"günaydın güzelim."
"Günaydın sevgilimm." O benim sevgilim olduğu için siz de bilin hani öyle olduğu için sevgilim diyorum.
"Bugün ne yapalım biliyor musun?"
"Ne yapalım?" Merakla sordum.
"Şimdi ben sana zaten söylemiştim; Can, Kemal'i seviyor. Biz de iyi insanlar olarak onları bir araya getirebiliriz bence."
"Ya evet! Çok güzel olur. Ama şimdi biz bunu nasıl yapıcağız ki?"
"Bak şimdi önce Kemal'in başkasını sevip sevmediğini bilmemiz lazım. Yoksa Can daha çok üzülür."
"Doğru söylüyorsun, eğer birini sevse bence ben bilirdim sonuçta en yakın arkadaşız. Yani birini sevmiyor gibi tabi yine bir yoklarım. Can zaten Kemal'i seviyor onu yoklamaya gerek yok. O zaman ben şimdi Kemal'in yanına gidiyorum görüşürüz sevgilim." Ayak ucumda durup yanağına öpücük kondurup koşarak Kemal'i bulmaya gittim. Sınıfta olduğunu düşündüğüm için oraya gittim.
Saat daha erkendi çoğu kişi gelmemişti. Sınıfa yaklaştığımda sesler duydum.
"Ya ne kadar güzel çizmişsin!"
"Çok teşekkür ederim!"
Kapıdan sessizce baktım.
Kemal ile Can sohbet ediyordu. Can resim mi çiziyormuş?
Çok tatlı duruyorlardı şu an. Bunu bozamam o yüzden Kemal ile sonra konuşurum.
Barış'ın yanına geri gittim.
"Barış, biliyor musun birlikte sohbet ediyorlardı. Kemal onun sırasına gitmiş çizimlerine bakıyordu. Böyle kibar kibar sohbet ediyorlardı. Bence bunlar aşık birbirine."
"Ya çok güzel, desene biz bir şey yapmadan zaten olur bunlar."
"Ya bana ne ben kendim yapmak istiyorum aralarını. Düşünsene çok eğlenceli olacak!"
"Tamam yaparız bir şeyler bizde."
"Yapalım!!" Dedim ve gülümsedim.
Biz çok daha zor birbirimizi bulmuştuk ama onlar böyle olmayacaktı!
*
Öğle arasında dördümüz birlikte yemek yiyorduk.Can olayı kendi gözünden bir tık değiştirerek anlattı.
Malum kendini ifşa mı etsin?
"Bak şimdi ben insanları gözlemlemeyi seviyorum o günde Barış'a bakıyordum sonra onun hep Kayra'ya baktığını fark ettim bayağı aşık adam ama aynı zamanda gizliyordu da o da belli ama ben anladım işte. Sonra dedim belki yanlış düşündüm, biraz daha izlemeye karar verdim. Ama aşık olmayan biri öyle bakmazdı bence. Gittim Barış'ın yanına öyle direkt soramadım bir süre mal gibi kaldım ama sonra sordum. O da başta hayır dedi ama bu gözler yer mi?" Dedi ve eliyle gözlerini gösterdi. Hafif gülümsedim.
"Aynen öyle, yemedi. Ben de hafif bir ısrar ettim dedim seviyorsun sen onu. O da bir yerden sonra itiraf etmek zorunda kaldı. Ben daha sonra da Kayra'ya bakmaya başladım sadece bir kişi severken aralarını nasıl yapabilirim değil mi? Kayra'da boş değildi belli o da Barış'a bakıyordu neredeyse hep. Ben de çözüm yolu olarak neredeyse herkesin yaptığı gibi kıskandıracak bir şeyler yapayım dedim. Sevgili rolü oynadık ve belli ki etkili olmuş ki şu an masada bunu anlatabiliyorum." Dedi.
"Çok iyi yapmışsın be. Biz neler çektik sırf bir barış uğruna. Hayır bir de asla açılmıyor. Barış'ta belli etmiyordu. Sonunda birlikteler. Seni öpebilirim şu an." Kemal böyle söyleyince Can bir kızardı.
"Hatta öpeceğim." Dedi ve alnından öptü Can'ı
Can'ın kalbini karşı sandalyeden duyuyordum resmen.
"Iyi ki yapmışım o zaman." Dedi Can sonunda konuşarak.
"Açıkçası sen olmasan olaylar nasıl olurdu hiç emin değilim. Sanırım Barış'a bakmaya devam ederdim." Dedim.
"O zaman ben gelip açılırdım sana." Dedi barış gözlerimin içine bakarak.
Pardon da nah açılırdı yani.
"Yine de işler hızlandı böyle daha iyi oldu bak mesela bunu yapabiliyorum şu an." Dedim ve etrafa bakıp kimse görmezken dudağını öptüm iki saniye.
"Oo aile var burada başka yerde lütfen."
"Ya Kemal öyle deme baksana çok tatlı duruyorlar." Dedi Can, Kemal'e. Can farkında olarak mı yoksa yanlışlıkla mı bilmiyorum kafasını Kemal'in omzuna koydu.
Şu an o kadar güzellerdi ki.
"Kayracım, güzelim bak böyle şeyler yapma her yerde." Ne diyordu şimdi.
"Iyi o zaman." Dedim direkt uğraşmayarak rahatsız oluyor herhalde benden.
"Böyle yaparsan daha fazlasını yapasım gelir ve burada yapamam." Haa ben yanlış anlamışım.
"Yaa öyle mi demek istedin sen?"
"Evet, sen ne anladın?"
"Ben sandım ki benden rahatsı-"
"Öyle bir şeyin mümkünatı yok. Imkansız. Ben elimde olsa her yerde yiyip bitireceğim seni, sen ne diyorsun."
"Yesene ya." Dedim.
"Olmaz burada şimdi aile var." Dedi Kemal'i gösterip.
Tam su içen Kemal az kalsın üstümüze püskürtüyordu güleceğim derken.
Onun bu galiba güldüm bende.
Gün böyle güle eğlene geçti hep.
Bu arada biliyor musunuz barış benim erkek arkadaşım.
~
Selamm
Kayra yeter artık biliyoruz.
Bölüm nasıl olmuşş
Bu arada bu hafta bayağı yoğun görünüyor yani bölüm gelmesi biraz mümkün değil ama ben zaman bulduğum an yazacağım.
Hadi görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra BXB
Romance(TAMAMLANDI) Barış: ne o? sen mi seviyorsun yoksa Kayra: ne ben niye seni seviyim be Barış: ya Kayra aptal mısın Sahra diyorum sen mi seviyorsun diyorum