*20:00*
המחשבות לא עוזבות אותי,
אני כותבת לבתאל-
אולי נשב בקיוסק של דור?
פליז שתענה...
סגור מתי?
ענתה מהר, מפתיע
עוד עשרים דקות?
כתבתי והתחלתי להתארגן
״ אמה בואי רגע״ קראה לי קורל ״ מה את רוצה״ צעקתי לה בזמן שמרחתי את המסקרה, היא עמדה בפתח הדלת שלי מחזיקה בקצות אצבעותיה בבגדים של עומר ״ תני לי את זה״ אמרתי וחטפתי אותם מידה ״ של מי זה?״ אמרה מצחקקת כולה ״ מה קרה? לחברות שלך נגמרו החיים אז באת להתעלק על שלי?״ אמרתי וטרקתי לה את הדלת בפנים.
*20:30*
אני ובתאל כבר עשר דקות יושבות פה אבל אני לא מצליחה לספר לה את מה שהיה ״ נו אז איך היה עם עומרר״ פתאום היא זרקה ״ מה? מה קשור עומר?״ אמרתי וניסיתי להראות חסרת מושג. ״ את נשארת לישון אצלו..״ אמרה עם פרצוף תחמן ״אהה לא זה היה אלמוג״ אמרתי ״ אלמוג?״ אמרה מופתעת ועשתה פרצוף נגעל ״ עד שהתקרבת למשפחת אלוני שרפת את עצמך עם האח המכוער״ היא המשיכה צוחקת ״ תירגעי כולה נתן לי להישאר כי הייתי שיכורה מידי״ אמרתי מנסה לא לצחוק ממה שאמרה קודם ״את רוצה להגיד לי שבגלל אלכוהול ירדת למטה בלי איפור, שיער רטוב ובגדים שאני בספק שהם לא של עומר?״ היא אמרה בחשדנות והחלטתי לספר לה את כל הסיפור.
״ חחחחחחחח איזה פאדחנית״ אמרה נקרעת מצחוק אחרי ששמעה את כל מה שקרה והוסיפה ״ אני לא יודעת מה הקטע שם, אבל זה נשמע שהוא התבאס לגלות שהיית עם אח שלו״ אמרה ואני הייתי בשוק ״ את חושבת?״ אמרתי מנסה להסתיר את ההתרגשות שלי ״ כן, מה זה הגיוני אם אחותך הייתה מביאה ילד מהכיתה שלך לא היית מתבאסת?״ היא אמרה והרגשתי את הלב שלי מתכווץ ״כן... צודקת״ אמרתי
״ אמה״ צעק לי מישהו מעבר לכביש.
״אמה!!״ אלמוג צעק לי והתקרב אלינו ״ חבר שלך״ צחקה בתאל וסימנה עליו עם העיניים ״ מה איתך?״ שאל וחיבק אותי ״פיכחת״ אמרתי בציניות ״ זה חדש״ אמרו בתאל ואלמוג באותו הזמן והתפוצצו מצחוק. הוא התיישב לידנו והשיחה הייתה מעניינת, מפתיע! יחסית ליודניק הוא מאוד בוגר, בתאל ניסתה לחקור אותו על עומר אבל הוא פחות זרם.. הוא התחמק עם תשובות כמו 'איזה טמבל', 'פאקבוי' או פשוט אמר לא'דע.
*01:00*
״אני חייבת לזוז״ אמרה בתאל וקמה מהכיסא נאחזת בשולחן.
״מה? כבר?״ אמרתי מבואסת ״ הכל טוב אני אשאר איתך״ אמר אלמוג והניח את ידו על הירך שלי, בתגובה זזתי קצת בתקווה שיבין תרמז, הוא הבין ״ ביי יפה״ אמרה בתאל כשהיא מחבקת אותי ולוחשת לי באוזן ״ לא להתפשר על הפגום״ חחחח היא כזאת סתומה לפעמים.
״בנושא הבוקר..״ אמר פתאום אלמוג ושם את היד על העורף באי נוחות ״ זה בסדר אתה לא צריך להסביר״ קפצתי ״אני כן.. שמעי אני לא יודע מה עבר על עומ-״ הוא ניסה להמשיך ״ הכל טוב״ קטעתי אותו אבל תכלס? הכל ממש לא טוב מה זה משנה מה עבר על עומר למה פאקינג אמרת ששכבנו?? ״למה אמרת לו ששכבנו?״ שאלתי אחרי המון מחשבה ״אה זה? אני מצטער״ אמר והסתכל ישירות לרצפה ״ מההכרות הקצרה שלנו זה נשמע שאתה לא כזה אז מה קרה?״ אמרתי וחיפשתי את עיניו עם עיניי.
״ תנסי לגדול עם אח שכל יום מביא מישהי אם לא יותר״ הוא אמר ולא הצלחתי לקרוא את הבעת הפנים שלו.. הוא כועס? הוא מקנא? הוא נגעל? "כולם מצפים ממני להיות כמוהו״ הוא המשיך ובעט בכיסא הריק שהשאירה בתאל. ״זה לא סיבה להפיץ ששכבתי איתך״ אמרתי בשקט והסתכלתי גם אני לריצפה ״את צודקת״ הוא אמר, הרמתי את הראש ולא עניתי. וואו הוא לא מפסיק להפתיע אותי הוא מאוד שונה מאח שלו "אני אגיד לו שלא שכבנו״ הוא אמר והוציא את הטלפון.
*הטלפון של אלמוג מחייג*
מה הוא באמת מתקשר אליו עכשיו?? ״הנה שתראי שאני לא מזיין לך תשכל״ אמר אלמוג ובדיוק ענה לו עומר באדישות
״אני עסוק״
״ יופי לך״ ענה לו אלמוג, חחחח הוא הצחיק אותי
״ דבר מהר״ ענה עומר ושמעתי מישהי ברקע מתלוננת לו שיתעסק בה ולא בטלפון
״ מה שדיברנו בבוקר״ אמר אלמוג ולא הספיק להמשיך
״ חלאס לא מזיז לי תזיין אותה כמה שבא לך״ עומר אמר בכעס
אאוץ׳ זה באמת כאב ״ זה הקטע לא זיינ..שכבתי איתה״ אמר אלמוג והסתכל לי בעיניים במבוכה מחניק צחוק לאחר שראה אותי מצחקקת
״ חחחח אז מה עשית איתה? מסיבת פיג׳מות?״ אמר עומר בהתנשאות ״ היא הייתה שיכורה אז נתתי לה להישאר״ ענה אלמוג ״ אם לא היית אח שלי הייתי חושב שאתה הומו״ אמר עומר והתפוצץ מצחוק ״ סתום סתום תפה״ אמר לו אלמוג.
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Romance״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...