Bolca yorumlarınızı bekliyorum bu bölümm
~
Birlikte eve girdik ve her zamanki gibi annem işteydi şu an.
"Buyur geç salona ben iki dakika üstümü giyineyim seni çağırırım." Dedim. Beni onaylar şekilde kafasını salladı ve salona geçti.
Hızlıca odama gittim ve kıyafetlerimi çıkardım. Dolabı açtım ve ne giyinsem diye düşündüm sonuçta onun gözü önünde olacaktım birazdan.
Evet, ben de biliyorum sevgilisi olduğunu ama zorla bir şey yaptırmayacağım kimseye sadece özenli olacağım o kadar hatta onunla alakası yok ben hep böyleyim bı kere.
Dolaptan kısa siyah şortumu aldım. Üstüme ise çok sevdiğim beyaz hafif kısa tişörtümü giydim ve salona doğru seslendim.
"Barış gelebilirsin artık." Daha sonra gidip çantamdan bir kaç kitap çıkarttım ve çalışma masasının üzerine koydum.
Ben masayı düzenlerken kimse gelmeyince kapıya döndüm ve barış oradaydı. Transa geçmiş gibi bana bakıyordu.
"Ne bakıyorsun gel hadi hangi konularda eksiğin var?"
"Bilmem geleyim bı bakayım konulara." Bunları söylerken yüzüme değil bedenime bakıyordu.
"Hadi barış yaa ne bakıyorsun." Biraz utanmadım değil.
Barış yanıma geldi ve tabureye oturdu. Ben de sandalyeye oturdum.
"Bak şimdi ben son günlerde dersi iyi dinlemiştim o yüzden son konularım daha iyi bunlardan bilmediğin var mı?" Elimde kalem ile kendimi derse vermeye çalışıyordum ama ben kitaba döndüğüm zaman sırtım ile göğüsü birbirine çok yakın oluyordu o da kafasını eğdiği için.
"Evet var bak şu konuyu anlamadım ben mesela." Diyerek bir konuyu gösterdi.
"Yaa benim en iyi olduğum konu bu gel anlatayım."
"Ben başka konularda iyiyim." Barış bir şey mırıldandı ama tam anlayamadım.
"Pardon, anlamadım?"
"Ha şey dedim ben, ne güzel, hani sen dedin ya ben bu konuda iyiyim onun için."
"Anladım. Anlatmaya başlıyorum."
"İşte buraya da x gelecek ve sonuç kendiliğinden çıkacak. Anladın mı?" Bayağı bir süre konuyu anlatmıştım. Cevap gelmeyince kafamı arkaya çevirdim.
Off sanırım yanlış bir şey yapmıştım çünkü kafamı çevirdiğim gibi nefesini çok yakınımda hissetmiştim.
Gözlerimi gözlerine çevirdim o ise dudaklarıma bakıyordu.
İkimizde geri çekilmemiş öylece duruyorduk.
Tam tekrar anladın mı diye soracakken barış dudağıma yapıştı.
Bir süre öyle durdu ve yaptığının farkına varmış gibi hızla kafasını çekti.
Şu an... Şu an çok utanıyordum. Biliyor musunuz rüyamda gördüğümden çok çok daha iyiydi ki sadece dudakları değmişti.
"Ben... Ben çok özür dilerim istemeden oldu gerçekten." Kafamı ona çevirdiğimde kafasını aşağıya çevirmiş öylece konuşuyordu.
Bu hali o kadar güzeldi ki...
O şu an ayağa kalkmıştı bile. Bir anlık gelen cesaret ile ayağa kalktım, üzerine doğru gittim, omuzlarına ellerimi koyup hafiften eğilmesini sağladıktan sonra dudağına kısa sayılamayacak ama çokta uzun olmayan bir öpücük kondurdum.
"Özür dilemene gerek yok." Dedim.
"Imm sanırım ben şimdi gitsem iyi olur. Şey sonra görüşürüz." Hızlıca odadan çıkmıştı.
Bu beni bir tık üzmedi değil. İsteyip istemediğini anlamamıştım tam.
Ama eğer ki istemiyor ise büyük rezil olmuştum.
Hayır, olmamıştım ilk o öpmüştü ki.
*
Barış: şey Kayra ben tekrar özür dilerim gerçekten istemeden oldu. Bir daha olmaz söz.
Ne diyordu bu aptal ya. Sinir beni cesareti yapıyor demiştim önceden ben değil mi?
Kayra: istemiyordun yani hiç?
Barış: öyle değil
Kayra: nasıl
Barış: Kayra ne duymak istiyorsun
Kayra: bilmem
Kayra: ama bir söyleyeceğim var
Kayra: ben seni öptüğüm için hiç mutsuz değilim özür de dilemem.
Kayra: eğer sevgilin olmasaydı
Kayra: bir daha da olur derdim ama olmaz
Kayra: kendi kalbimin kaldıramayacağı şeyleri başkasına yapmak istemem.
Barış: bak ben de kimseyi aldatmam asla böyle bir şey yapmam ama seni öpmek istedim işte
Barış: şu an kendimi açıklayamam ama senden duymam gereken bir şey var
Barış: Kayra beni seviyor musun? (Görüldü)
Bir dakika kalbim atıyor musun?
Hii atmıyor
Öleceğim
Ama olmaz ki daha seviyorum demedim!
Kayra: wbte
Kayra: wvet
Kayra: off!
Kayra: EVET SEVİYORUM
barış: ben
Barış: şu an ne diyeceğim bilmiyorum
Barış: ciddisin di mi sen?
Kayra: hayır dalga geçiyorum
Kayra: bak zaten heyecandan kalbim atmıyor olcem ben burada
Kayra: yalan soyliyecdk kadar vaktim yik
Barış: tamam sabah arka bahçeye gel lütfen.
Barış: seni seviyorum
Barış: görüşürüz
Kayra: neeerwe
Kayra: yaa bak senin onu yazan parmaklarjni yerim malll
Kayra : tamam gelcem yarın oraya
Kayra: hadi görüşürüzz beni seven arkadaşımm
~
Selamm
Sınırı aştım günde iki bölüm maşallah NFMANFKAFN
Bölüm nasıl olmuşş
Eveet bu bölüm biraz farklı oldu sonunda dediğinize eminim
Bence siz bu bölüme oy verirsiniz gibime geliyor yaa
Hadi görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra BXB
Romance(TAMAMLANDI) Barış: ne o? sen mi seviyorsun yoksa Kayra: ne ben niye seni seviyim be Barış: ya Kayra aptal mısın Sahra diyorum sen mi seviyorsun diyorum