1.6

2.1K 117 49
                                    

Medya; Kayra

Bu bölümü oy ve yorumlarını asla esirgemeyen güzelliğe, obamabilelarrie. 'ye ithaf ediyorum. Güzel okumalarr
~

Dün internetimi kapatıp kapıyı kitleyip yattım malum göt korkusu diye bir şey var.

Annem işten geldiği zaman kapıyı anahtarla açmış zaten.

Şimdi çok büyük bir sorunumuz var. Barış'a ne diyeceğim.

Uyandığımda mesajlar kısmına girdim ve yazdıklarıma baktım tabi yeni mesaj var mı bilmiyorum internet hala kapalı.

Gidip sevdiğim biri var yazmışım ya ne diyeceğim şimdi ben?!

Ama okula gitmesem de olmaz ki. Hem bugün olmasa yarın olacak illa okula gideceğim ve o okulda olacak.

Kaldır bir yerlerini ve üstünü giy Kayra.

Dediğim gibi yaptım ve üstümü giyindim.

Böyle yükseldim ben bi ama ne diyeceğim hala bilmiyorum...

Okulun kapısından girdiğim gibi kolumdan bir kenara çekildim.

Yüzüne baktığımda kimi göreyim Barış aa çok şaşırdık varya şu an büyük şok geçiriyoruz ne demek Barış ya (!)

Gözlerinin altı hafif morarmıştı uyumadı mı ki acaba?

"Neden dün bana cevap vermedin?"

"Şey ya internet gitti bizim evde yoksa zaten sohbetin ortasında niye gideyim?" Aynen sohbetin ortası.

"Kimi seviyorsun sen?" (Noluyoruz knk hayırdır sen kime hesap soruyorsun?)

"Ne?"

"Tekrarlatma aynı şeyi bana." Sesi çok az sertti ama naif tutmaya çalışıyor gibiydi.

Anlık panik ile ne diyeceğimi bilemedim ve gözümün ilk gördüğü kişiyi söyleyip yanından hızla uzaklaştım.

~
Selamlarr nasılsınız?

Bölüm nasıldııı

Bir de sizce devamı nasıl olacak?

Bu arada iki tane yeni kurgu yayınladım zaten kısacık bölümler iki dk bakarsanız çok sevinirim.

Neyse kendinize iyi bakınn 🤍

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin