2.1

1.9K 104 31
                                    

Medya: bir adet Kemal

~

"ya Kemal bir şey yap!"

"Ne yapayım Kayra ne?"

"Bilmiyorum ama bir şey yap ve ayır şunları artık lütfen bak artık dayanamayacağım."

"Kayra şu an bir şey yapamayız bunu ikimizde biliyoruz."

"Off olmaz ki böyle ama ya." Gözlerimin dolduğunu hissettim.

Kafamı Kemal'in omzuna gömüp beline sarıldım. Sanki Kemal her şeyi düzeltebilirmiş gibi geliyordu.

Kemal de hafif bir şekilde elleriyle sırtımı sıvazladı.

Artık ağlamıştım çünkü sınır noktama gelmiştim.

Biraz önce okulun bahçesinde kendi kendimize oturup sohbet ederken yine onları görmüştük. Tabi ki bunun için sinirlenmedim o kadar kolay değildi artık ama onlar aralarında tatlı tatlı konuşuyorlardı ta buradan belli oluyordu. Daha da kötü bir şey oldu bunların konuşması bitince Can gelip Barış'ın yanağını öptü daha sonra utanmış şekilde başını eğip gidecekken barış onu kendine tekrar çevirip o da onu öptü ve sonra bıraktı. Böyle olmamalıydı onun yerinde ben olabilirdim.

Ama dikkatimi daha çok çeken bir şey vardı bunlar olurken büyük hayal kırıklığına uğradım evet ama Kemal'in de eli sert yumruk şeklindeydi. O neye sinirlendi ki acaba bahçede başka şeyler de mi olmuştu o sırada.

Bunları düşünürken ağlamam bir tık yavaşlamıştı kafamı omzundan kaldırdım ve gözlerimi sildim.

"Sana üzülme diyemem istediğin kadar ağla ve içindeki kötü enerjiyi at ama daha sonra bir daha olmasın lütfen. Sana asla güçlü ol diyemem çünkü insanlarında bir hassas noktası oluyor ve seninkisi ise o." Doğru söylüyordu.

"Kemal biliyor musun seni çok seviyorum. Sen istesem arayıp bulamayacağım bir arkadaşsın. Bazen diyorum ki o gün iyi ki olmuş ben ağlamışım."

"Kayra seni yerim bak. Sen de çok iyi bir arkadaşsın. Ayrıca o gün olmasa bile bir gün biz bir şekilde tanışırdık."

"Sana ilk günlerde gıcık oluyordum çünkü sen barışa hep kötü şeyler söylemiştin. Ama sonra senin de mantıklı düşündüğünü fark ettim. Aslında sen de doğru düşünüyordun belki ama işte insan aşık olunca mantıklı düşünemiyor."

"Evet öyle insan aşık olunca mantıklı düşünemiyor. Ben de bunu çok iyi biliyorum."

"Nasıl yani sen daha önce aşık oldun mu?"

"Evet Kayra niye bu kadar şaşırdın?"

"Ben de bilmiyorum ki ama bana sanki aşkın saçmalık olduğunu düşünen birisiymiş gibi gelmiştin."

"Hayır öyle değil anlatayım sana. Öncelikle bu lisenin ilk zamanlarında olmuştu. Okula gittim daha okulun içini falan ilk görüyorum hiçbir şey bilmiyorum. Sınıfımı bulmam gerekiyordu ama okul çok karışıktı ben de bir çocuğa sordum. Ama çocukta yani taş resmen bir de kocaman boyu vardı. Neyse bana sınıfımı gösterdi daha sonra sınıfını söyledi dedi ' ihtiyacın olursa gelebilirsin şu sınıftayım' öyle geçti ilk gün. Bu arada o on birinci sınıftı. Böyle günler geçiyordu o arada bir sınıfıma geliyordu ben arada bir onun yanına gidiyordum böyle biz bayağı görüşüyorduk. Arada bir onunla değilken bana baktığını görüyordum. Yaklaşık iki-üç ay sonra ondan hoşlandığımı fark ettim ama kabullenemedim dedim Kemal sen onu arkadaş olarak seviyorsun bu aşk değil tabii başta yediremedim kendime. Ama bir süre sonra baktım ki aslında bu utanılacak gibi bir şey değil çünkü aşık olmak cinse bakmazdı. Ben bu süreçte biraz uzak kalmıştım ondan ama daha sonra yine yakınına gittim çünkü ondan hoşlanıyordum. Artık hep onun yanındaydım ve ona farklı baktığımı anlamış mıydı bilmiyorum ama bana yapacağımdan emin olduğu için her şeyi söylüyordu. 'kemal şunu yap, Kemal bunu yap.' ama bir sürü şey tabi saf ben hiçbir şey demiyorum zoruma da gitmiyor. Hani ben çok aşığım ya ona o yüzden koymuyordu bana. Ben onun okulda olduğu tüm süre boyunca bu sekildeydim daha sonra o mezun olacaktı ve okulun son haftası benim gay olduğumu tüm erkeklerle yatmaya çalıştığım gibi şeyler atmıştı ortaya. E tabi herkes bunun hakkında konuştu. Ben dedim herkes unutur yaz tatilinde ama olmadı işte. Okulda gördüğüm o zorbalıklar hiçbirini unutmayacağım sanırım. Neyse ben onu gerçekten sevmiştim ama o benim duygularımı çok güzel oyuncak etmişti. Bu okula da gelme sebebim bu aslında artık umursamıyordum ama hem sınav senem varken daha kafamı dinlemek istedim. En doğru şekilde açıklamak gerekirse artık kendime yeni bir hayat kurdum."

Anlattıkları beni etkilemişti insanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyordu?

Bazı insanlar sevmeye kıyamadığı kişileri başkalarının böyle kolayca üzmesi ağırına gidiyordu insanın.

"Sana ne söylesem etki etmez üzülme desem olmaz insan bunu kendi seçmiyor ayrıca her ne kadar onu unutmuş olsan bile içinde bir yerlerde o acıyı hala yaşıyorsundur illa ki. Tek söyleyeceğim iyi ki o aptal varlık yüzünden , insan demeye dilim varmıyor, kendine bir şey yapmamışsın. Çünkü değmez gerçekten. Ve tüm bunları kaldırabildiğin için sana büyük minnettarım. Güçlü durabilmek gerçekten hiç kolay değil." Dedim ve destek için ona sarıldım.

"Birisinden destek almak çok değişik geldi ama çok teşekkür ederim."

"Her zaman yanındayım dostum."

Bir süre daha bahçede durduk ders aslında çoktan başlamıştı ama biz oturuyorduk. Zaten bahçe tamamen boş iken anlatmıştı bunu Kemal.

Diğer derslerin hepsine girdik. (Allah'a şükür sonunda okuldan çıkıp eve gitmedin.)

Gün içinde çokça kez barış ile göz göze gelmiştik ama konuşmadık çünkü onun yanında biricik sevgilisi vardı.

Eve gidince barış'a olan özlemim ağır bastığı için ona yazma kararı aldım.

Kayra: selam

Barış: selam bir problem mi oldu?

Kayra: yok, bir şey olmadı öyle bir yazayım dedim.

Kayra: bu arada tebrik ederim yeni sevgilin ile çok yakışıyorsunuz umarım güzel zamanlarınız olur hep

Barış: teşekkür ederim

Barış: siz de Kemal ile çok yakışıyorsunuz.

Şu an acaba doğruyu mu söylesem yoksa yalan mı diye düşünüyordum ama şu an sevgilisi olduğu için yalan mı söyleseydim.

Hayır Kayra doğruyu söyle başına iş açma.

Kayra: pardon, yanlış anlaşılma olmuş herhalde.

Kayra: çünkü biz sevgili değiliz. Sadece iki yakın arkadaş diyelim

Barış: e yazık oldu desene sen onu seviyordun oysa

Barış: eğer cekiniyorsan söyle halledelim işini kardeşim ne olacak

Kayra: öyle bir şey yok

Kayra: nerenden uyduruyorsun ya

Kayra: ben başkasını seviyorum bir kere

Barış: sen kendin söylemiştin oysa yanlış mı hatırlıyorum yoksa?

Barış: ayrıca kimi seviyorsun ki?

Kayra: o gün yanlış söylemişim ben. Başkasını seviyorum aslında.

Eveet şu anda yalanlarımı düzeltmeye çalışıyordum.

Kayra: kimi sevdiğimin ne önemi var canım.

Kayra: ayrıca ben Can ile daha yakından tanışmak isterim

Kayra: ne de olsa sevdiğim bir arkadaşımın sevdiği birisi o

Kayra: hem nasıl tanıştınız ne ara oldu falan anlatırsınız fena mı olur

Barış: Can'a sorarım isterse buluşuruz yarın bir kafede

Ay bir canı var iyi ki bununda be

Kayra: iyi haberlesiriz o zaman

Barış: aynen

Barış: görüşürüz hadi Kayra

Kayra: görüşürüzz sevgilisi olan arkadaşım

~

Selamlarr sevgili okurlarımm

Uzun sayılabilecek bir bölümdü bence

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir de kitabın genel gidişi hakkında bir yorum yapar mısınız buraya?

Bu arada oy vermeyi unutmayın lütfen çünkü oylar okumanın altında fazlaca.

Şimdilik görüşürüzzz 🤍

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin