186 17 21
                                    

-Kahretsin!

-Ne izledik biz az önce?

-Resmen köpeği gibi kullanıyor adamı!

-Zavallı ChanYeol. Kim bilir neler yaşıyor da sesini çıkaramıyor.

-Arkadaşlar, videoyu hepinizin bilgisayarına gönderiyorum. En ince ayrıntısına kadar defalarca izleyin. Jongİn, sen benim odamdaki bilgisayardan izleyebilirsin; malum, hiçbir bilgisayar elinden sağ çıkamıyor artık. (OSH)

-Anlaşıldı Amirim!

-Üzgünüm, yakalanmak istemezdim. (KJİ)

-Eiy, dert etme Jongİn! Karşımızdaki katilin üst seviye biri olduğunu hepimiz biliyoruz.

-Her neyse, olan oldu. Şimdiki zamana odaklanın. (OSH)

SeHun, kapısını açıp Jongİn'i içeriye koymuş ve kendisi de girdikten sonra kapıyı kapatmıştı. Tek kelime etmeden az evvel kendi bilgisayarına gelen videoyu bilgisayar henüz kucağındayken ekip arkadaşlarına göndermiş ve bilgisayarı masasının önündeki sehpaya indirmişti. Bu şekilde ikisi de rahat bir şekilde izleyebilirdi videoyu.

-Bir an önce yakalamak istiyorum BB'yi. (KJİ)

Hoşlandığı adamın sözlerinden sonra başıyla onu onaylayıp videoya odaklanmışlardı. Üç defa videoyu sürekli durdurarak izledikten sonra Jongİn'in bir şey söylemek ister gibi başını yana eğip dudaklarını ısırmasıyla gözlerini ona dikmişti SeHun.

-Söyle Jongİn, doğru olsa da olmasa da her yoruma açığız.

-BB, ChanYeol'den hoşlanıyor olmasın? Çünkü...

-Çünkü onu önemsiyor gibi davranıyor, bunu mu fark ettin?

-Evet, Amirim.

Başıyla onu onaylayıp sırtını koltuğa iyice yaslamıştı SeHun. Esmer yüze bakarken esmerin, dudaklarını ısırmış olduğu için kırmızılaşan o et parçalarına bakmamaya çalışıyordu.

-Öldü diye düşünmemizi sağladıktan sonra bu video sayesinde ChanYeol'ün konuşma şeklinden ona olan ilgisini çıkardık. Bu yüzden biz, ChanYeol'ün öldüğünü sanarken ona zarar vermeyi kesmiş olabilir. Tüm bunlar oyun da olabilir ama...

-Ama?

-Haklı olabilirsin. ChanYeol, rol yapmasını gerektirmeyecek şekilde iyi görünüyordu. BaekHyun'un kamerayı kapattığı zamanda ona olan yakın davranışı bu şekilde yorumlanabilir. Eğer dediğin gibi çıkarsa BB'yi yakalamak daha kolay olur Jongİn.

-Amirim, şüpheliler listesindeki kişilerin evlerine arama emri çıkaramaz mıyız?

-Bunun için günlerdir uğraşıyorum. Sanırım bir iki gün daha uğraşırsam sonunda izni alabilirim.

-Kendi başımıza bir şeyler elde etmemiz lazım. BB'nin verdikleri yetersiz.

-Katilin bir açık vereceğini sanmıyorum. Evinde rehine saklamıyor olabilir, iş birlikçileri olabilir ya da tüm bunları yaptığından bi' haber olan bir ailesi bile olabilir.

-BB'yi küçümsemek istemiyorum ama o da bir insan neticesinde. Eninde sonunda yakalanacak. Öldürdüğü insanların bir bağlantısı olmaması onu psikopat dememize de engel oluyor. Tüm bunları ne için yapıyor?

-Sana araştırma ödevi veriyorum, iyi dinle çaylak.

Jongİn, korktuğunu belli eden gözlerini gizlemeden Amirine bakarken Amiri ise yarım ağız sırıtarak ona bakıyordu. Yan yanaydılar ve aralarında az bir mesafe vardı. Jongİn, Amirinden çoğu zaman korktuğunu itiraf ediyordu ve şimdi de korktuğu o anların birindeydi.

-Kurbanların hayatlarını araştır ve ne bulduğunu bana söyle.

-Kurbanların dokuzu ölü ve biri de şuan esir durumda. Memur Yixing'e sırf sinirlendiği için kıydı aşağılık cani.

-Evet, bildiğimiz kadarıyla Yixing hariç toplam on kişi ama BB'nin bundan önce de insanları öldürüldüğünü düşünüyorum. Bildiklerimizi araştır ve ne için öldüklerini, ne şekilde öldüklerini bul. Daha sonra ise bu on kişinin dışında esrarengiz bir şekilde ölen insanları araştıracaksın.

-Siz?

-Ben araştırdım önceden. Hatta ekipteki tüm arkadaşlar araştırmıştı sen daha bize dahil olmadan. Senin de bilmen gerekiyor.

-Anlaşıldı Amirim.

Başını eğip emri yerine getireceğini belirttiğinde SeHun'dan içten bir gülümseme kazanmıştı. Bunun üzerine kendisi de küçük bir gülümsemeyle karşılık vermişti.

-Jongİn, akşam yemeğini birlikte yiyelim mi?

Gülümsemesi yüzünde donan Jongİn, BB'nin sürekli ima ettiği şeyin gerçek olma ihtimalini düşündü. Amir SeHun ondan hoşlanıyor olabilir miydi?

İçten içe kafasını olumsuz salladığını hayal etti Jongİn. Mümkün olamazdı ona göre. Hiç öyle bir şey hissetmemişti. Yani Amirin ona hiç öyle baktığını görmemişti. Bu yemek teklifi de muhtemelen arkadaşçaydı. Evet, kesin öyleydi.

Jongİn, başını yavaşça aşağı yukarı oynatmış ve gülümsemişti tekrar.

-Tabii, memnuniyetle Amirim.

SeHun, içten içe heyecanını bastırmış ve sevincini içine saklamıştı. Ekibe aldığından beri astından hoşlanıyordu ve içinde tutmaktan da yorulmuştu biraz.

•••

Y:

Düzenlenme tarihi: 06.11.2021 17:57

BB (BaekYeol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin