2.5

1.9K 97 52
                                    

Bol bol yorum bekliyorumm 

Hadi güzel okumalarr

~

Barış'tan

*
Şu an o gün ki gibi salonda öylece oturmuş üstünü değişmesini bekliyordum.

Ona bazı şeyleri açıklamanın zamanı gelmişti sanırım.

Acaba o da beni gerçekten benim sevdiğim gibi çok mu seviyordu?

Ya ona kendimi açtığımda ona çok gelirse? Beni bırakmak isterse? Ki daha bir araya gelemedik.

Bir süre sonra dün ki gibi o minik sesi ile yanına gelebileceğimi söyledi.

Kalbim hızlı atmaya başladı şimdiden of.

Odanın içine girdiğimde yine o güzel yüzünü ve her şeyden güzel olan bedenini gördüm.

Şuraya bir yere bayılmam gibi bir durum sorun olur mu beyefendi?

"Çok güzel olmuşsun!"

"Şey aslında normal pijamam bu benim?"

"Sen zaten hep güzelsin üstünde ki yüzünden değil." Bebeğimin yüzü kızarmıştı ve kafasını egmisti yine.

Yanına gidip beline elimi koyup odasındaki koltuklara yönlendirdim ikimizi.

Elimi belinden çekip koltuğun bir köşesine oturdum ve onun da oturmasını bekledim.

Oturdu, biraz kendi kendime aklımdakileri toparladım ve konuşmaya başladım.

"Kayra öncelikle bu konuyu konuşmadan önce çok önemli bir sorum var. Sorabilir miyim?"

"Tabi sor." Yerim senin o bal ağzını bak.

"Şey hani çok aşığım dediğin kişi vardı ya o kimdi ya da gerçekten böyle bir şey var mı? Eğer öyleyse bence gitmem daha uygun olur gibi."

"Evet o kişi gerçek biri ve ben bunun bir sorun oluşturabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum." Dedi ve duraksadı.

Hem ne demek sorun olmazdı, olurdu ki gayette.

"Sorun olmaz çünkü... O aşık olduğum kişi yanımda oturuyor."

Töbe estağfurullah burada başka varlıklar da mı vardı? Sahi ya kimdi bu-

Bir anda beynim çalışmaya karar verdi ve odada bulunan o iki kişiden birinin ben olduğumu fark ettim.

"Şey ciddi mi?"

"Evet şüphen mi var?" Dedi. Hafif sinirlenmiş gibiydi ama hala çok tatlıydı.

"Hayır, eminim."

"Şimdi cevabı aldığıma göre ve de sonuçtan memnun olduğuma göre sana bazı şeyleri anlatsam iyi olur sanırım." Ve konuşmaya devam ettim.

"Beni ne kadar süredir tanıyorsun, hakkımda tam olarak ne düşünüyorsun bilmiyorum ama seni ilk o ödev olayında tanımıştım. Başta tabi bir şey hissetmedim normal ödev yapıyorduk ama sonra hareketlerin bana çok tatlı gelmişti. Sen farkında değildin belki ama ben o ödevi doğru düzgün yapmamıştım bile sırf seninle vakit geçirelim diye. Hatta yapabildiğim şeyleri yapamıyorum dedim sırf sen benimle ilgilen diye. Ama sana çokta yanaşmıyordum çünkü senin hetero olduğunu düşünüyordum. Ama biliyor musun o zaman bile demiştim ki bu çocukla birlikte olmalıyım ama tabi ki mahalle kekosu gibi zorla seninle sevgili falan olamazdım. Sadece seni gözlüyordum." Bir süre sessiz kaldım.

"Peki madem beni seviyordun o tavırlar o kızları ayarla demeler falan neydi?"

"Onlar mı, onlar biraz seni denemek amaçlı idi. Yani biraz çok olmuştur belki ama senin beni sevdiğini düşünmüyor değildim o sırada ve sanki beni kıskandırıyorsun sanıyordum belki ruh hastasıydım ama mutlu oluyordum bir nebze işte."

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin