1.8

2K 102 6
                                    

Kemal: sanırım ne yapacağımızı biliyorum.

Mesajı okuduktan bir süre sonra uygulamaya girdim ve Kemal'e yazdım.

Kayra: ne düşündün bilmiyorum ama söylemem gereken bir şey var.

Mesajı gönderip görmesini bekledim ve mesaj mavi tik olduğunda mesaj yazmasına fırsat vermeden aradım.

Yaklaşık beş saniye sonra telefon açıldı.

"Efendim ve ne gelişme oldu?"

"Ya şöyle barış bana mesaj attı ve ben daha mesaja girmeden geri sildi ama ben bildirim panelinden okumuştum." Dedim.

"Peki ne yazmış ki?" Hatırladığım kadarıyla anlattım ona.

"Ne demek istediğini anlamadım şimdi ayrıca ne sevgilisi. Sevgili değiliz olmayız da söyle sen ona."

"Ya nasıl söyleyeceğim ben bunu hem şimdi farklı düşünüyor." Dedim ve ekledim.

"Ayrıca sen ne söyleyecektin?"

"Ben mi?" Dedi Kemal.

"E yazmışsın ya ne yapacağımızı biliyorum diye işte ne diyecektin diyorum."

"Haa onu mu diyorsun yine aynı şeyi diyecektim. Ona gerçeği şöyle direkt diyecektim çünkü en doğrusu ve kolayı bu olacak."

"Keşke dediğin gibi olsa kemal ya."

"Kayra yapacak başka bir şey mi var? Varsa söyle yapalım."

"Ya emin değilim ama galiba gerçekten başka bir seçenek yok. Ama bir sorun var nasıl söyleyeceğim yazdığı şeyi söyledim sana bize sevgili dedi mutluluklar dedi."

"Ee yani?"

"Yanisi... Şöyle ki o bunu kabullendi demek ki beni sevmiyor ve erkeklere ilgisi var mı bilmiyoruz bile."

"Peki söyleme o zaman hiçbir zaman bilmesin böyle hayat mı yaşanır ya. Biraz düşün söylemezsen asla emin olamazsın hep acaba beni seviyor mu diye düşünürsün ama söylersen kesin olur her şey. Hem ne biliyorsun seni sevmediğini belki seviyor."

"Doğru ama biraz zamana ihtiyacım var lütfen beni anlamaya çalış sen de ya."

"Tamam zamanın bir hafta olsun sen iyice düşün taşın sonra karar verelim biz hadi görüşürüz öptümm." Dedi ve telefonu yüzüme kapadı.

Ne deseydim ki 'merhaba barış biliyor musun ben seni seviyorum.' aynen böyle de o da aynen biliyorum der sana zaten. Off olmuyor.

'selam beni bilirsin zaten eşcinsel olduğumu da biliyorsun şey ben seni seviyorum.' yok yok olmadı bu da.

Artık söylemem lazımdı gerçekten ama nasıl olucak ya.

~

Selammm nasılsınızzz?

Bölüm nasıldııı?

Yeni bölüm tahmini yapın buraya.

İthaf isteyen varsa buraya belirtsinn.

Son olarak oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Sizleri seviyorumm görüşürüzz 🤍

Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin