a

213 20 166
                                    

-... Söylesene ChanYeol, tam şuan sana sahip olsam zevk alır mısın benden?

Parmak ucuyla tuttuğu yüzün gözlerine bakarken titreyen göz bebekleri ile zevkle gülümsemişti.

-Mesajlaşırken bunu aklıma sen koymuştun. Üzgünüm, merak ediyorum. SeHun da şuan bir erkekten hoşlanıyor. Onun muhtemelen yaşayacağı bu hissi bilmek istiyorum ben de.

Tepsiyi yataktan alıp yere indirirken yatakla kendi bedeni arasında duran kurbanının kaçma girişimini olumsuz cevaplayıp kolundan tutarak yatağa uzandırmıştı.

--Lütfen Kyoong hyung. Yapma, yalvarırım.

Gözleri dolan bedenin üzerinde kendine yer ayarlayıp ona üstten bakarken onun ağzının üzerine parmaklarını koyarak susturmuştu.

-Adım BaekHyun. Eğer şuan öleceksen bilmeden ölme. Gerçek adım BaekHyun ve polislerin bildiği gibi otuz bir değil, otuz iki yaşındayım. Aramızda yedi yaş varmış ChanYeol.

Ellerini altındaki bedenin alt kısmını soymak için aşağıya indirdiğinde gözüne baktığı bedenin titreyişi gözle görülür biçimdeydi. Bu yüzden duracak biri değildi BaekHyun.

-BaekHyun, lüt-lütfe-en dokunma bana, lütfen. Yalvarırım yapma bana bunu.

-Evli olmasaydım beni kendine ayartmak için uğraşacaktın. Parmağımdaki yüzük, odamdaki evlilik cüzdanı ve iki çocuğuma rağmen sana dokunmak için gelen benim, istediğin de buydu, yanlış mıyım?

Ağlamaktan onu itmeye güç bulamayan bedenin alt kısmını çekiştirerek indirirken işine yetecek kısmın açılmasıyla onu yüz üstü çevirmişti kabaca.

-Hayır, lütfen! Eskidendi o! Sevmiyorum seni. Bana dokunma, n'olur!

Elinde bıçak olsaydı önünde durduğu açık kalça yanaklarına birer kesik atardı ama aletleri kafesin dışında kalmıştı. Bu yüzden sert olacağı için kendi canının da yanacağını umursamadan her iki kalça yanağına da tokatlar atmıştı, ta ki ChanYeol can acısından konuşamayacak raddeye gelene kadar. Hıçkıra hıçkıra ağlaması bebeğini de etkileyip onun da ağlamasına sebep olunca göz ucuyla bebeğe bakıp ChanYeol'e vurmayı kesmişti.

-Kapa çeneni, senin yüzünden bebek de ağlıyor.

Zor bela hıçkırıklarını tutmaya çalışan ChanYeol'ü umursamadan onun uyurken kullandığı yastığı, belinden onu kaldırarak kasıklarına koymuştu. Çıkık kalçasının düz durmasından daha iyi olduğuna karar verip kendi alt kısmını da sadece aleti çıkacağı şekilde indirmişti.

Kendini elleriyle sertleştirmeye başladığında altındaki bedenin açıkta kalan bedenini izliyordu. Bacaklarında oturduğu için ChanYeol'ün bir yere kaçmasını engelliyordu.

-Demek sevmiyorsun artık beni. Sana zarar verdiğim için mi? Yoksa başkalarını öldürdüğüm için mi?

-Beni de öldüreceksin!

-Ama daha ölmedin ChanYeol. Yaşamana izin vereceğimi hiç düşünmez misin?

-Adını söyledin... Yaşını söyledin... Ajan olduğunu söyledin!

-Doğru, salamam seni bu bilgilerle, değil mi?

Hazır olduğunu düşünüp onun üzerine yükseldiğinde kulağına yaklaşıp fısıldamıştı.

BB (BaekYeol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin