0.2

5.2K 244 42
                                    

Dün kalbime bir ağırlık çökmüştü. Sevdiğim adam bana gelip bir kızı ayarla demişti.

Beni asla görmüyordu belki de. Olsun ben yine de onu seviyorum. Dün Sahra'ya yazmaya çalışmıştım ama elim bir türlü gitmedi. Bugün yazacaktım ona çünkü Barış istemişti durduk yere neden yazmadın derdi sonra ne diyecektim ona seni seviyorum o yüzden mi diyecektim?

Daha homofobik mi onu bile bilmiyorum öyle değilse bile benden hoşlanacak mıydı ki sonuçta ben bir erkektim.

Kim koymuş ki bu saçma kuralları neden erkekler kızları, kızlar erkekleri sevmeli ki bu çok saçma hem aşk bu değil ki aşk cinsiyete bakmaz ki. Aşk, çok masum bir duygu ve cinsiyetlerimiz aşk denilen bu masum duyguyu etkilememeli.

Sikmisim kuralını bu yalnızca bir kaç aptal insanın aklınca oluşmuş bir şey seviyorum işte onu. Hem barış homofobik olacak kadar taş kalpli birisi değil ki o iyi birisi kalbi çok güzel onun. Hem belki o da beni seviyordur. Kayra eğer seni sevse git Sahra'yla konuş demezdi.

Artık Sahra'ya yazma vaktim gelmişti ama yazarak kendimi izah edebilir miydim ki? En iyisi okulda konuşmak olacaktı galiba. Yarın konuşurum sahra ile artık.

Aslında birazcıkta kendime zaman ayırıyordum bahane bularak çünkü bunu söylemek zor olacaktı evet barış'ın hep sevgilisi oluyordu yanında bu beni zaten çok üzüyordu bir de sevgili olacağı kişiyle kendim konuşup sevgili olmasını saglarsam daha çok üzülürüm. 

~
Kayra hakkında ne düşünüyorsunuz

Benim bebeğim o

Barışta ne yapmak isterse yapsın MXKSKSKSK

son olarak sahra hakkında ne düşünüyorsunuz


Kayra BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin