"Sahra bi' bakar mısın?" Dedim istemeye istemeye.
"Efendim Kayra."
"Şey ben seninle bir şey konuşmak istiyorum da." Ne diyecektim ki ben şimdi ona.
"Peki gel istersen kenara geçelim" şu anda sınıfın ortasındaydık ve daha okula yeni gelmiştik. Bir kaç kişi kendi aralarında muhabbet ediyorlardı. Biz de benim sıramın bulunduğu yere yani cam kenarında bulunan ortalarda ki sıraya gelmiştik.
Sırama yerleştiğimizde kendimi zorlayarak konuşmaya başladım.
"Şey soracaktım barış'ı biliyor musun hani saçları kahveren-"
"Haa yakışıklı bir çocuk var o mu bazenleri senin yanında oluyor." Barış'a yakışıklı demişti...
"Evet o"
"Ee ne olmuş ki ona?"
"Ya bilirsin ya işte senden hoşlanmış galiba." Dedim. Kalbime ağırlık çökmüştü bunu söylerken.
"Yaa konuşuruz o zaman neden kendisi gelip söylememiş ki." Dedi. Bunun cevabını ben de bilmiyordum aslında.
"Bilmem ki."
"Neyse daha sonra konuşuruz tekrar benim bi dakika gitmem lazım." Dedim ve sıradan çıkıp hızlıca lavaboya girdim.
Ne olmuştu şimdi sevgili mi olacaklardı. Aynadan kendime baktım gözlerim kızarmıştı. Bu beni neden bu kadar üzüyordu ki sonuçta barış'ın ilk defa sevgilisi olmuyordu.
Hatta bir keresinde bir kızı yanımda öpmüştü bir hafta kendime gelmemiştim hep gözümün önüne o an geliyordu. Ki hala daha aklıma geldikçe kötü oluyorum şu an olduğu gibi. Çok seviyordum işte onu. Aptalın tekiydim ne diye o kadar insan arasından onu sevmiştim ki...
Yüzüme soğuk su vurup lavabodan çıktım. Ve koridorda Barış ile karşılaştım. Barış bana doğru geliyordu. Yaklaştı yaklaştı ve yanımda durdu.
"Ne yaptın kardeşim hallettin mi? Sahra ile konuştun mu?"
"Evet... Seninle konuşacak... Eğer istersen... Bir daha ki te-"
"Off Kayra ne mırıldanıyorsun beş saattir biraz hızlı konuş be!" Diye bağırdı bir anda oysaki ben kendi içimde sindirmeye çalışıyordum olayı...
"Peki..."
"Eğer istersen teneffüste konuşmanızı ayarlayalım diyecektim." Dedim bir çırpıda. Ne kadar sevsem de o böyle mutlu olacaktı. Olsundu ben üzüleyim ama o mutlu olsundu.
"Tamam olur ben sınıfın kapısına gelirim teneffüste hadi görüşürüz." Dedi omzuma hafifçe iki kere dokundu ve sınıfına gitti.
Şu anda bağırarak ağlamak istiyordum ama derin bir nefes aldım ve yaşların gelmesini engellemek için gözlerimi yukarı çevirdim. Ardından sınıfıma doğru yol aldım.
Sınıfa girmemin ardından hoca da gelmişti zaten Sahra'yla başka bir şey konuşmamıştım ders sonuna kadar.
Teneffüs olduğunda Sahra'ya görüşmek isteyip istemediğini sordum son bı umut ama konuşmak istediğini söyledi.
Barış sınıf kapısının önünde bekliyordu Sahra ile çıktık ve barış beni görmezden gelerek Sahra'ya selam verdi yalnızca.
Tam onlar ile birlikte ilerleyecektim ki Barış sınıfta kalmamın daha iyi olacağını söyledi tam o anda sanki kalbimden bir parça daha eksilmişti. Konuşmak istedim ama sesim çıkmayınca kafa sallayarak sınıfa döndüm.
Sanki barış benden haz etmiyormus gibi geliyordu, sanki beni yalnızca kullanıyor...
Hayır Kayra sil su saçma salak düşünceyi kafandan tabi ki de seni seviyor kafanda kurup durma. Yalnızca kızlara ilgisi daha çok olduğu için böyleydi eminim o da beni çok seviyordu.
~
Eveet mükemmel bölümün sonuna geldikBarış hakkında ne düşünüyorsunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra BXB
Romance(TAMAMLANDI) Barış: ne o? sen mi seviyorsun yoksa Kayra: ne ben niye seni seviyim be Barış: ya Kayra aptal mısın Sahra diyorum sen mi seviyorsun diyorum