~
דור הוא החבר הכי טוב של בתאל,
הוא מאוהב לה בצורה מאז שהכירו בישיבה עוד כשהייתה בחטיבה, אבל... היא מכחישה.
דור בן ,19 הוא עובד בקיוסק המשפחתי מאז שנשר מבית ספר באמצע י ככה שאת רוב התיכון אנחנו מעבירות אצלו.
ישבנו בקיוסק, כבר עברה איזה שעה ובתאל בדיוק סיפרה לי שחברים של עומר עושים מסיבה. ״ זורמת?״ שאלה בתאל ״ וואלה מתאים לי״ אמרתי אבל בלב קצת היססתי כי בכל זאת אני לא הכי קשורה...״ ידיד שלי יסיע אותנו את כבר תכירי אותו בדרך" אמרה קמה ממקומה תהיי מוכנה בעשר״ צעקה לי בתאל רגע לפני שכל אחת הלכה לדרכה.
הגעתי הביתה והחברות המעצבנות של קורל ישבו בחצר, התיישבתי באחד הכיסאות הפנויים והדלקתי סיגריה ״ אז מה אמה איך זה להיות שמיניסטית?״ שאלה שאנל ( החברה הכי טובה של אחותי) ״ מה שאנל איך זה להסתובב בעולם עם שם של תיק?״ טוב זה מה שרציתי להגיד לה אבל בסוף אמרתי ״ אותו דבר כמו שאר הכיתות רק עם תקווה שכבר רואים ת'סוף״ ישבתי עוד כמה דקות לעשן את הסיגריה מחכה כבר לעלות
אבל איך שהגעתי למדרגות? הגיעו הבנים,
החברות המטומטמות ישר קמו וקפצו עליהם בחיבוקים ולא חסכו בלדחוף את כל אוצר המילים הרחב שלהם 'חיימשלי, לבשלי, אני שרופי' וכל החרא הזה... גילגלתי את ענייני והמשכתי למדרגה הבאה לכיוון החדר שלי. -את כמעט שם! רק עוד קצת..- אמרתי לעצמי בראש צוחקת.
״אמה״ קרא לי דניאל כשראה שאני כבר במדרגה החמישית ״ מה עם שלום?״ הוא המשיך.
שמעו דניאל חמוד באמת אבל הוא יותר מידי חושב שהוא אח שלי או אבא שלי שלפעמים זה כבר יכול לעצבן.
״היי דניאל מה איתך?״ שאלתי ״ בסדר קטנה..״ אני שונאת שהוא קורא לי ככה אתה גדול ממני בשנתיים, תירגע.
״ מה עושה היום?״ הוא סיים את המשפט ונשמתי עמוק לפני התשובה, ״ יוצאת עם בתאל לאיזה מסיבה״ אמרתי והתחננתי שלא יתחיל ״ אני אסיע אותכן״ הוא קבע ״לאלא ידיד שלה כבר מסיע הכל טוב תודה״ אמרתי וידעתי שזה לא באמת יעזור ״ מתי אתן יוצאות?״ הוא המשיך כאילו לא אמרתי את המשפט האחרון ״ 22:00״ אמרתי וכבר הבנתי שאין מה לעשות.
~ 21:00~
התחלתי להתארגן ובתאל התקשרה איך שיצאתי מהמקלחת ״ מה את לובשת?״ היא שאלה ״ את השמלה הוורודה והתיק הלבן עם עקבים לבנים, וואי חברים של קורל התנחלו פה אין לי עצבים"
אמרתי לה ונזכרתי שלא הודעתי לה שדניאל מסיע אותנו ״ שומעת?״ אמרתי בתקווה שהיא כבר תבין ״ תני לי לנחש״ היא אמרה ״ דניאל שמע שיש מסיבה והוא מסיע אותנו?״ היא המשיכה ״ איך ידעת??״ אמרתי בשוק, כאילו לא באמת ציפיתי שהיא תקלוט ישר.. ״ הוא כתב לי תבטלי ת'ידיד הזה שלך, אני אסיע אותכן״ היא המשיכה ״ כיף גדול..״ אמרתי בציניות וניתקנו את השיחה.
YOU ARE READING
אם רק היינו יודעים
Lãng mạn״ אני אחלק לכם פתקים וכל זוג שיוצא להם אותו הצבע ישבו יחד ויכירו אחד את השני״ איך שהמורה סיימה לדבר והתחילה לחלק את הפתקים לחשתי לעמית ״ תחשבי פתאום יוצא לי לשבת עם עומר״ אמרתי בצחוק תוך כדי שאני פותחת את הפתק שלי, ״ למי יצא אדום?״ עומר צעק הסתכלתי...