נ.מ- עומר
״נוווו קום״ צרחה לי אמה ואני קברתי את ראשי בידיי שלא תדע שאני מתפוצץ מצחוק ״ תני לי חמש דקות נו.. בואי לידי״ אמרתי לה פותח יד אחת שתבוא והיא בתגובה מושכת או לפחות מנסה למשוך אותי שאקום.
״ בסדר בסדר אני קם, לחוצה...״ אמרתי בקול ישנוני וקמתי מוציא את הקסדות מהאופנוע ומגיש לה ״ קחי נסיכה״ אמרתי וקרצתי ״בסוף אני אחשוב שאתה מתחיל איתי״ אמרה וצחקה, -אני מתחיל איתה? מה לעזאזל אני עושה? אני שורף פה שעות עם ילדה שבחיים לא תיתן לי מה שאני תמיד מקבל מה אני עושה פה בעצם?- המחשבות גרמו לי לשכוח שהיא ממש כאן מולי ושצריך גם לענות לה ״אם הייתי מתחיל איתך כבר היינו אחרי סיבוב שלישי חיימשלי״ אמרתי ועליתי לאופנוע ״ חיי בסרט״ אמרה מטפסת על האופנוע נתמכת בכתף שלי.
בזמן הנסיעה הצצתי בהודעות שלי וראיתי שאמה לא מסתכלת אז עניתי לאחת מהבנות שכתבה:
רוצה לשבת עוד חצי שעה ככה?
יש לי כוח? כן
בואי אליי אני אכתוב לך שאני בבית
עניתי לה וחזרתי להתרכז בכביש
אחרי שהורדתי את אמה בבית הסתכלתי לראות אם הזאתי ענתה
סבבה חיימי בדיוק קניתי סט חדש..
ענתה לי נטלי,
מתי בנות יבינו שממש לא אכפת לנו מה אתן לובשות המטרה היא להיפטר מהבגדים לא לבהות בהם...
החלפתי לטרנינג בלי חולצה ונשכבתי על המיטה
** דפיקה בדלת**
״היי לא אשקיע להכיר כי גם ככה לא נראה אותך פה שוב, אלמוג״ אמר האח האידיוט שלי לנטלי
״ אין לך קבוק לשפשף? חוץ מיה שכבר נפגשתם״ אמרתי עם צחוק וקול ציני דוחף את אלמוג מאיתנו ומחבק את נטלי וואו היא שווה הכל אצלה משורטט כאילו ה׳ עבד עליה שעות נוספות באמאשלי,בחנתי אותה וראיתי שזה מדליק אותה״ שמעתי הבטחות על איזה סט חדש מתי אני אפגוש אותו?״ אמרתי בקול נמוך באוזנה כשידי על ישבנה״ בוא נחשו...״ היא באה לסיים תמשפט אבל נישקתי אותה והצמדתי אותה אליי לוקח אותה למטבח ומושיב על השיש, תוך כדי שאני מפסק את רגליה ומתחיל להרגיש אותה מתחממת היא אומרת לי מתנשפת ״ ההורים שלך בבית?״ בתגובה לחשתי לה ״ א לא ב סתמי תפה ותני לי לזיין אותך״ אמרתי נצמד אליה ומרים את השמלה השחורה והדקה שלבשה ״ איך חבר שלך מסכים לך ללכת ככה״ אמרתי תוך כדי שידי כבר בתוכה ושפתיי מנשק על צווארה.
אבל פתאום שהיא באה להוריד לי את המכנס כל מה שעבר לי בראש זה החיוך המתוק של אמה ועל השטויות שהיא עשתה ועל כל מה שהיה ״את אוהבת את חבר שלך?״ פתאום נפלט לי ונטלי הייתה בשוק ״ כן סוגשל.. למה?״ אמרה ממשיכה להוריד לי את המכנס ואני כתגובה התרחקתי והזזתי אותה ״ איך יודעים אם אוהבים מישהו?״ שאלתי אותה מתיישב על השיש ״ חחח זה דבר שפשוט יודעים..״ ציחקקה נטלי מתיישבת על השיש לידי״ ואיך ידעת עם חבר שלך?״ אמרתי בשיא הרצינות ״זה לא כזה פשוט אבל אתה עומר, ממתי אתה מתאהב אתה לא מסוגל להתמודד עם מחויבות של יזיזה אחת״ היא צחקה וצחקתי איתה ״ אני יודע, סתם שאלתי״ אמרתי מחזיק בעורף ״ אתה זוכר שיש לי חבר כן?״ אמרה בהתנשאות כאילו מי ישמע אני מאוהב בה ״את זוכרת? כי לפי הכמות פעמים שביקרת אצלי אני כבר לא כל כך בטוח״ עניתי לה בקרירות צינית אבל עם לחישה שראיתי שהעבירה בה צמרמורת ״ מה לעשות שלא כל אחד בורך בזין שלך״ אמרה ובאה להמשיך מאיפה שעצרנו אבל אני קודם זה כתבתי לאמה הודעה
רוצה שאני אאסוף אותך בבוקר?
נ.מ אמה
צאי
פאק זה עומר חשבתי לעצמי תוך כדי שאני דוחפת את הרגל לנעל ועושה גולגול באותו הזמן
*שיחה נכנסת*
״ מה עומררר״ צרחתי לטלפון בעודי קושרת שרוכים
״ מה לא מובן בלא מחכה לבחורות״ ענה לי מתגרה בי
״ מה לא מובן בלא אחת מהזונות שלך״ עניתי מתגרה חזרה
״ לא יפה לדבר ככה על חברות שלך״ אמר מנסה אותי ממש
״אני יוצאתתת״ צעקתי לתוך הטלפון וניתקתי, חברות שלי? על מה הוא מדבר חשבתי לעצמי בזמן שאני פותחת את דלת הבית,
״ שאני אבין, ייבשת אותי בחוץ עשרים דקות ואת בפיג׳מה?״ אמר בוחן לי תגוף כאילו אני גוש בשר אבל החיוך שהוסיף העביר בי צמרמורת ״ א- עשר דקות, בכיין. ב- זה טרנינג שגם בחלומות שלך לא תמצא מישהי שהוא יותר מחמיא לה ממני״ אמרתי עם פרצוף מתנשא וציני ״ טוב מיס יוניברס את מוכנה לעלות או שגם זה את לא עושה לבד?״ אמר לי מחזיר לי בהתנשאות הצינית שלי ״ רגע רק קמתי מה עם סיגיריה אפילו קפה לא שתיתי״ אמרתי באה להתיישב על הריצפה עם הסיגריה בפה ״ קומי עצלנית נו אילנה תגמור אותנו אם נבריז״ הוא התחיל להתלונן ״ איזה פחדן״ אמרתי ועליתי לאופנוע.
״היית אמור לפנות שם״ צעקתי לו ״רצית קפה לא?״ צעק לי בחזרה עם חצי חיוך שקלטתי מבעד למראה ״ מה עם אילנה?״ אמרתי מתגרה בו ״ אין שיעור איתה היום נשמה תתחילי להכיר ת'מערכת שלך״ אמר וטפח לי על הברך אמלה המגע שלו כל כך ממכר.
״הפוך עם הרבה קצף שתיים סוכר״ אמרתי למוכרת העלוקה שלא הקשיבה לי כי בהתה בעומר משחק עם הקש בפה שלו.
״ עומר חיים?״ הסתובבתי אליו ״ אע?״ ענה לי ממשיך ללעוס את הקש ״ מה נהיה עם הקש? התחברתם?״ אמרתי צוחקת ״ למה? מקנאה?״ אמר עם החצי חיוך המדהים שלו והמוכרת המטומטמת צחקקה, דפקתי לה פרצוף ״ עוד משהו?״ שאלה הפוסטמה רק שלא תזיל לי ריר לקפה, ושתוריד את העיניים שלה כבר.
״ אתה רוצה משהו?״ שאלתי אותו ״יש שחור?״ שאל אותי ״ לא אבל אני יכולה לסדר משהו״ קפצה הפוסטמה ורק העלתה לי את העצבים יותר, ״ וואלה?״ אמר נשען על הדלפק להתקרב אליה, אני עומדת להתפוצץ מקנאה, -די אמה תשלטי בעצמך אין בינכם כלום- ״ אני הולכת לשבת״ אמרתי ועומר הינהן תוך כדי שפלרטט עם הנבלה.
״קחי גברת הפוך״ אמר עומר עם סיגריה בפה ושתי כוסות קפה ביד ״ תודה״ אמרתי בשקט מנסה להסתיר את העצבים ״ככה זה כל הזמן?״ שאלתי חצי בודקת לעתיד חצי סתם מתעניינת ״ככה? מזתומרת?״ שאל בתמימות, הוא משחק את עצמו מטומטם לא הבנתי ״בנות נמרחות קצת, אתה מפלרטט קצת, ובום דברים חינם?״ עניתי ולקחתי שאיפה מהסיגריה אוי זה מדהים על הבוקר ״ אה זה? ושבנים קונים לך שוט או מקפיצים אותך הביתה זה אותו דבר בגדול לא?״ אמר מוציא עשן ומרים גבה "לא כי אני לא מפלרטטת איתם בחזרה״ עניתי ״פחחחחחח בסדר״ ענה ושתה שלוק מהקפה ״ אני ממש לא מפלרטטת״ עניתי בקול ילדותי ״ מבטיח לך שאם תלכי גבר גבר ותשאלי אותם אם פלרטטת חזרה הם יגידו שכן איך אני?״ שאל בהתלהבות ״מטומטם״ עניתי בציניות ״ יאללה סתמי סתמי את פלרטטנית ואת יודעת את זה״ האמת הוא צודק, גם למה בכלל אכפת לי אם הוא מפלרטט או לא ״תגידי בא לך ללכת היום לבית ספר?״ פתאום הוא שאל משום מקום ״ לא ״ עניתי שמה רגל על הכיסא ״ככה חשבתי, בואי״ אמר בזמן שהוא קם ומושיט את ידו אליי...
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Romance״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...