2.2

1.8K 103 64
                                    

Ağlıyorum biraz önce neredeyse sonuna geldiğim bölümü sildim şimdi bir daha yazcam. Benagliyom yaa.

Neyse güzel okumalar yazayım bir daha.

Yorum yaparsanız sevinirimm
~

"Yaa merhaba, ben Can zaten tanıyorsun beni. Barış ile konuşmuşsunuz buluşalım diye o da bana sordu 'olur' dedim." Tatlı tatlı konuşuyordu.

"Ya ne güzel."

"Bildiğim bir kafe var çok güzel bir yer eminim çok seveceksinizz."

"Evet, kesin severiz."

"Hadi görüşürüzz." Dedi ve Barış'ın yanına gidip bir şeyler söyledi yine gülümseyerek. Galiba mizacı buydu. Mizacını si-

Ben de Kemal'in yanına gidip olanları anlattım o da 'tamam' dedi.

Tüm okul boyunca onlara bakmıştık, takip etmiştik yakaladığımız zamanlarda da onlara bakmıyormuş gibi selam verip yanlarından geçtik.

Okul çıkışında bir araya gelip Can önde biz arkada gitmeye başladık.

"Yaa çok güzel bir yer biliyor musunuz?" Can neredeyse zıplayarak yürüyordu. Nereden bu enerji arkadaş.

"Çok seveceksiniz bence ya ben ilk gittiğimde çok beğenmiştimm!"

"Can çok güzel bir yer olduğunu anladık yemin ederiz ki biliyoruz tamam mı?" Dedi barış hafiften gülerek ve kolunu omzuna atıp onu kolunun altına aldı.

Ne yapıyorsun barış mal mısın ya sen?

Hadi yapıyon bari önümde yapma zalım.

Yürümem ister istemez bir yavaşlamıştı bunları düşünürken.

Kemal kolunu omzuna atıp kulağıma yaklaştı ve konuştu.

"Üzüldüğünün farkındayım ama lütfen takmamaya çalış. Eğlencene bak boşver."

Beni tuttu ve hızlıca yürüdük bizde.

Kafeye geldik ve oturduk.

Oturma düzenimiz çok saçmaydı Kemal ile karşılıklı oturmuştuk ve barış benim yanımdaydı.

Kafenin duvarlarında çizgi film karakterleri vardı ve menüsünde renkli renkli içecekler, tatlılar vardı.

Gerçekten güzeldi.

"Bakın beğendiniz mii?"

"Evet çok güzel bir yermiş gerçekten!" Konuşan Kemal'di.

"Bu arada ben Kemal daha önceden tanışmadık sanırım sizinle. Ve de Kayra'nın çok yakın bir arkadaşıyım."

"Memnun oldum ben de Can, barış'ın sevgilisiyim. Onun dışında ikimiz zaten aynı sınıftayız diye hatırlıyorum?" Dedi Can sorarca.

"Evet, öyle."

"Biz daha önce birlikte hiç kafeye gelmedik galiba." Dedim barış'a dönüp.

"Geldik aslında." Yo banane.

"Nasıl ya?"

"Ödev yaparken gelmiştik çok sohbet edememiştik ama olsun."

"Yaa hiç hatırlamadım biliyor musun?" Yalan, hep yalan. Ne zaman geldik, ne için geldik, nerede oturduk, nereye gittik, ne konuştuk hepsini hatırlıyorum ama sadece deneyeyim dedim.

"Olsun önemli bir şey değil zaten." Ya üzüldün mü sen ama kıyamam ki ben senin bu bebek yüzüne. Bi öpücem şimdi seni varya görüceksin dudaklarını büzmeyi.

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin