n

225 20 45
                                    

Bodrum'una her zamankinden farklı bir duyguyla girdiğinde gece yarısını geçiyordu saat. Yine bir aptallık yaptığını fark etmişti ve bunu da ancak olaydan bir hafta sonra öğreniyordu. Hepsi Kai denen bir hacker yüzündendi. Hayalet gibi fark ettirmeden işini yapıyordu bilgili olan bu hacker. BaekHyun ise şu sıralar biraz vurdum duymazlık yaptığı için onu fark etmemişti bile. Kai denen kişinin BB'yi araştıranlardan biri olduğunu öğrenmişti yeni yeni. Ama pastaneye erken gitmesi gerektiği için -başka bir şehre teslimat yapmak zorundaydı diye- sabah tam araştıramamıştı. Akşam işten geldiğinde ise eşi ve çocukları yüzünden ancak şimdi vakit bulabilmişti. Bir an önce işe koyulmalı ve Kai denen hackerı bulmalıydı.

Pata küte merdivenleri inip sola döndüğünde bilgisayarların başına geçmişti koltuğuna oturduktan sonra. Yan gözle solunda kalan merdivenin ve bir kolonun arkasında gördüğü hareketlenmeyle oraya bakmış olsa da aklı tamamen bilgisayarlardaydı.

-Uyumaya devam et, seninle işim yok.

Ekranları açıp bir yandan SeHun'un odasındaki ve ekibinin çalışma salonundaki gizli kameralarını aktifleştirirken diğer yandan da Kai denen hackerın gerçek adını ve çalıştığı yeri öğrenmeye çalışıyordu. Ardından da onun bilgisayarına sızıp bir hafta önce memur Yixing'i öldürdüğü sokağı çeken birinci jeolojik zamandan kalma kameranın -abartarak söylüyor tabii- çektiği görüntüleri elde edecekti. Ellerinde bir video olduğunu öğrenmişti ama kendi modern cihazlarını bile alt edecek kadar değişik bir kamera kaydı olduğunu düşündükçe muhtemelen ilk çıkan modellerden olduğunu düşünüyordu videoyu çeken kameranın.

-Ve evet, tam da düşündüğüm gibi. Gel buraya KİM Kai.

Videonun içeriğine KİM Kai'nin kim olduğundan daha hızlı ulaşmıştı. Videoyu izlemek için odağını hackerın kimliğinden çektiğinde soruşturma ekibinin odasında da bir hareketlenme olmuştu.

-Neler oluyor, lanet olsun!

Videoda fazlasıyla bulanık bir şekilde yandan görünüyordu BB. Arabasından inip de Yixing'in yanına çömelme anı bulanık olmasına rağmen net bir şekilde anlaşılıyordu. El kol hareketleri bile seçilebiliyordu. Bu video, görüntü kalitesini arttırabilen birinin eline geçse bile BB'nin kimliğini açığa çıkarmazdı. Sadece hangi elini kullandığı veya yürüyüş şekli ve omuz genişliği gibi şeyleri açığa çıkarırdı. Memurların belirsiz bu bilgilerle Kyoong'u yakalayıp da BB olduğunu iddia ettiremezdi. Bu yüzden videonun oynayan halini köşedeki bir bilgisayara aktarıp ana bilgisayarından Kai'nin kimliğini araştırmaya başladı.

KİM Kai...

BaekHyun, videonun olduğu bilgisayarı bulup onun kime ait olduğunu bulması biraz uğraştırsa da dakikar içerisinde onu da bulmuştu. Kimse Bacon'un yetenekleriyle yarışamazdı işte.

Gururla ve kibirle gülümseyerek ekrana bir anda çıkan resmi beklerken resmi gördüğü anda gözleri şokla açılmıştı.

-Oha!

Şaşkınlık dolu sesinden sonra kafa sesiyle kahkaha attığında ekrandaki esmer komisere bakıyordu.

-Ulan KİM Kai! Şaka gibi.

Tekrar kahkaha attığında kahkahası uzun sürmeyip hızlı bir şekilde sinirli bir ifadeye bürünmüştü yüz ifadesi. Tüm gün bu hacker yüzünden gergindi. Sonunda tanıdığı birinin çıkması ve onu bulurken zorlanmaması BaekHyun'un sinirlerini bozmuştu işte.

-Siber alanda az biraz bilgili olman SeHun'un ilgisini sana fazlasıyla çekecek ama Jongİn, artık yeni bir düşmanın var. Seni canından etmeyeceğim minik kuşum için. Ama artık elini attığın her bilgisayarı yok edeceksin.

BB (BaekYeol)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin