אם רק היינו יודעים- פרק 12

1.3K 37 0
                                    

* 05:30*

לא הצלחתי להירדם כל הלילה מרוב תסביכים אבל החלטתי שעדיף לי ללכת עם עומר מאשר להעביר עוד יום עם המפטי ודמתי הלא הן עמית ורותם המתוקות.

קמתי מהמיטה בשקט שלא יתעוררו צחצחתי שיניים, שטפתי פנים במים הקפואים והמסריחים של האכסניה, התאפרתי התלבשתי, שמתי טייץ שחור וחולצת קרופ לבנה, נעלתי נעליים, לקחתי את התיק ויצאתי מהחדר.

אתה ער?!

כתבתי לעומר מתפללת שיענה לפני שהנבלות יקלטו אותי אבל מהר מאוד הבנתי שאני צריכה לחפש אותו לבד. בדקתי את דף חלוקת החדרים שהמחנכת שלחה בקבוצה של הכיתה ו..... מצאתי! חדר 308! אבל הוא גם ככה ישן, אז הפסקת סיגריה לא תזיק...

ישבתי לסיגריה היה עצוב מאוד בלי קפה והרוחות של הצפון מציקות לי עם השיער הפזור. כיביתי את הסיגריה וגררתי אחריי את המזוודה בדרך לחדר 308 וחיפשתי גומיה בתיק תוך כדי ההליכה. נו איפה זה 306.....307...308 מצאתי! בול בזמן שגם מצאתי גומיה, דפקתי בדלת אבל נפלה לי הדומיה לרצפה אז התקופפתי להרים אותה וכבר אספתי את השיער בפוזיציה הזאת

נ.מ עומר

״ עומר״ הכניס לי אבי מרפק לצלעות ״עומר!!!״ צעק לי נתנאל ״פתח ת'דלת״ הכניס לי אבי עוד מרפק. ״ די חלאס הבנתי אני פותח יבני זונות״ אמרתי מעיף עליהם כל מה שאני מוצא בדרך לדלת ״ זה בטח חדווה רוצה לתת לך מציצה של בוקר טוב״ צעק לי נתנאל מתוך שינה וצוחק צחוק שגורר אחריו את כולם. פתחתי את הדלת עדיין צוחק והצחוק רק מתגבר כשאני רואה את אמה על הרצפה אוספת שיער ״ מה נשמה שלי? אני מבין את השליחות אבל לא כאן מול כולם״ אמרתי לה בשקט מתפוצץ מצחוק ״ סתום תפה ותעזור לי לקום״ ענתה לי במרמור הרגיל שלה שולחת יד ״ לא יודע מה את יותר, עצלנית או עצבנית״ אמרתי מושך אותה לחיבוק ״ אתה ערום ריבונו של עולם מה עשיתם פה בלילה...אורגיה?״ המשיכה בציניות המגעילה שלה שאני כה אוהב ״ מאיפה אמה התמימה והקטנה יודעת מה זו אורגיה?״ אמרתי משפשף את הפנים בדרך ללהתיישב לידה על המיטה ״ עדיין לא קיבלתי הסבר על העירום״ היא אמרה וצחקתי ״ היה חם ובצפר קמצנים אין פה מזגן וזה לא עירום זה בוקסר״ אמרתי לה משחק לה בקוקו שמתנפנף בכל מילה שיוצאת לה מהפה ״ ועכשיו ברשותך נסיכה אני אשאל שאלה קטנה״ אמרתי עוצר לצחוק וממשיך ״ מה... מה את עושה פה בשש בבוקר אם חדווה אמרה אוכל בשבע?״ היא חשבה כמה דקות על תשובה אבל נתנאל עצר אותה וצעק ״ די בחיאייתתתת תני לילד לישון עומר שלנו זיין כל הלילה מגיעה לו גם מנוחה״. -פאק זה לא טוב לי- ״ כן עומר באמת לאיזה שרמוטה קנית יין לפחות הייתה כוסית? אם לא, שתחזיר לך כסף בביט״ הוסיף אבי מתוך שינה וראיתי את המבט של אמה משתנה..

נ.מ אמה

שרמוטה? זיין כל הלילה? מה ציפיתי ברור שרותם צדקה.. אני לא ידעתי איך להגיב אני לא יודעתי מה לעשות עם עצמי מהמבוכה אבל לא רציתי לחזור לחדר עם רותם לא רציתי שתדע שהיא צדקה.

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now