אם רק היינו יודעים- פרק 32

1.1K 37 1
                                    


היום המשיך כרגיל סיגריה שיעור סיגריה שיעור לא משהו מיוחד באמת חשבתי שרותם למדה את הלקח שלה אבל אז ראיתי את רותם ועומר יושבים בהפסקה ביחד.

בואי החוצה

עומר כתב לי לאחר רבע שעה

ויצאתי למקום בו היה
סיימת עם הזונה?
כתבתי אבל הוא לא ענה

הגעתי למחששה,
״שבי״ אמר בקול תקיף לא מסתכל עליי אפילו.. ישבתי ״ מה יש?״ אמרתי מתעצבנת מהדיבור שלו ״ מה חשבת לעצמך? אני באמת שואל אותך אמה מה חשבת לעצמך??״ אמר מתחיל לצעוק ״ בקשר ל..?״ אמרתי לא מבינה והוצאתי סיגריה ״ תעיפי תחרא הזה ותעני לי״ צעק מעיף לי את הסיגריה מהיד בכוח ״ עומר מה נסגר איתך השתגעת??״ צרחתי קמה ונעמדת רחוק ממנו טיפה מפחדת מהתגובה הבאה שלו.

״את מבינה שיכלת לגרום לבתאל להסתבך ברמה הכי מטומטמת שיכולת למצוא? את זאת שסיפרה לי שהיא על תנאי בבצפר יפסלו לה את ה12 שנות לימוד וכל זה בגלל הקנאה המטומטמת שלך״ צעק נעמד גם הוא מתהלך מצד לצד ״ לא ביקשתי ממנה אני תיכננתי לעשות את זה לבד היא בחרה..״ אמרתי ועומר קטע אותי שוב מתקרב אליי ״ עוד יותר מפגרת, אני לא מבין אותך... אני איתך, אני רוצה אותך, אני עושה הכל כדי שתביני את זה אבל לא משנה מה את תמיד תבואי עם החשדות, המלחמות, הקנאה את יכלת לרצוח את התינוק אמה!״ אמר צורח לי לתוך הפנים ואני התחלתי לצחוק ״ אתה מבין שהמטומטם פה הוא אתה כן?״ אמרתי משלבת ידיים והוא רק הסתכל עליי בכעס ״ אין תינוק״ אמרתי צוחקת על סף שיגעון ״ אין שום פאקינג תינוק״ אמרתי דוחפת אותו בכל מילה והמבט של עומר הפך מבולבל ״ מה? השתגעת לגמרי?״ אמר חצי מחייך חצי כועס.

״ עומר תקשיב לי רגע״ אמרתי מושיבה אותו ומתכופפת אליו נשענת על ברכיו ״ אתה לא יכול להיות האבא, אתה לא האבא״ לחשתי לו בהתלהבות והחיוך שלו נמחק ״יש תינוק״ אמר בחשדנות בטוח שאיבדתי את השפיות ״ היית עם קונדום איתה״ אמרתי והוא צחק ״ מאמי את פיספסת כמה שיעורי חינוך מיני״ אמר בהתנשאות ״ לאלא אתה זה שפספסת ועל זה היא בנתה.. אם הקונדום לא היה קרוע הסיכוי שלה להיכנס להריון הוא 1% ואני מבטיחה לך שאלוהים לא השקיע בלעבר את המטומטמת הזאת״ אמרתי ועומר משך אותי לחיבוק אבל משהו הרגיש לי שונה..

"התינוק לא שלי, הוא של אלבז" אמר ונשמתי לרווחה מצפה שירגיש אותו הדבר.

הגעתי הביתה היה כבר ארבע בצהריים.
חיממתי לי אוכל שאמא השאירה לי והתיישבתי במטבח לאכול
״ בוקר טוב קרציה״ אמרה לי קורל ״ בוקר? ישנת עד עכשיו? את שוב נפקדת?״ אמרתי נלחצת שאמא תצטרך לסבול עוד שיחה מהמפקדת שלה ״ מה קרה למה את מתוחה כל כך?״ אמרה מתיישבת לידי ״ כי אמא לא טובה בלדבר עם הצבא״ אמרתי וקמתי לעשן סיגריה בעצבים.

המריבה עם עומר לא יוצאת לי מהראש..

איך אפשר להשתנות ככה מאפס למאה ועוד על שטות! זה לא שביקשתי מבתאל להרביץ לה או משהו כזה ובתאל בדיוק שלחה לי קישור לכרטיסים של מסיבה בתל אביב היום בערב,

אם רק היינו יודעיםWhere stories live. Discover now