Arabasından sadece SeHun'ların telefonları takip ederken yolun bir kenarında durmuştu elindeki bilgisayarla. Ekipmanı yetersiz olduğundan sadece telefon takibi yapabiliyordu ama bu, BB için yeterliydi.
Önünde durduğu binanın karşı yolundayken sokak lambalarının etrafındaki börtü böcekleri izliyordu kendince. SeHun'un neden hala ekibi Emniyete toplamadığını bilmiyordu. Planına göre SeHun, resmi gördükten sonra ekibini yanına toplayacaktı. BaekHyun da önünde durduğu binada oturan ekip üyesini, daha arabasına binmeden kurşun manyağı yapacaktı.
Ekibe ders olsun diye onlardan birini haklayacaktı ama görünüşe göre SeHun, BB'nin planına ayak uydurmuyordu. Bu durumda BB ne yapmalıydı? B planı yapmıştı ama bu kozu kullanmak istemiyordu. Daha doğrusu uğraşmak istemiyordu ama buraya kadar gelip de eli boş dönmek istemiyordu. Zamanı kıymetliydi BB'nin.
Bilgisayarı kucağına daha düzgün yerleştirip SeHun'a yazma planını -B planını- devreye soktu. Onu kışkırtırsa belki A planı kaldığı yerden devam ederdi.
-Yeni bir arkadaş bulmalı mıyım?
ChanYeol, yaşıyor mu?-
-Bilmem, pek canlı görünmüyor doğrusu.
Shop yapmadığını nerden anlayacağım?-
BB, olduğu yerde keyifle kıkırdamıştı. SeHun, SeHun, SeHun... BaekHyun'u şaşırtmayı her zaman sevmişti.
-Shopla uğraşacak kadar işsiz miyim? Bana hakaret ettiğini hissediyorum, üzüldüm.
Cesedi ne zaman bırakacaksın?-
-Belki hiç vermem.
Bildiğim kadarıyla kendine ait bir mezarlık merakın yoktu BB.-
-Düşününce aslında benim hakkımda bildikleriniz de benim sayemde değil mi? Belki bundan sonra yeni bir mezarlık kuracağım. "BB'nin kurbanları"...
-Komikti, kabul et minik kuşum.
Saçma hitaplarını kendine sakla.-
-Tamam, her neyse.
-Fotoğrafta dikkatini çeken bir şey yok mu? Belki bir şeyler bulmuşsundur, diye sana yazdım ama yine elin boş. Beklentimi karşılamıyorsun SeHunnie~.
Son mesajdan uzun bir süre geçmiş olmasına rağmen cevap alamayınca SeHun'u sinirlendirdiğini düşünüp arkasına yaslanmış ve az önce kurguladığı oyunun başlamasını beklemişti BB. Bilgisayarın bağlantısını değiştirip konuşmanın bittiğini tescillediği sırada ise binadaki birinci kattaki evin ışıkları açılmış, perdelere rağmen içeride birinin koşturduğunu görmüştü.
-Ve balık, yemi yiyerek oltaya takılmıştı.
Evden çıkan adamın merdivenlerden inişini izlerken yan koltuğunun kapısındaki camı indirip silahının namlusunu uzatmıştı. Emniyet kilidini kapattığında gez ve arpacığı adamın sağ omuzuna konumlandırmıştı. İçinden 'bam', diyerek söylediği her seferinde merdiveni inmeyi tamamlamış adamın farklı bir yerini nişan alarak vuruyordu. İki omuzunu, iki uyluğunu vurduktan sonra yere düşen adamdan istediği zevki alamadığı için planına uymayarak arabadan inmiş ve can çekişen adamın yanına yürümüştü. Adam, arabasının yanına, bagajının önüne düşmüştü. Sürücü koltuğuna ulaşmak için giderken BaekHyun'un oltasına fena takılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BB (BaekYeol)
Mystery / ThrillerBaekYeol texting + Kısa düzyazı ••• BB: :) Bunu istiyorum ChanYeol Delirmeni istiyorum ChanYeol: Delirmedim Bunu başaramayacaksın BB: Sen de delireceksin ChanYeol Diğerleri gibi Ölmek için yalvaracaksın En ufak bir açık bıraktığımı fark ettiğinde Ke...