0.7

3K 166 69
                                    

Merhaba bölümü kitabın en başından beri okuyucusu olan ve yorumlarıyla yanımda olan bilinmesigerekmiyor. 'a ithaf etmek istiyorum. İyi okumalar herkese.
~

Sabahın köründe aptal gibi kalkmak çok kötüydü ama benim yüzümde güller açıyor. Çünkü Barış okulda. Bu aşk olsa gerek ha?

Uyandığım gibi banyoya gittim yüzümü sabunla yıkadım, ellerimi güzelce yıkadım ve odama gittim.

Okul formamı giyindim. Gömleğimin yakasını düzelttim saçlarıma da şekil verince çantamı alarak mutfağa girdim.

"Günaydın bebeğim tost yaptım ye hemen karnın doysun."dedi annem mutfağa girdiğimde.

"Sana da günaydın aşk kadın nasılsın bugün?"

"Iyiyim kuzum öyle iş güç. Niye sordun."

"Hiç öyle laf olsun."

"Anladım, afiyet olsun ben çıkıyorum annecim sende çıkarken kapıyı kilitlemeyi unutma."

"Tamam anne hayırlı işler kendine iyi bak." Dedim ve sarılıp yanağını öptüm.

Yemeğimi hızlıca bitirdim dişlerimi üstüme bir şey gelmemesine dikkat ederek fırçaladım ve hemen evden çıktım.

Tabii ki kapıyı kilitledim.

Yolu hızlıca bitirdim. Okula geldiğimde gözüm onu aradı.

Ahh tabi ki yine kızların yanındaydı. Ne sandım ki iki yardım etti diye beni mi sevecekti.

Ona bakarak yavaşça okul binasına doğru ilerliyordum. Bir an kafasını benden yana çevirdi tam göz göze gelmiştik kalbim yerinden çıkmaya yelteniyorduki kafasını hemen önündeki kıza çevirdi.

Çok geçmedende kızı öptü...

Neden Allah'ım niye benim başıma geliyor böyle şeyler.

Koşar adım okula girip kendimi tuvalete attım bir tuvalet kabininin içine girdim, kapağını kapattım ve üzerine dizlerimi yukarı çekerek oturdum.

Gözlerimden yaşlar birer birer akmaya başladı. Bu sefer kendimi tutmadım, sıkmadım. Hıçkıra hıçkıra ağladım hem zaten ders başlardı birazdan herkes giderdi buralardan.

Bilerek mi yapıyordu ha bilerek mi? Bu kadar mı nefret ediyordu benden.

Peki dün niye öyleydi, dün neden o gitmişti başka biri gelmişti sanki. Kimdi dünkü kişi, yalnızca bir günlük müydü bu şey.

Bu adalet miydi ben ona her gün biraz daha aşık olurken o başkalarıyla eğleniyordu. Ben onun mutluluğu için birisi ile konuşmuştum be. Bu kadar... Bu kadar çok severken nasıl olurdu bu.

Daha da çok ağlıyordum şimdi. Böyle olmamalıydı.

Kollarımı dizlerimin üzerine koydum ve kafamı oraya koyarak sessizce ağlamaya devam ettim.

Yaklaşık yarım saatin sonunda biraz hafiflemişti ağlamam emindim ki eve gidince her şey daha da kötü olacaktı.

Şimdi önemli olan yaşlarımı silmek ve güçlü durmak.

Kabinden çıkıp ellerimi ve yüzümü yıkadım. Daha sonra bahçeye çıkıp bir banka oturdum temiz hava iyi gelmişti az da olsa.

Birazdan zil çalacaktı iyice kendime gelip sınıfa girmeliydim.

Zil çalana kadar öylece oturmaya devam ettim. Zil çaldığı gibi sınıfa gittim çantamı koydum oturdum ve kafamı masaya koydum.

Biraz daha kendime geldikten sonra kafamı kaldırdım.

Hiçbir şey olmamış gibi davranmalıyım. Şimdilik hislerimi bir çantaya koyup kaldırdım.

Sahra'nın yanına gittim buluşmanın nasıl geçtiğini soracaktım.

"Selam sahra nasılsın?"

"Iyiyim Kayra sen nasılsın?"

"Ben de iyiyim. Sana şeyi soracaktım Barış ile nasıl gitti?"

"Ya Barış hoş güzel çocuk ama ben kızlardan hoşlanıyorum konuşmak istememin sebebi bunu tatlı bir dille anlatmaktı."

"Yaa anladım peki iyi günler dilerim." Dedim gülümseyerek.

Onu sevmiştim galiba. Belki bir gün onunla dertleşebilirdim sonuçta bana kötü bakmazdı ya.

Sınıftan çıktım ve koridorda tur attım. Barış'ta bu kattaydı ne kadar üzülmüş olsamda, beni üzen o olsamda yüzünü görmenin iyi geleceğini biliyordum.

O da ne barış karşıdan geliyordu. Tam kafasını kaldırmıştı güzel gözlerini görecektim ama beni görünce kafasını eğdi. Of of neden böylesin...

Tüm gün kovalamaca gibiydi ben onu görmeye çalıştıkça o gidiyordu... Kızların yanına.

Son ders bittiği gibi eve gittim. Ağlamayacaktım çünkü annem evdeydi. Odana kadar sabret Kayra hadi bı gayret.

Eve geldiğimde gülümsemeye çalıştım.

"Hoş geldin annecim nasıl geçti günün?"

"Mükemmel bir gündü anne ama şimdi benim bir kaç işim var odama gitmem gerek." Dedim annemin suratından inanmadığı belli oluyordu fakat bir şey demedi.

Hızlıca odama girdim ve kapıyı kapatıp kilitledim. Üstündekileri çıkarmadan kendimi yatağa attım gözlerim hoc beklemedem yaşlarını akıtmaya başladı. Hem nefret edip hem de nasıl aşık olabiliyordum.

Ölmek istiyorum.

~

Selam nasılsınız?

Bölüm hakkında ve karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz.

Bu arada Kayra'nın çok tepki verdiğini düşünen varsa bir kaç bölüm öncede böyle bir vakadan çok kötü olduğunu söylemişti isterseniz bakın daha iyi hatırlarsınız.

Vote ve bolca yorum vermeyi unutmayın. <3

Öptüm 🤍

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin