Bölüme geçmeden önce bu bölümü yorumları ile beni mutlu eden bir diğer kişiye yani Zeynephoodie. 'ye ithaf etmek istiyorum.
Güzel okumalar 🤍
Medya; barış
~Günümün geri kalanını mutlu bir şekilde geçirdim. Içimde bir enerji patlaması yaşanıyordu. Artık saklamayacaktım çünkü izlediğim film birazda olsa beni etkilemişti. Belki beni sevmiyordu ama Allah göstermesin ama hayat bu kimin ne zaman öleceği belli olmuyordu bu yüzden onu sevdiğimi bilmesini istiyordum.
O kadar enerjiktim ki mutfağa girip bir şeyler pişirmeye başladım.
Anneme sürpriz yapacaktım. Ama maalesef ki tam anlamıyla yemek yapmayı bildiğim söylenemezdi.
Olsundu denemekten zarar gelmez. ( Çocuğuma özgüven geldi Allah eksik etmesinn)
Annemin en sevdiği yemeği yapacaktım yani oturtma yemeği. Içeriği hakkında bildiğim şeyler ise içinde patlıcan, su ve salça barındırdığı. (Bu arada ben de bu kadarını biliyorum MFMAKDKAJD o yüzden tarifi anlatmayacağım bölümde.)
Telefonumdan yemeğin tarifini açtım. Videoda ki abla gibi patlıcanlarımı alacalı soyup doğradım...
Yemeğin her şeyini hallettikten sonra altını kısıp pişmesini bekledim. Tabii ki yanına pilav da yaptım. Tatları ne kadar iyiydi bilemiyorum ama güzel görünüyorlardı sanki ha.
Yemekler olurken salona geçip kendimi koltuğa attım sanırım biraz yorulmuştum. Hayır Kayra yorulmak yok bugün mükemmel bir gün unutma yarın Barış'a söyleyeceğin şeyler var.
Bunu düşünürken kendimi biraz da kötü hissettiğim de doğrudur. Sonuçta her hikaye güzel bitmiyordu ya.
Peki bunu kaldırabilecek miydim? Emin değildim.
Sanırım çok zor olurdu benim için. Kötüyü düşünmezsem gelmezdi değil mi?
O zaman güzel düşünelim barış'ta beni seviyormuş fakat çekiniyormuş ama ben söyleyince o da duygularını açığa çıkarıyormuş.
Evet kesinlikle bunu düşünmek çok daha iyiydi.
Düşüncelerimle büyükçe gülümserken bir anda aklıma yemekler geldi. Onları ocakta unutmuştum.
Gülüşüm yüzümde donarken koşarak mutfağa girdim.
Yemeğin suyu az kalmıştı ama yanmamıştı. Pilav ise hafif dibi tutmuş gibiydi yok yok zaten böyle olması gerekiyordu. ( Off burda güldüm ben sizde gülün yaa KDKSNWKFNDJKW)
Altlarını kapadım ve kapı çaldı sanırım annem gelmişti.
Kapıyı açtığımda tahmin ettiğim gibi annem vardı karşımda. Gülümseyişimi takınarak anneme "hoş geldinn annee." Dedim.
Kadın şok tabi sabah beni bıraktığında kendimi kötü hissediyorum dedim. Şimdi gülerek karşısında duruyordum.
O da hiç bozuntuya vermeden konuşmaya başladı.
"Hoş buldum oğlumm." Diyerek içeri girdi.
"Ne kokuyor bu ev böyle. Yemek falan mı söyledin?"
"Hmm evet öyle oldu sanırım. Sen git üzerini falan değiştir yemeği çıkartayım ben de soğumasın diye paketinde hala." Çok güzel yalan söylemiyor muyum? Aynen çok övülesi bir durum bu çünkü.
Annem beni onaylayıp odasına ilerledi.
Hemen iki tabak çatal kaşık ve bardak çıkardım. Yemekten tabaklara koydum ve yanlarına pilav koydum. Dolaptan kola çıkartıp bardaklara doldurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra BXB
Romance(TAMAMLANDI) Barış: ne o? sen mi seviyorsun yoksa Kayra: ne ben niye seni seviyim be Barış: ya Kayra aptal mısın Sahra diyorum sen mi seviyorsun diyorum