Her bölüme bol bol yorum bekliyorummmh
•••
BaekHyun, BB, Bacon ya da Kyoong; her ne ise, gündüz vakti eşiyle olan kahvaltısından sonra işlettikleri pastaneye doğru gündelik hayatta kullandığı arabasıyla ilerlerken yol üstündeki kaldırımın üstünde, seyyar sokak satıcısının önünde tatlı patates yiyen SeHun ve ekibini görüp gülümsemişti.
Memur Yixing'in ölümünün üzerinden dört gün kadar geçmişti. Cenaze töreni, yas tutma gibi şeylerle uğraştıklarından kimse BB'ye bulaşmamıştı. Bu yüzden BB de kurbanı ChanYeol'e dört gün boyunca elini sürmemiş ve kendine gelmesi için bakımını yapmıştı. Dişlerini fırçalayabilmesi için bir fırçanın sapını küçültüp ona vermiş ve banyosunu da yaptırmıştı kendi elleriyle. O derece keyfi yerindeydi sevgili seri katilimizin.
-Günaydın millet!
-Günaydın boss!
Güler yüzüyle iş yerine girdiğinde sabah temizliği yapan birkaç çalışanına selam vermiş ve arka kısımdaki kendisi ile aynı işi yapan çalışanların yanına geçmişti. Askılıktan bir önlük aldıktan sonra siyah plastik eldivenlerini giyip başına da üçgen bir bandana takmaya başladığında iş arkadaşlarıyla gündelik sohbet ediyordu.
-Bugün için işimiz çok. İki ekibe ayrılıyoruz. Benimle beraber düğün pastası yapmak isteyen var mı?
Herkesin el kaldırdığını gördüğünde karma cinsiyet pasta ve tatlı ekibine katılıp kıkırdamıştı o da. Pasta yapmayı seviyordu.
-Sen, sen ve sen, benimlesiniz. Geri kalanı da vitrini doldurmaya başlasın. Ha! Unutmadan söyleyeyim. Bir tane küçük, mavi renginde kuş görünümlü bir pasta istiyorum sizden. Gün içinde birkaç özel müşteri gelecek gibi. Onlara ikram edeceğim. Anlaşıldı mı?!!!
-Yes, boss!!!
Malzemeleri çıkarıp üç katlı büyük bir pasta yapmaya başladıklarında pastanın bitimine kadar dolu dolu çalışmışlardı. Sonunda pasta hazır olup da üzerine şekerli süslemeler yerleştirmeye geldiğinde Kyoong, ellerini yıkamış ve önlüğünü çıkarmak için askılığın oraya gitmişti.
-Uzaktan bakınca daha hoş görünüyor ama en üst katmanın üzeri biraz boş kalmış gibi. Gelin damat figürü yapabilecek kendine güvenen biri var mı?
Kimsenin işe yanaşmamasıyla gülen suratını sinirli bir ifadeyle anında değiştirmişti. Canlarının istediği şeyi yapmaları için onlara maaş ödemiyordu Kyoong.
-Burası bir iş yeri ve siz de benim çalışanlarımsınız. Hoş bir şekilde soru sorduğumda bunu arkadaşça mı algılıyorsunuz? Tekrar soracağım. Kim, pastanın üst katmanını göze çarpacak şekilde süsleyecek?
Çalışanlar, işlerini bırakıp patronlarına bakarlarken onun değişen ruh hali yüzünden gergince birbirlerine bakıp ellerini yukarıya kaldırmışlardı. Yapabilen veya yapamayan herkes süsleme işini almak için el kaldırdığında Kyoong, keyifle gülümseyip şaka yapmış gibi tepkiler göstermişti. Halbuki onların bu çekimser halleri ona farklı bir zevk veriyordu.
-Aman, bakmayın bana öyle. Noona, sen yapıver lütfen. Büyük bir pasta olduğundan diğerlerinin berbat etme riskini göze alamam.
-Peki.
Kendinden yaşça büyük olan kadını başıyla onaylar gibi yapıp ikili kapıdan çıkacakken kapının içeriye doğru açılmasıyla geriye doğru adımlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BB (BaekYeol)
Mystery / ThrillerBaekYeol texting + Kısa düzyazı ••• BB: :) Bunu istiyorum ChanYeol Delirmeni istiyorum ChanYeol: Delirmedim Bunu başaramayacaksın BB: Sen de delireceksin ChanYeol Diğerleri gibi Ölmek için yalvaracaksın En ufak bir açık bıraktığımı fark ettiğinde Ke...