אם רק היינו יודעים-חלק 16

1.2K 40 0
                                    

נ.מ עומר

מה איתך לא רואים אותך יותר?

הודעה מנתנאל קפצה כשישבתי לבדי בחצר של אמה מעשן את הסיגריה השנייה ובוהה בפרצוף המתוק שלה שמרוכז בטלוויזיה, לא בא לי לזוז ממנה מילימטר, אבל די אני לא זין שמפקיר חברים בשביל בנות.

מה אומר?

עניתי לו חושב איך אני מודיע לאמה שאני הולך ולא נשאר לערב סרט שהציעה שנעשה.

וואלה בוא יש ישיבה אצלי עוד שעה ככה

שעה? יופי אז יש לי עוד קצת זמן עם המפלצת הקטנה...

סלאמתק

עניתי ונכנסתי אל הסלון.

״חיים שלי אני הולך לישיבה אצל נתנאל עוד חצי שעה ככה״ לחשתי לה מתיישב לידה כורך את ידי סביבה ״ טוב״ ענתה עם פרצוף קצת מבואס וחצי מרוכז בדמויות הרבות בינהן. ״ לא להתבאס יש לנו איזה חצי שעה ככה בסבבה״ אמרתי לה מנשק את פרצופה ללא הפסקה ״ אולי נתרכז קצת בסדרה?״ היא שאלה וצחקתי ״ היית מתה״ אמרתי מושך אותה מעלייי ״אין לך מעצורים" מלמלה כשנישקתי את צווארה, "טוב נו.. נראה את הסדרה" אמרתי עוצר זורק אותה לספה "אתה רק דיבורים אתה" מלמלה משכיבה את ראשה בין על יריכיי ולחצה על 'פליי'.

***********************

"אחשיליייי" צפצף נתאנל מרים את ידו באוויר במטרה ללחוץ את שלי "אחשיליייי" עניתי לוחץ את ידו בצפצוף בדיוק כמוהו ובראשי קפצה התגובה שאמה הייתה מגיבה על כך 'אוי.. גברים.. מתי תתבגרו' רק המחשבה העלתה בי גיחוך, וגעגוע.. ראיתי אותה לפני חצי שעה.. למה אני כבר מתגעגע...

"מה נסגר עם הבחורה?" שאל נתא "וואלה בבדיקה" אמרתי מושיט יד לג'וינט שעישן " אח שלנו מאוהב?" שאל בקול כבד מהשאכטה ששמר בגורונו " אתה יותר גרוע מרמי" אמרתי לוקח שאכטה גם אני "רמי אחלה גבר, השוטר הכי לא מלשין שהכרתי" אמר וצחקנו.

אחרי כמה שאכטות וכוס או 2 התיישבתי עם כולם, שרנו, צחקנו, היה טיל עד ש..

"עומררר" שמעתי והרגשתי את השיכורה שנמרחת עליי "נטלי.." מלמלתי "הוא גילה" מלמלה לא מחזיקה את ראשה "גילה?" אמרתי ושריריי החזה שלי התכווצו " עלינו" אמרה והנחתי את ידי עליה לתמיכה " עומר אלוני, האם אתה מנחם אותי?" שאלה צוחקת מתחפרת עם ראשה בחזי "בואי נביא לך מים" אמרתי מבין שהיא חייבת להתפקס " לאאאא אני אוהבת את הסטלה!" רטנה "ואני אוהב את אמה אז תזוזי ותתפקסי" נפלט לי, " אני ביקום מקביל? עומר? אוהב? תפסה אותך חזק הקטנה הזאת.." אמרה צוחקת וצחקתי גם אני ממבוכה – מה יש לי? למה החרא הזה ממשיך להיפלט לי אני לא אוהב אותה!

אני ונטלי ישבנו בסלון הריק ונשאבנו לשיחה רצינית, מה ידע שהפה שלה יודע לעשות עוד דברים חוץ מלמצוץ לי את הזין..

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now