אם רק היינו יודעים- פרק 18

1.2K 43 5
                                    

"בכית?" שאל וקולו שונה מבדרך כלל.."לא", שיקרתי.
"אפשר סיגריה?" שאלתי בקרירות "כן" אמר מתיישב על המדרכה מחוץ לביתי מסמן לי להתיישב לידו "נוח לי פה" אמרתי עומדת מולו כמו זרה. "טוב.." אמר מדליק את הסיגריה צוחק "מה יש לך" שאלתי מיואשת מתאפקת לא לבכות שוב "רגע אחד אתה הכי מתוק בעולם מגשים לי פנטזיות, מראה לי עולם, נפתח מולי, ורגע אחרי זה אני או זונה שאתה מנצל או סתם בחורה שאתה עושה לה 'גוסטינג'" צרחתי וקולי נקטע מדמעות "וואו אמה חכי רגע את טועה" אמר קם אליי ומתקרב "אני תמיד טועה, איכשהו תמיד אני סולחת כי מה שעשית מגיע עם הסבר שדרכו אני יוצאת הטועה" צעקתי מעיפה אותו ממני "אמה" הוא אמר "אתה יום שלם מתחמק ממני" נפלט לי בקול חרישי "בזה את צודקת" אמר חוזר לשבת ואיתו גם אני " אני הייתי עם נטלי בשישי" אמר, "מי זאת נטלי?" שאלתי והרגשתי את הרווח הרוחני שנוצר בנינו, הרגשתי את עצמי מתנתקת מהסיטואציה רגשית " ידי-יזיז- ידידה ששכבתי איתה כמה פעמים" אמר מסתבך עם עצמו "וואו" אמרתי קרה כקרח "אמה אני לא ידעתי שאת חושבת שאחנו ביחד אני לא ידעתי שבתו-" אמר והעצבים בגופי עלו עד רמה שהפסקתי לראות "אתה רציני איתי?!" צרחתי מאבדת את העשתונות והוא לא ידע איך להגיב "באמת נראה לך שבגלל שהזין שלך התקרב אליי הייתי בטוחה שמשהו בנינו אמיתי?" צעקתי רועדת מכעס " מה שיש בנינו אמיתי" הוא לחש "כן אני רואה" צחקתי צחוק כמעט פסיכותי "כל כך אמיתי ששנייה אחרי שהבטחת מליון הבטחות וזיינת לי את המוח במילים מתוקות רצת לשכב איתה" אמרתי ממשיכה לצחוק "אמה זה לא ככה, היא גרמה לי להבין.." הוא אמר וקטעתי אותו "להבין?" אמרתי "להבין שאני לא מספיק מנוסה בשבילך?, שאני בתולה אובססיבית ושפחד אלוהים להיות איתי?" אמרתי והצחוק הפך לבכי " לא..." אמר מסתובב אל מולי נשען על רגליי " להבין שאניה רוצה להיות איתך!, לא עם נטלי ולא עם עוד אלף בנות מנוסות. אני רוצה את הבתולה האובססיבית שתיהיה שלי, שלי ורק שלי!" אמר מסתכל לי עמוק בעיניים שובר את ציפוי הקרח שבניתי בשעה האחרונה סביב הלב שלי, "עומר זה לא עובד ככה" לחשתי כשבא לנשק אותי "כל הסיפור שלנו לא היה אמור לעבוד ככה.. היינו אמורים להכיר הרבה לפני כל החרא הייתי אמור לחטוף אותך לאושר ברגע הראשון" אמר חצי לי חצי לעצמו "אבל" אמרתי מנסה למצוא סיבה "אבל זה המצב אני דפוק, את קרצייה. תהיי הטעות שלי ואני אהיה שלך" אמר ושבה אותי במילותיו. "רק פעם הבאה שאת מודיעה למישהו שאני חבר שלך? תודיעי לי לפניו.." אמר צוחק לתוך הנשיקה "שמעת את זה?" שאלתי מובכת ומלמלתי אישור אל תוך שפתייה.
"שתית?" שאלתי "טיפה" סימן לי באצבעות "תזכיר לי לשכר אותך יותר.. אתה מאוד מתוק כשאתה שיכור." אמרתי והוא קם "אני גם נהג פצצה" אמר שולף שתי קסדות "את באה?" שאל והפעם אפילו לא רציתי לשאול לאן, הנהנתי ולקחתי את הקסדה מידו "גברת אמה.. האם את סומכת עליי" שאל מביים פרצוף מופתע "שתוק" אמרתי עוקפת אותו "נו? אתה בא?" שאלתי מניחה את הקסדה הכבדה על ראשי.

לאחר מליון סיבובים ושירים באוזנייה שחלקנו עומר עצר בשטח בו ישבנו לראשונה "קישטה" אמר מסמן לי לרדת וטופח על ירכי "קרצייה" מלמלתי יורדת מהאופנוע "עכשיו נתקן את הבעיה האחרונה" אמר ולא הבנתי מה הוא הכוונה.

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now