini SeHun'a yöneltmişken onun da ciddi durmaya çalışan ama her an sinirlendiğini gösterecek gibi olan bakışlarla kendisine baktığını görmüştü. Sinirlenmesinin iki sebebi vardı muhtemelen. Biri bu soruyu hoşlandığı adama söylemesi, diğeri ise böyle bir soruyu sorması içindi.

-Kendi sorununuzun cevabını bizlerde aramayın lütfen.

-Haklısınız.

-Komiser KİM, gidiyoruz. Merkezden bir ipucu bulunduğuna dair haber aldım. Hemen yola koyulmamız gerek.

BaekHyun, dudaklarını ağzının içine çekip duyduklarına kılıf bulmaya çalışırken başını aşağıya eğmişti. Neyin ipucusu? Başka bir dava hakkında olduğunu sanmıştı başta ama daha sonra SeHun'un ekibinin sadece BB ile ilgilendiğini hatırlamıştı. Peki BB ile herhangi bir ipucu bulabilme ihtimalleri var mıydı? BaekHyun, lanet şirket sahibi adamı kaçırırken son zamanlara kıyasla fazla temiz iş yaptığını bildiği için keyifliydi geceden beri. Bu yüzden ChanYeol ile defalarca sevişmişti de.

Nerde hata yapmıştı ki?

SeHun'lar bürolarına ulaşmadan BaekHyun kontrol etmeliydi sözü geçen ipucuyu.

-Umarım bulursunuz o katili Amirim.

-Bulacağız, endişelenmeyin siz.

SeHun garip bir şekilde gülümseyince- daha doğrusu ortada gülünecek bir şey olmamasına rağmen gülümseyince hem Kai hem de BB ona garip bir şekilde bakmıştı. Gülümsemenin altında yatan anlamı anlayamamıştı ikisi de.

BB (BaekYeol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin