התעוררתי וראיתי שהשעה 08:00 -מתי נרדמתי בכלל?!- נבהלתי וירדתי למטה בריצה שהתחרטתי אליה בסחרחורת שבאה לאחר שנייה.
נ.מ- עומר
ירדתי למטה לעשן סיגריה אחרונה לפני שאצא לבית ספר וראיתי את אלמוג.
ממש, רק הוא חסר לי עכשיו... ״ בוקר״ אמר אלמוג וזרק לי סיגריה .
לקחתי אותה כי בכל זאת, לא אומרים לא לסיגריה בחינם...
אבל הוא עדיין מעצבן ״למה אתה משכיב בנות מהכיתה שלי״ אמרתי בפרצוף הכי אדיש שיכולתי להוציא ״ מה״ אמר לי אלמוג פחחח משחק את עצמו מופתע, בן זונה ״ פעם אחרונה״ אמרתי והבאתי לו כאפת שטות בזמן שקמתי ונכנסתי אל הבית. ״ מה אכפת לך בכלל״ צעק לי אלמוג כשנכנס גם הוא אחרי ״ מה?״ אמרתי לו עם פרצוף מזלזל ״ מה מעניין אותך מי אני מזיין?״ אמר אלמוג, הרגשתי את העצבים שלי עולים היד שלי כבר התכנסה לאגרוף " היי״ שמעתי את אמה ״ היי״ אמר אלמוג. יצאתי מהבית בטריקת דלת ועצבים שנשארו איתי כל הדרך לבית ספר.
*הפסקה*
נתנאל:״ תגיד הצ׳וצ׳ה מאתמול לא איתך בכיתה?״ רק זה חסר לי עכשיו ״ כן למה?״ שאלתי והרמתי את הגבות ואת הראש טיפה ״ ממתי עומר אלוני מזיין בנות שהוא יראה שוב?״ הוא אמר וצחק, צחקתי איתו וכל הבנים הצטרפו והנושא השתנה די מהר.
נ.מ- אמה
אני בדרך הביתה מהלילה הנוראי שהיה לי והמוח שלי לא מפסיק לרוץ ולחשוב על אם עכשיו עומר חושב ששכבתי עם אלמוג ו.. רגע? למה אכפת לו בכלל? למה הוא כל כך כועס שהוא נתן לי לישון שם? אולי מביך אותו שאני אסתובב לידם? ולמה פתאום אתמול הוא התקרב אליי כל כך? טוב, בטח היה שיכור.. אב- *צלצול טלפון* נקטעו מחשבותיי כשראיתי את השם על המסך של הטלפון ועניתי לשיחה.
״איפה את?״ היא שאלה
״אני מרגישה קצת לא טוב״ עניתי
״את לא באה היום?״ היא שאלה
״ לא״ עניתי עם פרצוף מכווץ כי ידעתי שזה יבוא
״ את יודעת בכלל מה יקרה לבגרות ולתעודה שלך את לא יכולה להבריז כל פעם ככה אני שמתי לב לאחרונה שאת שוב מבריזה זה לא טוב לך ללימודים את שוב נפגשת עם בנים בלילה? אני אומרת ל...״ היא המשיכה והמשיכה והמשיכה אבל אני כבר לא הקשבתי ושקעתי חזרה במחשבותיי. נזכרתי שאני צריכה להחזיר את הבגדים של עומר לאלמוג ושהשמלה שלי הרוסה ושאמא שלי תהרוג אותי אם היא תדע ו- ״אמה? את מקשיבה או שאני מדברת לעצמי?״ אוי עמית עדיין בשיחה.. ״ מקשיבה, מקשיבה ואת צודקת אני אשתפר ואתקן וכן..״ -למורה שלי יותר קל לענות יואו-.
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Lãng mạn״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...