אם רק היינו יודעים- פרק 3

1.8K 49 3
                                    

-פאק יהיה לי בגד של עומר- חשבתי לעצמי וחיוך נמרח על שפתיי.

״קחי״ הוא אמר והגיש לי טי-שרט לבנה גדולה וטרינינג שחור של נייק ״ תודה״ אמרתי ובאתי להוריד את השמלה....

אלמוג ישר תפס לי את היד ״אולי לכי להתקלח קודם?״ הוא אמר תוך כדאי שהוא מלווה אותי אל המקלחת ״ כן כדאי״ אמרתי עדיין קצת מבולבלת מהסטלה והוא בא לצאת מחדר המקלחת. ״אתה יכול להישאר איתי?״ אמרתי בקול מסכן ״א- כן, טוב״ הוא אמר הזמן שהוא סוגר את הדלת ומסתובב עם הגב אליי ״ תודה״ לחשתי בקול תשוש מתוך המקלחת, הוא עשה כאילו הוא לא שמע, -וואו כמה סבונים יש להם חשבתי גברים לא משקיעים בזה- חשבתי לעצמי מקווה שלא בקול. יצאתי מהמקלחת, התלבשתי והלכנו במסדרון

״ מה נתקעת?״ הוא אמר צוחק- בהיתי בחדר של עומר ובדיוק כשבאתי להתקדם ראיתי מישהי שיוצאת משם ״ אני סתם... עייפה״ אמרתי וצחקתי טיפה. מנסה להסוות את העובדה שאני קצת.. בוהה.

הגענו לחדר של אלמוג. ״ הכל טוב? נוח לך? מרגישה שאת צריכה להקיא? יש לך איך לחזור? רוצה להישאר לישון פה? ״ אלמוג אמר מודאג, -כמה שאלות א'מלה..- ״ הכל בסדר אני אתקשר לידיד שלי תודה. אבל באמת תודה, אני ממש מעריכה את זה״ אמרתי בזמן שאני מחפשת את הצ׳אט עם דניאל בשביל לכתוב לו ומבינה שהשעה 04:26 ובבוקר יש לי בית ספר מחר והוא הנהן.

"וואי הרסתי לך את המסיבה״ אמרתי עם פרצוף מתנצל מרגישה אשמה״ הכל טוב מסיבות יש כל הזמן, אבל בנות מלאות בקיא? זה חוויה חד פעמית! לפחות אני מקווה...״ הוא אמר בציניות מרושעת וצחקנו שנינו.

*הצ'אט של דניאל ואמה*

איפה את אמרת שאת חוזרת בשלוש

אוי הוא כתב את זה ברבע לארבע

אתה יכול לאסוף אותי עכשיו?

כתבתי

״ אני צריכה לחפש את בתאל״ אמרתי ואיך שבאתי לצאת מהחדר נזכרתי שאני לבושה בבגדים של עומר, בלי איפור ואין לי מושג איפה הנעליים שלי. והכי גרוע? דניאל מגונן בהגזמה הוא יעשה סרט.״ שומעת את באמת שיכולה להישאר פה אני אשן בסלון״ אמר אלמוג כאילו קרא את מחשבותיי ״ באמת ?״ שאלתי בשביל לוודא שאני לא יותר מידי עלוקה ״ כן-כן הכל טוב״

*הודעה*

אני יוצא

אוי פאק

קח את בתאל אני כבר אסתדר

כתבתי לו בלחץ

״ אני רק אומרת לבתאל לדבר עם דניאל שייקח אותה וחוזרת״ אמרתי לאלמוג, הוא הנהן ויצאתי מהחדר.

בזמן שחיפשתי את בתאל שמעתי המון לחשושים על הבגדים שלי ועל זה שירדתי מהקומה למעלה ושמעניין איזה אח בחרתי או שאולי בכלל הם חלקו אותי בניהם. וואי השמועות רצות פה יותר מהר מההרפס.

מצאתי את בתאל והיא באה לשאול מיליון שאלות אבל לא היה זמן כי דניאל הגיע והוא נראה כועס ״ לכי אליו תגידי שאמא שלי לקחה אותי בעצבים או משהו פליזז״ לחשתי לה מתחננת ״טוב טוב רק לא לשכוח קונדום י'בתולה״ היא אמרה כולה צוחקת חובטת בישבני ״ סתמי תפה״ אמרתי לה בקול ילדותי עם פרצוף כועס של ילדה בת ארבע, צחקנו התחבקנו וכל אחת הלכה לדרכה.

אחרי שבתאל נכנסה לאוטו עליתי למעלה לחדר של אלמוג. בדרך הסתכלתי על פרטים שקודם לא שמתי לב אליהם.. -אולי זה היה כי היית מלאה בקיא ובושה- התת מודע צעק עליי וכתגובה צחקתי בקול לבדי במסדרון. המשכתי ללכת והגעתי לפתח דלת החדר של עומר, החדר היה ריק לא היו שם בנות לראשונה מזה כל הערב... וגם עומר לא היה שם אז הרשתי לעצמי להישאר לבחון את מה שאני רואה מבחוץ.

״בו״ אמר לי עומר ממש מקרוב ולחץ על המותניים שלי במטרה שאבהל וזה עבד.. ״סמאללה״ קפצתי והסתובבתי לראות מי זה ״ מה את עושה פה?״ אמר עומר מחייך וקרוב בזמן שידיו עדיין על המותניים שלי ״ זה סיפור ארוך,איפה אלמוג?״ וואי איזה מזל שאני שיכורה הרבה יותר קל לדבר איתו ככה הוא הוריד את ידיו ממותניי והתרחק טיפה ״ לא יודע בטח עם איזה יודניקית״ אמר עם פרצוף אדיש ״אה״ אמרתי מבולבלת ״ מהה עומר לפני רגע היית עם מישהי אחרת מה יהיה איתך״ צעק לו איזה חבר שאני לא מכירה הוא צחק והלך למרפסת של החדר של אלמוג.

הלכתי גם כי רציתי סיגריה (ולנצל כל רגע שאני שיכורה ומצליחה לדבר איתו)

הוא היה נראה מבואס,הוא עישן בשקט ובהה בשמיים לא רציתי להפריע אז נישארתי על המיטה של אלמוג וגללתי בטיקטוק.

כשסיים יצא מהחדר ויצאתי לעשן בעצמי, מעבירה את כל הערב האיום הזה בראשי שוב ושוב. משחזרת את גבה של הגברת שיצאה מחדרו את המקלחת המבכיה את השמלה הכל כך יפה שהרסתי עם מיציי קיבה " אל תפריעי לעצמך, באתי לקחת שמיכה" אמר אלמוג וצחקקתי "אתה בטוח שלא בא לך פשוט לישון במיטה?" שאלתי במבוכה " לא נעים" אמר "לא נעים מת, ואיתו השמלה שלי" אמרתי נכנסת לחדר מתיישבת על המיטה " נו בוא אני מבטיחה לא להשכיב אותך" אמרתי צוחקת והוא נשכב לידי. 

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now