״ עכשיו בקשר לשטויות שחברים שלי אמרו״ אמר מתכופף אליי נשען על הברכיים שלי כשאני יושבת על סלע חדש שמצאתי ״ נו״ אמרתי עושה את עצמי לא מתעניינת ״ ניסית פעם להשיג יין באמצע מדבר?״ הוא שאל ועניתי בשלילה ״ ניסית פעם להיות גבר?״ הוא שאל והנדתי בראשי לשלילה.
״ יפה, אז אני אסביר לך,
אני לא אחד של בחורה אחת את זה את כבר יודעת״ הנהנתי לחיוב ״ ואני.... שמעי במיטה? אני מדהים אני 10 אני 100!״ הוא אמר וצחקתי ״ אבל במעבר ליזיזות או סטוץ? אני לא...״ הוא המשיך והסתכל עליי מצפה לתגובה ״ אז מה אתה אומר פה בעצם?״ אמרתי עצבנית לא מבינה מה הוא רוצה ״ אני אומר שהייתי דפוק (נישק אותי בלחי) ואידיוט (נישק אותי בלחי השנייה) ומטומטם ( נישק אותי בלחי הראשונה) ושאני מצטער מכל ליבי״ הוא אמר קצת מגחך ״תגיד לי אני נראית לך דודה שלך מה אתה נותן לי בוסות״ אמרתי מתפוצצת מצחוק ״ גברת אמה יש מצב כזה שאת התחננת לנשיקה כרגע?״ הוא אמר ונשכתי את השפה התחתונה שלי ״ אתה תפסיק להיות אידיוט? שאלתי מרימה גבה, הוא תפס לי את הלחי וקירב אותי אליו, היינו כל כך קרובים שהאפים שלנו נגעו אחד בשנייה ואפשר היה לרגיש את הנשימות שלנו מסתנכרנות. חיכיתי שהוא ינשק אותי אבל הוא פשוט נשאר ככה, לא יכולתי להחזיק את עצמי יותר ובאתי לנשק אותו,הוא לחש לי ״ ניצחתי״ והתרחק טיפה בן של זונה מה זה הטיזינג הזה עכשיו ״ אידיוט״ אמרתי קמה ומנקה את האבק שהשאיר לי הסלע על הישבן ״ אחחח על התחת הזה״ הוא אמר בוהה ״ אחחחח איזה באסה שלא תזכו להיפגש״ אמרתי עושה לו אצבע שלישית ומתחילה ללכת.
הוא סובב אותי בחזרה אליו ולחש לי ״ את רק שלי״ נשארתי במקום שבו הוא העמיד אותי כך שראשו בעורפי והמילים שלו העבירו בי צמרמורת טובה בקטע מוזר -אוף אמה את פמיניסטית תשתלטי על עצמך- צעק עליי התת מודע, פתאום הרגשתי אותו מנשק לי את הצוואר -זה טובב- הוא נישק אותי נשיקות רכות שלאט לאט הפכו ליותר ויותר אגרסיביות באתי להסתובב אליו שנהיה פנים מול פנים אבל הוא חסם אותי ורק חיזק את האחיזה שלו בצווארי ״ עומר אנחנו צריכים לחזור לקבוצהה״ אמרתי משתדלת כמה שפחות להישמע מגורה ״ פאק את מחרמנת אותי״ הוא לחש וצחקתי קלות ״ די ימגעיל״ אמרתי ״את כמו ילדה קטנה מה מגעיל במילה 'מחרמן'״ הוא אמר מדגיש את המילה האחרונה שאני לא רוצה לחזור עליה ומצמיד את שפתיו לאוזני "מחרמן״ הוא המשיך ללחוש לי מתגרה בי ״ די אני שונאת את המילים האלה זה מביך אותי!!״ אמרתי בקול ילדותי והוא התפוצץ מצחוק.
״ זה מדליק אותך שאני מדבר מלוכלך הא?״ אמר והרגשתי את הגבה שלו מתרוממת ואת החצי חיוך המדהים שלו נפתח ״ דייייי״ אמרתי כולי אדומה מתפללת שהוא לא ישים לב ״ טוב יעגבנייה אני יפסיק״ הוא אמר ״ א פ ס י ק, אותיות איתןן!״ צעקתי לו ״ סליחה פרופסור״ הוא אמר וצחק ״ אתה ילד מציק״ אמרתי ונתתי לו אגרוף חלש בחזה ״ ואת ילדה אלימה״ אמר והחזיר לי אגרוף בכתף ״ אייי״ התבכיינתי למרות שלא הרגשתי בכלל את המכה ״ בכיינית״ הוא אמר והתחיל ללכת ״ אידיוט״ אמרתי וניסיתי לעקוף אותו בהליכה מהירה ״ מה את חושבת שאת עושה״ הוא אמר ותפס אותי מהמותניים מנשק אותי בלחי ומעביר אותי ללכת מאחוריו ״ תיזהר ממנייי״ צעקתי ובעטתי עליו חול ״ מטר וחצי?״ הוא צעק ולא עניתי ״ סתמי״ הסתובב והוסיף גם סימן של שקט עם היד ״ קטנה קטנה אבל אוכלת אותך״ צעקתי וקפצתי לו על הגב.
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Romance״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...