אם רק היינו יודעים- פרק 1

3.7K 79 9
                                    


״אמה!!!!״ אמרה עמית וכמעט הפילה אותי מרוב ניעורים ״ מהההה?״ צרחתי בעצבים ״ את שוב בוהה בעומר״ היא אמרה בלחש ״ את חייבת לשחרר מהסיפור הזה, זה קרה לפני שנתיים״ היא אמרה ברוב טמטומה ליד רותם.

עמית חברה הכי טובה שלי בערך מהיום הראשון של כיתה א היא יודעת עליי הכל, ואני עליה.

ורותם? רותם היא.. חברה חדשה שעמית החליטה לצרף אלינו השנה, לא שיש לי בעיה איתה אבל היא קצת נדחפת..

טוב איפה היינו? אה כן הנדחפ..רותם שאלה ״ מה קרה לפני שנתיים?״ -איף חטטנית-חשבתי לי בראש וישר עמית סיפרה לה-

״ הכל התחיל ביום הראשון של כיתה י.....

~פלאשבק~

״ שמעתי שהחתיך מהחטיבה לידנו יהיה בכיתה שלנו״ אמרתי בהתרגשות לעמית, ״אל תתלהבי זה היום הראשון בטח לא ייצא לכם בכלל להחליף מילה״ אמרה לי עמית בהתנשאות הרגילה שלה ״ אוי את והשטויות שלך על הבוקר״ צחקתי ונכנסנו לכיתה.

הסתכלתי מסביב וראיתי אותו *עומר אלוני* האחד והיחיד-

דפקתי מבטים מתלהבים לעמית שהייתה עסוקה בבחירת השולחן המושלם כמו בכל שנה. ״בוקר טוב תלמידים, ראיתי שכבר התיישבתם לבד אבל יש לנו פעילות, אז לא להתרגל לכיסאות הנוחים שלכם״ אמרה המורה וישר עמית לחשה לי שטויות על השולחן המדויק שמצאה.

״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״

איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים, לחשתי לעמית ״תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ צעק עומר.

הסתכלתי בפתק והייתי בשוק ״ לי״ אמרתי בהלם ועברתי לכיסא לידו,

״ יא איזה כיף לי על היום הראשון בחורה יפה״ הוא אמר לי ולחברים שלו שישבו שולחן מלפנינו. הוא שאל אותי שאלות וגם אני אותו למרות שידעתי את התשובה לכולן וואו הוא הרבה יותר מתוק במציאות הוא ממש מצחיק חבל שהשיעור נגמר לי מהר מידי.

~חזרה להווה -היום הראשון של יב~

״ והם לא ישבו לשיחה שיחה יותר מאז..״ אמרה עמית מגלגלת את עינייה.

האמת שעמית טועה ישבנו לעוד שיחה אבל זה היה כי יצאתי עם חבר טוב שלו, ואת החלק הזה היא פשוט לא יודעת...

תראו, אני בת 17 ילדה רגילה, בבית ספר שקטה מחוץ לבית ספר רועשת, אבל עמית? עמית פחות אוהבת יציאות ודברים שבנים נוכחים בהם היא טוענת שהם "הגורם לנכשלים ותעודת בגרות חלקית" אז בשביל לחסוך לי ולה מריבות מטופשות ומשפטים אימהיים אני פשוט לא מספרת לה את כל הפרטים. מי שיודעת עליי הכל זו בכלל בתאל שאיתה אני יושבת לעשן מאחורי בית ספר כל הפסקה כבר שלוש שנים וגם ביציאות איתה סבבה כי יש לה מלא ידידים.

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now