אם רק היינו יודעים-פרק 6

1.4K 48 0
                                    

נ.מ עומר

*היום הראשון של כיתה י*

״למי יצא אדום?״ צעקתי והגיעה לשבת לידי איזה ילדה, וואו היא יפה. ״יאללה איזה כיף לי על היום הראשון בחורה כזאת יפה״ אמרתי בקול והסתכלתי על נתנאל ורועי, שאלתי אותה כל מיני שאלות שקיבלנו בדף חחח היא ביישנית זה חמוד.

*הפסקה*

״ אח שלנו מאוהב?״ נתנאל ירד עליי ״ שב בשקט מי מאוהב לא מכיר אותה בכלל״ אמרתי וצחקתי. -פאק הילדה הזאת עשתה לי משהו- חשבתי לעצמי ״ שחרר ממנה כי אושר כבר בונה עליה״ אמר לי נתנאל בשקט וקרץ ״ אושר הזה רק קטינות הוא אוהב״ אמרתי וכולנו התחלנו לצחוק

נ.מ אמה

*חזרה להווה*

הגעתי הביתה הורדתי איפור ולקחתי שקית ענקית של צ׳יפס לחדר. התיישבתי מול מסך המחשב ופתאום התחלתי לחשוב על כל הסיפור הזה עם עומר כי מצד אחד אנחנו לא ידידים מצד שני הוא מפלרטט איתי הרבה אבל הוא מפלרטט עם כולן.. -די רדי ממנו הוא ככה עם כולן- צעקתי על עצמי בראש. אוף איזה מסובך זה כי כשיצאתי עם אושר כן התחלנו להתקרב אבל מצד שני אולי הוא סתם עשה לו טובה וסבל את החברה של חבר טוב שלו? אוף אין לי כוח.

*דפיקה בדלת*

״מה״ צעקתי הדלת נפתחה ״ אמרתי מה, לא כנסי!״ אמרתי בעצבים כשראיתי את קורל מתיישבת לי על המיטה ״ את מוכנה לסתום תפה רגע ולשמוע?״ היא אמרה והיא נשמעה רצינית ״ מה יש?״ אמרתי, א'מלה היא מלחיצה אותי מה היא רוצה? ״שאנל אמרה לי שאחותה הקטנה ראתה את רותם בחדר של עומר ביום של המסיבה שהייתה אצלו״ היא אמרה ובאה לנחם אותי כאילו מינימום סבתא מתה ״ אוקי ו..?״ אמרתי ונראיתי רגועה למרות שממש בא לי לדפוק לרותם ת'ראש בקיר כרגע ״ זה היום שחזרת עם הבגדים שלו.. הוא היה הראשון שלך?״ היא שאלה והניחה יד על הכתף שלי ברחמים אני בתגובה התפוצצתי מצחוק וקורל לא הבינה מה עובר עליי.

״את ילדה מטומטמת״ היא אמרה אחרי שהסברתי לה מה באמת קרה וצחקנו ״תגידי אם כבר הרותם הזאת (שתינו דפקנו פרצוף נגעל) למה לא ראיתי פה את עמית מאז החופש הגדול?״ שאלה קורל ״ כי.. לא יודעת יש לי כבר אמא אחת לא מתאים לי עוד אחת״ אמרתי מנסה להישאר רצינית כן... זה החזיק לשתי שניות ואז התפוצצנו מצחוק, ״אני תמיד אמרתי שהיא בלתי״ אמרה קורל תוך כדי צחוק ואכילה מהצ'יפס שלי ״אם כבר המסיבה של משפחת אלוני,ראיתי את רומי״ לא הספקתי להמשיך לדבר והפרצוף של קורל השתנה ברגע ״יופי היא עדיין מכוערת?״ ענתה לי קורל מנסה להראות שלא אכפת לה וקמה מהמיטה ״כן״ אמרתי, אני מעדיפה לעזוב את זה בצד אני אף פעם לא הבנתי מה בדיוק קרה בינהן אבל זה לא ענייני.

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now