נ.מ רותם
אנחנו צריכים לדבר
כתב לי אלבז
חיכיתי להודעה הזו
כתבתי ונשימתי נעצרה -הוא יודע-"מה קורה" אמרתי מחבקת אותו איך שהגעתי לגינה שלנו
"בדיוק מה שרציתי לשאול את הרחם שלך" אמר בלחץ "תרגע" אמרתי מחפשת את המילים להמשיך "היה, נפל, אתה לא צריך לדאוג" אמרתי " אבל את על גלולות" הוא אמר והסתבכתי עם עצמי "די, דיברנו מספיק אתה בא ל..." אמרתי מלטפת את ירכו "לא" אמר והופתעתי "מה זה לא?" אמרתי לא מבינה "למה קראת לי?" שאלתי בעצבים "כדי להבין כמה את משוגעת" אמר באדישות "חשבתי שאתה אוהב שאני משוגעת" אמרתי שולחת את ידי למכנסיו אבל הוא תפס אותה "מה את חושבת שאני? איזה תחליף פתטי שתרוצי אליו כל פעם שעומר יעיף אותך?" הוא צעק וקם
-כן- "לא אתה יודע שזה לא ככה" צעקתי "פשוט תלכי" אמר לא מסתכל עליי אפילו " לך תזדיין אייל" צעקתי והלכתי לדרכי.נ.מ אמה
אני בדרכי למשמרת השלישית שלי, אלבז היה מאוד כבוי אתמול ועומר לא פנה אליי מאז שנפגשנו. אני מאוד מבולבלת ועייפה השעה שש בבוקר -מי מתנדב להיות משמרת פתיחה על השבוע הראשון אמה- צעק עליי התת מודע בדיוק כשהגעתי "בוקר טוב" מלמלתי בעייפות "אם הבוקר היה טוב היינו זוכרים להגיד לאבא שלי שנגמרו הקוראסונים חמאה" הוא אמר ועמד בלחץ מול המגש הריק "אוי פאק" אמרתי "את לא יודעת עד כמה" אמר מסמן לי לבוא איתו ל'מאחורה' "מה עושים?" אמרתי נעמדת לידו מול שולחן האפייה הריק " תוציאי את הבצק מהמקרר" אמר מיואש קצת מחייך " אתה מתכנן שאנחנו-" אמרתי וקטעה אותי שקית קמח שנשפכה עליי מהמדף העליון "איכס" התבכיינתי צוחקת מפוצצת בקמח ואלבז התפוצץ מצחוק "מצחיק אותך?" אמרתי מעיפה עליו קמח בעצמי "תיזהרי את פותחת פה מלחמה" אמר והתחלנו לזרוק קמח אחד על השנייה " טעמת פעם קמח?" שאל ותפס אותי " לאלאלא" צעקתי כשאצבעו מנסה לכוון לפי "אבא שלך יכול לבוא בכל רגע" צעקתי נאבקת עם ראשי שלא יגיע לשפתיי "יש לך מזל שאנחנו צריכים לאפות עכשיו" אמר כאילו זורק אותי ממנו והתחלנו לעבוד על הבצק "אז מאיפה אתה מבין כל כך באפייה יעקרת בית" שאלתי "אני בן של אופה, וואו את לא חדה כמו שחב- ידיד שלך סיפר" עקץ אותי וצחקתי מדחיקה את העובדה שהבלבול שלו בתיאור שרט לי את הנשמה " מה איתך יש חברה? ידידה?" שאלתי מגלגלת את הקרואסון "את מתחילה איתי גברת? את אישה של חבר זה לא מתאים..." אמר מתחמק מתשובה "הייתי" תיקנתי אותו כאילו זה חשוב למשהו והשתתקתי "נקודה רגישה?" שאל לאחר כמה דקות של שתיקה והנהנתי " עומר נקודה רגישה של יותר מידי בנות" מלמל ודפק פרצוף אחרי שקלט שזה משפט מאוד לא מעודד " אבל את שונה מהן" הוסיף "כן?" שאלתי בייאוש "כן" אמר.
נ.מ אייל אלבז-פלאשבק יא-
"התערבנו" אמר "מי שמשכיב אותה ראשון? מקבל 30 ג' " הוסיף עומר מאתגר אותי "סגרנו" אמרתי.
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Romance״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...