2.7

1.3K 66 17
                                    

Bolca yorum lütfen!!

bu bölüme gelmelii

~

Kayra'dan

*
Barış'ın yanına gitmemin üzerinden iki gün geçmişti. Bu iki günde arada bir mesajlaştık. Onunla sohbet etmek çok güzeldi eskiden daha farklıydı her şey. Mesela bana başkalarından bahsederken şimdi beni çok sevdiğini söylüyordu. Ona gerçekten çok aşıktım.

Arada bir Kemal'i arayıp ona da anlatıyordum olanları. Bana tavsiye vermeye çalışıyordu. Şimdi yalan olmasın ama en güzel sohbet onunla yapılıyordu aynı zamanda dedikoduda.

Can'ın, Kemal'i sevdiğini bildiğim için ona Can'ı övüyordum alttan alttan.

Tamam, başta Can'a karşı bir antipatim vardı ama hep barış ile çok yakınlar diyeydi o. Aslında iyi birisi gibi ve gerçekten de çocuk gibi saftı.

Her neyse, bunlar güzel şeyler evet ama bugün daha önemli bir şey var; anneme yönelimimi söyleyeceğim.

Ne tepki vereceğini az çok kestirebiliyorum ama emin değilim maalesef.

Annem dar görüşlü birisi değil evet ama işte bilemiyorum. Umarım her şey çok güzel giderdi.

Şu an öğle saatlerindeydik annem bugün işte değildi çünkü haftasonu. Annemle kahvaltı etmiştik.

Şimdi Barış'ın yanına gitmeyi planlıyorum çünkü annem ile akşam konuşmak istiyorum.

Hava çok soğuk olmadığından üzerime ince, uzun kollu bir tişört ve altıma siyah kot pantolon giydim.

Hızlıca evden çıkıp evine gittim.

"Hoş geldin!" Dedi.

"Hoş buldum. Nasıl oldun bugün? Bacağın hala acıyor mu?"

"Yani öyle çok bir acı yok. Sen geldin unuttum bile."

"Hmm anladım. Şey girim mi ben içeri?" Hala kapıda iken sordum.

"Ha evet gel kapıda tutmuş gibi oldu biraz." Ay yok canım ne alakaa(!)

Içeri girdim, mutfağa gidip yemeği var mı diye baktım. Bir de ne göreyim döner paketi çöpü. Hep bunları mı yedi yani?

"Sen neler yedin bakayım şu iki günde?"

"Yemek falan."

"Allah Allah nasıl ya? Nasıl başardın barış bunu sen?" Burnumdan güldüm.

"Bak böyle aldım yemeği sonra açtım ağzımı, soktum ağzıma yemeği sonra bir bakmışsın yemek mideme inmiş ben de şaşırdım biraz ama işte oldu bir şekilde."

"Tamam yeter bu kadar şaka. Şimdi ben sana çorba yapmaya çalışacağım ama güzel olacağına söz veremem çünkü daha önceden yapmadım."

"Senin elinden zehir olsa içerim ben ayıp ediyorsun aa."

"Ya ya ne demezsin. Neyse bence sen şimdi git biraz matematik çalış sonra da eğer istersen ödüllü soru çözeriz." Dedim biraz azıcık minicik utanarak.

"Oluur. Hadi ben gidip biraz çalışayım." Dedi ve hızlıca odasına gitti.

Bende telefondan çorba tariflerine baktım. En kolayı mercimek gibi durduğu için onu yapmaya karar verdim.

Şükür evde malzemeler vardı. Çorbanın her şeyini hazırlayıp ocağa koydum.

Barış'ın odasının kapısının oraya gidip ona baktım. Sessiz sessiz ders çalışıyordu.

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin