״ את יודעת..״ אמר עוצר לקחת נשימה ״בכיתה י בפעם ההיא,אני לא בטוח שאת זוכרת״ אמר משפשף את עורפו במבוכה ״ איזה?״ אמרתי כאילו שאני לא יודעת בדיוק על מה הוא מדבר ״ נו ביום הראשון שישבת לידי..״ אמר מבואס שלא זכרתי ״ אהה עם הפתקים״ עשיתי את עצמי נזכרת ״ כן, אז את הזזת לי.. בדרך שונה ממה שבחורה הזיזה לי אי פעם״ אמר מחזק את אחיזתו על מותני ״ תרחיב״ אמרתי מנסה להוציא ממנו משהו עד שסוף סוף נפתח קצת ״ הייתי די..בקטע שלך בתחילת י אבל התחלת משהו עם אושר ואושר הוא אח אז המשכתי לעשות מה שאני יודע-״ אמר ״ לזיין״ אמרתי קוטעת אותו עם חצי שיעול ״ קנאית״ אמר מעתיק את החצי שיעול שלי וצחקנו.
״מה שאני מנסה להגיד פה זה שמכיתה י את עניינת אותי יותר מכל כוס או ציצי שפגשתי וכמעט גמרתי את אח שלי במכות ביום שישנת אצלו. ואני חושב שאני..-״ אמר ומהר בלם את עצמו ואני רק נשארתי לשבת עליו בשוק ״ איכ אני דוחף לך כאן מליון רגשות אשכנזיה קטנה שלי זה בטח קשה לך״ אמר צוחק ומדגדג אותי עד שנפלתי למיטה.
הוא עלה מעליי נשען על ידיו מתאמץ כל כך להסתכל על העיניים שלי בלבד ״ אני אוהבת אותך״ נפלט לי בלחישה והמחשבה שהמגבת מזמן כבר לא עליי לא השפיעה, אני לא פחדתי או נלחצתי או התביישתי. רציתי רק דבר אחד, אותו!
״ גם אני אוהב אותך״ אמר עדיין מנסה להחזיק את עיניו בתוך עיניי ״ עומר, תרגע, אתה יכול להסתכל על הגוף שלי״ אמרתי צוחקת מציקה לו עם ידיי על פניו וחיוך זדוני מיד עלה ״את סומכת עליי?״ אמר מקרב את ראשו לחזה שלי ״ כן״ צעקתי מצחקקת ומגלגלת את עיניי והוא כתגובה קפץ מעליי משחק את עצמו מגן על גופי כאילו מינימום זרקו רימון לחדר.
״אתה שוב עישנת מהחומר של נתנאל? מה יש לך אידיוט?״ אמרתי מתפוצצת מצחוק,
״התקרה...״ אמר בלחישה מציץ למעלה ״ מה איתה?״ לחשתי מבוהלת ״ את סומכת עליי והתקרה לא נפלה..״ לחש לי תוך כדי שדחף את ראשו בצווארי ונישק אותו עם חיוך הניצחון האידוטי שלו.״ אני לא יודעת ממה להתפלא קודם, מזה שזכרת או מכמה אתה אידיוט״ אמרתי צוחקת והוא רק המשיך לנשק את צווארי ״ אם אתה בונה פה על משהו..״ אמרתי בקול עדין ונמוך ״ כן״ אמר מעצים את הנשיקות ומגביר בי את הפרפרים ״ אז אתה הולך להתקלח קודם״ אמרתי דוחפת אותו עם חיוך שטני ״ אין בעיה״ אמר מרים את המגבת מהריצפה והרגשתי את הניצחון שלי על השליטה ״ אבל את באה איתי״ אמר ובשנייה כבר עטף אותי במגבת ״ מי החליט?״ אמרתי מתיישבת עם פרצוף ילדותי וידיים שלובות ״ אני״ אמר והרים אותי אבל הפעם לא כמו שק תפוחי אדמה.. הישבן שלי בין ידיו וכפות רגליי ננעלו סביב הגב שלו, הואמ מנשק אותי בקושי רואה לאן אנחנו הולכים, גופי הגיב בהתאם. הרגשתי את הרטיבות מתגברת בין רגליי והנשימות של עומר העידו לי על הדדיות.
״ אני מכור אלייך ילדה יפה״ לחש מניח אותי על השיש ובועט בדלת מאחוריו מוודא שלא יצטרך לשנייה להוריד את ידיו ממני, הורדתי לו את החולצה את והמכנס תוך כדי נשיקות ששפתיי מוצצות את העור של צווארו נהנת מתחושת העור הרך שלו בין שפתיי
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Roman d'amour״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...