15.

2.1K 95 2
                                    

Sziasztok!

Ebben a részben a bántalmazásról, ha csak nagyon érintőlegesen is, de szó lesz. Szerettem volna szólni a rész előtt, ha valakit érzékenyen érintene a téma.

Joy

Reggel nem épp azok a cikkek köszöntöttek, mint amire számítottam. Azt kezdték pletykálni, hogy együtt vagyunk. Nem is értem. Szabályosan ütöttem az embert és a profi újságírók azt szűrték le, hogy dúl a szerelem közöttünk.

Ezért sem értették, hogy miért bocsáthattak el. Nekem sem volt teljesen tiszta, mert sosem magyarázta el Max, amit nagyon tiszteletlennek tartok.

Mostanában talán kezd kitisztulni a fejem és nem is dühít annyira a döntés. Így könnyebb lesz elengedni ezt az egész világot.

Lehet túl hamar tértem vissza az autósportok világába vagy az is lehet, hogy vissza se kellett volna térnem. Így megnehezítettem a lelkem gyógyulásának folyamatát. Főleg úgy, hogy olyan érzések keletkeztek, amikre nem számítottam.

Épp a szoba plafonját kémlelem, hátha Ő küld valami jelet. Vajon mérges rám?

Ő volt nekem az első szerelem és mindent felülírt. De folyamatosan azt érzem, hogy az élet bizonyítani akarja, hogy talán még szerethetek valakit. Lehet nem Max erre a legalkalmasabb, mert az árulása azt bizonyítja, hogy nem tudna sosem szeretni, de az iránta érzett szeretet segíthet talán egyszer boldognak lenni. Csak először kapnom kell egy jelet Tőle, hogy megengedi-e. Tudom furán hangzik, de akkor is az életem része marad, mégha sosem lehet már velem, akkor is.

Estefelé éppen a Netflixen kerestem valamit, hátha eltereli a figyelmemet, de nem sikerült. A sötétben felvillanó telefonom Max nevét jelezte. Természetesen kinyomtam. Majd újra hívott, én pedig ismét kinyomtam. De a gondolat nem hagyott nyugodni, hogy mit akarhat.

Feloldottam a telefonom és számtalan cikket dobott fel. Amint elolvastam őket szinte megállt velem az idő. Az állt bennük hogy Max exbarátnője arról vallott, hogy bántalmazta a fiú.

Nem hiszem el. Ez egyszerűen nem lehet! Nem ismerhettem ennyire félre egy embert. Ekkor eszembe jutott, amikor egyszer rám is majdnem kezet emelt. Lehetséges, hogy mással valóban megtette. Felfordult a gyomrom a gondolattól.

Ahogy olvastam a cikkeket láttam, hogy a lány több eseményt is felhozott. Konkrétan én már ismertem a fiút, amikor ő ilyen undorító dolgokat tett. Attól függetlenül, hogy rossz időszakot élt át, nem jogosíthatta fel arra, amit művelt. Nincs az az ok, ami miatt ezt bárki megteheti.

Úgy látszik az ő karrierje is tönkre fog menni. Bár a Red Bull nem rég adott ki egy közleményt, hogy ameddig nem születik bírósági ítélet és nem bebizonyított, addig nem rúgják ki Max-ot, de nem is támogatják az ügy során. Tipikus Christian: a versenyzés mindig is fontosabb lesz, mint az erkölcsök. De valószínűleg Max nem fogja zsebre tenni, amit mostanában kapni fog a médiától és mindenki mástól. De meg is érdemli, ha valóban ilyet tett.

A telefonom továbbra is csörgött. Megállás nélkül hívogatott. Nem értem mit akar. Nem lehet megmagyarázni a megmagyarázhatatlant.

Mikor már tűrhetetlen volt a folyamatos hívogatás, akkor felvettem. Úgy, ahogy ő az autónál, én sem szóltam bele. Nem volt gusztusom hozzászólni.

- Szia. - mondta rémisztően megtört hangon.

Én csenddel feleltem.

- Nem fogsz hozzám szólni, oké. Elég ha meghallgatsz. Csak kérlek, hallgass meg! - lehet egy normális ember nem hallgatná meg egy ilyen esetben, de én csak bámultam a kihangosított telefon képernyőjét.

- Kate számtalanszor megcsalt, ami miatt gyűlöltem őt is és magamat is. Miután kiderült és szakítottunk, magához láncolt. Azt mondta, hogy ha nem fizetek neki, akkor azt fogja elterjeszteni, hogy bántalmaztam. És most el is kezdte, mivel meglátta rólunk a paparazzi képeket. Legutóbb azért jött a paddock-ba, hogy elmondja, hogy nem akar melletted látni. És ha mégis együtt látna, akkor tönkretesz engem és téged is. Velem már elkezdte, kérlek vigyázz magadra. Tudom, hogy nem hiszel nekem. Pontosan emlékszem mikor majdnem megütöttelek, ezért nem is fogok harcolni, csak annyit mondok, hogy nem igaz. Innen pedig eldöntheted, hogy kinek hiszel. Ha esetleg segíthetek Kate ellen, akkor bármikor itt vagyok! Sokat jelentesz nekem, Joy.

- Miért kéne hinnem neked? - mégis megszólaltam.

- Nem kell, azt csinálsz, amit szeretnél. Nem tudlak úgy sem befolyásolni.

- Miért nem vagy teljesen kiakadva ezeken a vádakon, ha nem igazak?

- Azért, mert az érzem, hogy teljesen megbuktam az életben, mint ember. Megesküszöm rá és tudom, hogy sosem tettem azt, amiket mondott. De az, hogy a világ azt gondolja, hogy tényleg megtettem, az mindennél rosszabb. Ilyen embernek gondolnak engem. Még csak kétségbe se vonják a szavait. Szégyellem magam, hogy ilyen képet alakítottam ki magamról. Senki nem hisz nekem. Mindenki azt gondolja, hogy egy állat vagyok. Ha te sem hiszel nekem, akkor ki fog? Nem tudom, hogy az életemnek jelenleg mi az értelme. Azt is sajnálom, amit veled tettem, de nem tehettem mást. Nem akartam, hogy ez történjen se veled, se velem, de csőbe húzott, és én hülye voltam máshogy cselekedni. - csak mondta és mondta az érzelmeit.

Sosem beszélt ennyit, főleg nem az érzéseiről. Hallottam hangjában a fájdalmat, de mégsem mondtam semmi hasznosat. Most járatott le a világ előtt, és olyat állítanak róla, ami ha igaz, akkor fura lenne, ha vigasztalnám.

- Nem tudom mit mondjak. Komolyan nem. Leteszem. Remélem nem hazudsz. - mondtam.

Nem igazán tudom mit gondoltam. Kinyomtam a telefont és előremeredve ültem.

Vetekedett bennem a két gondolat. Egyrészt nem tudom elképzelni, hogy egy nő ilyet hazudjon. Másrészt nem ilyennek ismertem Max-ot. De nem értem, hogy Kate miért nem akarná velem látni. A semmire féltékeny ezesetben. Azt sem értem, hogy engem hogyan akarna tönkretenni. Ezekkel a gondolatokkal zuhantam álomba.

Felkelve a social média felé vettem az irányt, ahol Max eszméletlen bántásokat kap. Számítottam rá, hogy bántani fogják, de azok a szavak, amikkel illetik nagyon fájóak lehetnek. Egy videót is láttam, ahol valaki megdobálta az utcán étellel.

Nem hagy nyugodni a dolog. Egyszerűen nem tehette. Nem ilyennek ismertem.

Újra és újra elolvastam a cikkeket, majd megláttam egy dátumot, amikor is azt mondta Kate, hogy este Max bántalmazta. Május 7.

Május 7.-én Max nálam aludt. Emlékszem arra a napra. Az egyik este volt, amikor részegen hoztam haza.

Gyorsan visszakerestem a galériámban azt a napot. Egy videót is készítettem azon az estén arról, ahogy alszik, hogy elküldjem Daniel-nek, hogy milyen vicces. Délelőtt sajtótájékoztatón voltunk. Szinte az egész napot együtt töltöttük és nem abban a városban, mint amit Kate megnevezett. Ekkor biztos nem tette azt ez a fiú, amit ő állít. Lehetséges, hogy Max nem hazudik. Ha a többi esetről is lenne bizonyíték, hogy nem volt ott, akkor nem lenne bajban.

De nem tudom, hogy nekem ebbe bele kell-e avatkoznom. Lehet nem mindenről hazudik a lány és akkor az azt bizonyítja, hogy Max rossz ember. De ha bosszúból sározza be, akkor pedig arról a világnak tudnia kell.

Most örülnöm kellene, hogy vele is az történik, amit ő tett velem. De tudom, hogy mit érezhet most. És az árulás fájdalmával nagyon nehéz megküzdeni. Másrészt, én nem lehetek olyan ember, aki hagy egy másikat szenvedni.

Talán segítek neki, mert habár sok mindent tönkretett, egy dologban nagyon is segített. Újra képes vagyok szeretni miatta, és ezt meg kell hálálnom.

Ha pedig valóban megtette, akkor még a nevét is kitörlöm az emlékezetemből.

Szárnyakat adsz - Max Verstappen ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant