אם רק היינו יודעים- חלק 15

1.2K 40 2
                                    

הוא עצר, למה הוא עצר? ״ טוב, אני את הנשיקה שלי קיבלתי אני יכול ללכת..״ הוא אמר צוחק עם פרצוף מרושע ״ בן זונה״ אמרתי כולי מתנשפת ״ אני יכול גם לא״ לחש לי באוזן מצמיד את הזין שלו אליי מגרה אותי עוד יותר אבל אני לא יכולה לתת לו את תחושת השליטה הזו בי ״אתה יודע שזו הבטן שלי״ אמרתי לו בשקט מנסה לא לצחוק ״ לההה חשבתי זה הכוס שלך״ אמר בציניות ונהייתי אדומה ״ איך אני אוהב שאת מתפחדת מהמילים האלה זה מדליק אותי אפילו יותר״ אמר וזרק אותי למיטה, שכבתי על הגב שהוא מעליי נשען על ידיו שרגליו בין רגליי ״ עשית פעם יבש?״ הוא שאל אותי בשקט ״ אמממ לא״ אמרתי לו קצת צוחקת מובכת מהסיטואציה ״את רוצה... לנסות?״ הוא שאל ופתאום הרגשתי משהו פועם בין רגליי והפעם? זה לא בא ממני ״ אמממממממממ״ אמרתי לא בטוחה ״ הבנתי״ הוא אמר וירד ממני ושכב על הגב לידי ״ אבל״ אמרתי ״ מה״ אמר מסובב את ראשו לכיווני ויוצר איתי קשר עין עמוק ״ יכאב לך לא?״ שאלתי ״ יכאב?..." שאל מבולבל "אה! כאילו כאב ביצים?״ הוא ענה לעצמו ״ כן..זה״ אמרתי מדביקה את מבטי למזרון ועומר נשכב על הצד שראשו נשכן על כף ידו וביד השנייה הזיז את שערי מהפנים וליטף לי את הלחי מחפש את עיניי ״ בשבילך? אני מוכן לעבור גם אלף כאבי ביצים״ הוא אמר ונשק לי בראש. "שקרן" צחקקתי מגלגלת את עיניי "סתמי ותני לי להיות דביק" אמר לי ובא לנשק אותי "זה לא נשמע טוב" אמרתי מתפוצצת מצחוק "אמה? האם הראש שלך סוף סוף מתחיל להיצבע בכחול?" אמר צוחק תופס במותני בידו החופשית "כן כמעט כמו הביצים שלך" עקצתי אותו "את לא נרגעת.." אמר לי מטפס מעליי "אז מה אמרנו? יבש?" לחשתי מרימה גבה בחיוך זדוני " יבש" אמר ונשק לשפתיי חוקר את פי עם לשונו ואני כתגובה מלטפת את שריריי בטנו מורידה את חולצתו " אחח את מטריפה אותי" אמר מתרומם להעיף ממני וממנו את הבגדים ונשארנו רק בבגדים תחתונים " את שוב בוהה גברת" אמר כשקלט את המבט המהופנט שלי בזקפה שלו "שתוק" אמרתי עולה מעליו מנשקת אותו והוא מתחיל להזיז אותי מאגני קדימה-אחורה "ממממ" מלמלתי "בטוחה שזאת פעם ראשונה?" מילמל בקול נמוך ומגורה והתנשפויות נשמעו לכל עבר.....

"מספיק דביק?" שאלתי אותו לאחר מכן "בחיים לא ראית גבר גומר הא?" עקץ אותי "אני לא בתול אני לא אגמור לך מה מיבש.." התנשא וכתגובה פשוט הסתובבתי לצד השני במיטה. "נעלבת נסיכה?" אמר בחצי צחוק חצי מבוכה לאחר כמה דקות של שתיקה "אני לא אוהבת שמתייחסים אליי כמו לילדה רק כי אני לא עשיתי פעולה חסרת משמעות כמו כולם" אמרתי זועפת " אני אדאג שלך היא תהיה מלאת משמעות" אמר עוטף אותי בחיבוק והרגשתי בטוחה בין ידיו עד לכך שנרדמתי.

התעוררתי בקושי רואה משהו מרוב עייפות מרגישה משהו מתחתיי ״ פחות לזוז יש לך עצמות חדות״ שמעתי את עומר ממלמל.. וצחקתי -רגע? עומר? פאק- נבהלתי תוך כדי שאני נזכרת שישן פה אתמול ועם העלאת הזיכרונות עלו לי הזיכרונות מהלילה והתחלתי לחייך כמו מפגרת מסתכלת עליו ישן מתחת לגופי שלא מכסה חצי ממנו ומתרוממת טיפה ״ נו מה יהיה את מכניסה קור״ הוא מילמל עם חצי חיוך מציץ עליי מזווית העין ״אפילו שאתה ישן אתה מניאק״ אמרתי באה לקום ממנו ״ מי אמר שאני ישן?״ אמר מתהפך מעליי מצחקק ״ מי אמר שאכפת לי״ אמרתי באדישות או לפחות...משתדלת לאדישות ״ מה פתאום אכפת לך.. רק בהית בי מהרגע שהתעוררת״ אמר מביא לי נשיקה יבשה וקם מאושר מעצמו ״ לאן?״ אמרתי נמרחת במיטה ״ להשתין" צעק לי מהמסדרון ״ טוב לדעת״ צעקה לו קורל מהחדר שלה והתפוצצנו מצחוק.

״ זה לא?...״ קורל אמרה נשענת על המשקוף שלי ״ סתמי״ אמרתי מובכת ״ שלום לך״ אמרה קורל בוחנת כל חלק וחלק בגוף של עומר בזמן שהוא נכנס לחדר ״ בוקר טוב לך״ אמר בצורה הצ׳ארמרית שרק לו יש ״ אז מה אתה עושה לי בבית בתשע בבוקר״ אמרה קורל מתנהגת כאילו היא אמא שלי ״ קורל די״ אמרתי לה עם פרצוף רציני ״ אז את האחות הפצצה שאמה סיפרה לי עליה.. או שאת האמא?״ עקץ אותה מצחקק וזרקתי עליו את הדובי, ״ אל תעשו משהו שאני לא הייתי עושה״ אמרה קורל מחויכת ויוצאת מהחדר.

״אני רעב״ אמר לי עומר תוך כדי שהוא חוזר למיטה, ״אז למה אתה נכנס למיטה מה יש לך לאכול פה בדיוק?״ שאלתי והוא התפוצץ מצחוק וברגע שהבנתי ממה הוא קיבל קצת מכות ממני ״ את תפסיקי להיות אלימה״ אמר מצמיד את ידיי לצדי הראש שלי עולה מעליי ״ ואת תפסיקי לנסות להזרים אותי כל רגע, אני מרגיש מנוצל מינית... תראי לי קצת אהבה ותכיני לי אוכל״ אמר וקם ממני ״ קודם סיגריה״ אמרתי עוקפת אותו ביציאה מהחדר יורדת במדרגות שהוא אחריי.

הכנתי שתי כוסות קפה ויצאתי החוצה ״ מה עם לצחצח שיניים גברת?״ אמר לי לוחץ לי על המותן במטרה להציק ״ מי מצחצח לפני הקפה איפה ההיגיון פה?״ אמרתי מדליקה את הסיגריה מצחקקת ״את ילדה סירחון״ אמר ונשק לי בלחי. מיליון שאלות רצו לי בראש, אנחנו ביחד? בקטע? הוא ממשיך להיות עם אחרות? הוא עם כולן ככה? ״ אתה ככה עם כל הזונות שלך?״ פתאום נפלט לי ״ א הן לא זונות ב אם דיברת על יזיזות? לא האמת אני בחיים לא נשאר לישון״ הוא אמר ועלה בי חיוך שניסיתי להסתיר עם שאכטה, ״ מה את מאושרת״ אמר מתמתח על הכיסא שהידיים מאחורי ראשו ״ אז למה אצלי כן?״ שאלתי מסתכלת לו בעיניים ״ לפעמים טועים״ אמר מתפוצץ מצחוק ״ בן זונה״ אמרתי וקמתי ״ די מה את לוקחת קשה כאילו שאת לא יודעת״ הוא אמר אבל רציתי לשמוע את זה מעבר לרמיזה ״ לא יודעת מה?״ שאלתי והוא קירב אותי לעמוד בין רגליו ״שיש לך אחלה תחת מזתומרת״ לחש לי ואני התעצבנתי ובאתי להסתובב ״ אני לא מבין בחרטא של זוגיות את תצטרכי לעזור לי פה״ הוא אמר מושך אותי מהמותניים שאשב עליו ״ אתה רומז שאתה רוצה זוגיות עומר אלוני?״ לחשתי לו ״ תתחילי בלצחצח שיניים ונתקדם משם דחף אותי בעדינות וצחק ״מה שעה אני מנסה לעשות״ צעקתי עליו ובאתי לעלות ״ רגע חכי לי״ שמעתי אותו מתקרב ״ מה עכשיו אתה בא לוודא שאני מצחצחת טוב?״ אמרתי לו כשנכנס איתי לחדר המקלחת ״ שלב הבא אני בודק שאת מתקלחת טוב״ אמר צוחק בוחן לי את הגוף ״ שמענו עליך״ אמרתי מצחצחת וצוחקת.

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now