1.2

2.5K 116 93
                                    

Çalan kapı ile birlikte istemeyerekte olsa ayaklarımı sürüyerek kapıya kadar geldim.

Her ne kadar istemiyorum desemde içimde bir yerlerde onun yüzünü görmek isteyen bir kısım vardı.

Evet evet bu aptal aşık olan tarafındandı bu istek.

Kapı bir kez daha çaldı ve kendime gelip kapıyı açtım.

Barış'ın yüzü panik ve sinir arasında gidip geliyordu.

"Neden geldin yazdım ya sana."

"Çok geç yazmışsın demek ki."

"Her neyse tekrar soruyorum neden geldin?"

"Çünkü mesajlarıma cevap vermedin Kayra. O yanındaki kimdi."

"Hmm bi düşüneyim... Sanırım sana söylemek zorunda değilim. Ha bu arada neydi adı Kader miydi? Neydi ne oldu aşkını itiraf ettin mi?" Sanırım artık üzülen çocuk olmamak lazımdı. Evet onu seviyorum ama bu üzülmem gerek demek değildi.

"Ki- ha yok. Söylemedim daha ama bir süre daha söylemeyi düşünmüyorum sanırım."

"Ne? Nasıl ya. Şaşırtıcı bir hareket. Neden söylemeyeceksin?"

"Şey ya yakı- ya niye beni burada tutuyorsun içeri alsana."

"Niye ki gitsene geri." Bunu ben söylemiştim değil mi? Ama hemen bir pişmanlık geldi çünkü Barış'ın gözünde anlıkta olsa bir üzüntü geçmişti.

"Off geç içeri. Ne yapacaksak artık." Diyip kapının önünden çekildim.

Barış bunu beklermiş gibi içeri girdi ve bildiği yerden salona geçti.

Barış'la iletişim kurabilmemizi sağlayan şey okulda olan bir etkinlikti. Yoksa zaten mümkün değildi. Neyse bunu daha sonra konuşuruz.

Salona geçip Barış'ın oturduğu koltuğun karşındakine oturdum.

"Kemal." Dedim.

Soran gözlerle baktı.

"E bunun için gelmedin mi sen? Söyledim işte adı Kemal."

"Hmm anladım. Ama bence uzak dur ondan."

"Niyeymiş be seviyorum ben onu."

"Ne seviyor musun? Daha bugün tanıdın ve seviyor musun?"

"Evet o iyi bir arkadaş onunla sohbet etmek sarıyor."

"Yaa ne güzel sevindim senin adına. Güzel arkadaşlıklar kurarsın belki sende artık." Ne demekti bu şimdi.

Evet bugüne kadar neredeyse arkadaşım olmadı ama kötü bir hayatımda olmadı.

Hani bilirsiniz ya şu çoğu kişiyle arkadaş ama yakın bir tane bile arkadaşı yok ben tam olarak o oluyorum yalnızca herkesle aram çok iyi değil, mesafeli.

"Ben zaten güzel arkadaşlıklar kuruyorum merak etme."

"İyi."

"Ayrıca... Sana ne benim arkadaşlık ilişkilerimden. Ister bir sürü arkadaş yaparım istersem yapmam seni ne ilgilendirir ki?"

"Sakin ol şampiyon kötü bir şey demedim. Sadece güzel arkadaşların olsun dedim yanlış anlama. Yani kotu kişilerle arkadaş olma diyorum."

"Anladım. O zaman seninle olmayan iletişimimi bitirsem mi ne yapsam?" Niye bilmiyorum ama istemeyeceğim şeyler yapıyordum. Ya gerçekten artık hiç konuşmazsak.

"Ne? Sence ben... Kötü biri miyim?" Ben öyle demek istememiştim ki.

Ayrıca dışarıdan sert görünse bile onun ne kadar iyi biri olduğunu biliyordum.

"Şey be-"

"Bak Kayra oradan nasıl görünüyorum bilmiyorum ama ben kötü birisi değilim. Ama arkadaşlığımızı bitirmek istiyorsan... Bitirebilirsin. Ama bil ki ben böyle bir şey istemem. Bence sen iyi bir... Arkadaşsın." Dedi anlamadım ama kalbi mi kırılmıştı ki?

Tam konuşmaya başlayacaktım ki tekrar konuşmaya başladı.

"Ya da neyse ya boşver bugün ki davranışım da mantıklı değildi. Ben kim olupta sana karışıyorum ki sonuçta alt üstü arkadaşız. Özür dilerim seni bu şekilde sıktığım için. Bundan sonra da dikkat ederim kendime. Iyi günler, görüşürüz arkadaşım." Son kelimesini bastırarak söylemişti. Sanki bir şeyi kendine anlatmaya çalışır gibi.

Koltuktan kalkıp hızlı bir şekilde kapıya ilerledi. Şoktan çıkıp peşine gittiğimde kapıya varmıştı. Ben gelene kadar kapıdan çıktı.

Odama geçtim ve olanları düşündüm. Ne olmuştu az önce öyle.

Benim onu sevmediğimi mi düşünmüştü ben onu delicesine severken.

Söylediklerim ağır mıydı? Bilmiyorum.

Ne yaptığımı ve ne olacağını bilmiyordum.

Ne kadar güçlü durmaya çalışsamda gözümden yaş düşmüştü.

Beni yanlış anlamıştı ben onu seviyordum.

Böyle olmamalıydı bir şeyler yanlış gitmişti. Hem de çok yanlış. Ve bunu nasıl düzeltebilirdim bilmiyordum.

Onu kaybetmemiştim değil mi.

~

Selamlar okurlarımmm

Bölüm nasıldı?

Acıların çocuğu Kayra yine zorluklarla uğraşıyor.

Sizce yeni bölümlerde neler olucak?

Instagram'da da bir şeyler paylaşıyorum oraya da gelinn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Instagram'da da bir şeyler paylaşıyorum oraya da gelinn

Ha bu arada bölüm ithafı yapmak istiyorum ithaf isteyenler buraya belirtebilir.

Neyse bu kadardı sizleri seviyorumm 🤍

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin