״ילדים תביאו טפסים חתומים למחר״ אמרה המורה ופתאום הבנתי שלא התרכזתי במילה ממה שיצא לה מהפה כל השיעור ״ איזה טפסים מה?״ לחשתי לעמית והסתובב אליי עומר ״ הטיול השנתי שבוע הבא תיזהרי להבריז״ קרץ לי והסתובב בחזרה ללוח. ״ אין מצב שהיא מבריזה״ צעקה עמית ודפקה לי מבט ״ אני אחשוב על זה אמרתי״ ובדיוק היה צלצול
״ תיהי איתנו בחדר״ אמרה עמית ורותם נראתה פחות מאושרת מהרעיון ״ כן אם יהיה מקום...״ היא אמרה בצביעותה הרגילה ״ בטח שיהיה מקום לחברה הכי טובה שלי״ עמית קפצה, המילים שיצאו לה מהפה שרפו אותי מבפנים.. פעם היא באמת הייתה אבל מאז רותם היא שונה, הן כאילו פתחו תחרות מי יותר סאחית.. ״נו אז מה עם עומר?״ פתאום שמעתי מישהי מאחורי הסתובבתי וראיתי שהיא מדברת אל.. רותם?! ״ סתמי!״ גיחחה רותם ב-כאילו תמימות ״ עומר?״ שאלה עמית מופתעת אני ממש לא קונה את זה היא בדוק ידעה מראש ״ סתם התנשקנו חחחח זה לא אומר כלום!!!״ המשיכה לגחח הפוסטמה ואני בדיוק ראיתי את אלמוג יושב ליד עומר ובטעות יצרתי קשר עין.
״ על מי את חושבת שאת מסתכלת?״ אמר אלמוג בטון כועס ושנייה אחר כך התפוצץ מצחוק ואליו מצטרף עומר ״ חחחח בואי בואי אהבלה מה את מאמינה לכל דבר״ אמר ופתח את ידו לחיבוק חיבקתי אותו והתיישבתי ״ קחי״ אמר אלמוג מגיש לי סיגריה ובזמן שאני מדליקה אמר עומר ״ נו אז את באה לטיול?״ אני לא יודעת מה להגיד גם ככה אין לי כמעט מילים לידו ״ נשבע אחי פעם ראשונה אני לא שומע אותה מדברת מה השתתקת?״ אמר אלמוג ונתן לי מכה קטנה בכתף עם כתפו גילגלתי עיניים ועניתי ״ כי אני לא יודעת אם לצאת או לא כי לא ייתנו לי להיות בחדר עם בתאל ובמסלולים ו... ״ עומר יהיה איתך״ נידב אותו אלמוג ועומר היה קצת מופתע אבל ישר חייך והגיב בסבבה ״ יאללה סלאמתק עליי מבטיח יהיה לך טיול שלא תשכחי בחיים״ מה אתה אומר חשבתי לעצמי בראש אבל חייכתי בתור תגובה וקצת גיחכתי להקליל את האווירה.
בדרך חזרה לכיתה הייתי מאוד לא מרוכזת חשבתי על עומר ועל זה שהוא חבר של אושר ומה לעזאזל הוא בטח שמע ממנו, המחשבות על אושר החזירו אותי שוב לכאב שהשאיר אותי בו אחרי שבגד ועזב ואני כמו מטומטמת הלכתי אחריו. אני מפחדת להיות שוב המטומטמת בקשר ש״מוליכים אותה שלל״ כמו שאמא שלי נוהגת לומר, אבל מצד שני עומר מעניין אותי למה שאתן לאושר לעמוד לי בדרך? פחח איזה שם נתנו לו אושר עאלק צריכים לקרוא לו סבל יותר מתאי- ״אמה?״ המורה פתאום פנתה אליי ״ את רוצה לשתף אותנו במחשבות שלך או שתעני על השאלה שלי״ המשיכה המפלצת חטפתי עצבים קמתי ויצאתי מהשיעור.
התיישבתי בחצר האחורית והדלקתי סיגריה קפצה לי הרגל בטירוף ולא הבנתי אם זה העצבים או חרדה מכל המחשבות, פתאום הרגשתי שאין לי אוויר הדופק שלי עלה בטירוף
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Lãng mạn״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...