2.

2.5K 95 2
                                    

- Viszhall, Mr. Horner, holnap találkozunk.

Igen, meg mertem tenni. Talán nem is vagyok olyan gyáva. Christian azzal a kéréssel keresett meg, hogy legyek Max Verstappen menedzsere és tanácsadója. Vicces, hogy pont az övé.

A hívás közben számtalan dolog lepörgött előttem. Eszembe jutott, hogy abba a világba csöppenhetek, ahova mindig is akartam. Persze nem repesek az örömtől, hogy Mr. 'problémás pilóta vagyok' Verstappen oldalán kell ezt megtennem, de legalább van egy kis kihívás.

És ha már ez lesz a munkám, akkor mindent megteszek, hogy segíthessek abban hogy világbajnok legyen. Annyi ember lenne a helyében, ő pedig nem él vele. Ezt nem érdemlik meg azok, akik nem lehetnek ott. Láttam a F2-ben, hogy azok a srácok mennyi mindent megtennének azokért a helyekért. Tudom, hogy ő is képes rá, bár nem ismerem annyira.

A délután további részében a Red Bull-ról és Max-ról elolvastam az összes cikket, ami az interneten van. Megpróbáltam minden megtudni a helyzetükről. Profinak ismernek, és holnap is annak kell lennem, amikor elutazok Angilába, a csapat székhelyére. Itt fogjuk megbeszélni a részleteket, még akár nemet is mondhatok. De azt érzem, hogy egy év után végre motivált tudok lenni és vannak céljaim.

Be kell valljam, hogy ma délután nem is gondoltam az egy évvel ezelőtti eseményekre, ami egy kicsit megrémít, de valamilyen szinten meg is nyugtat. Egy évig minden nap ennek a fájdalomnak a fogságában éltem. És mostmár azt érzem, hogy szépen lassan ki kell szabadulnom és átvenni az életem felett az irányítást. Tudom, hogy ezt akarná Ő is.

Reggel gyorsan összepakoltam a legjobb cuccaim. Jó benyomást kell keltenem. És amúgy is jó érzés kicsit olyan életet élni, mint régen. Sok minden megváltozott bennem, de a személyiségem sarkos pontjai megmaradtak, így továbbra is szeretek határozottan megjelenni és a kezemben tartani a dolgokat. Talán az előző év után készen is állok erre.

Egy magángépet küldtek értem. Úgy látom le akarnak nyűgözni. Mondjuk lehet fontos vagyok nekik. Max mellett nem sok alkalmazott marad meg. Reménykednek benne, hogy hátha a sport iránti szenvedélyem miatt kitartok a kis delikvens mellett. Az igazat megvallva, nem is zavar, hogy így a tenyerükön hordoznak. Hadd higyjék azt, hogy nem olyan fontos számomra ez az állás, mint amennyire én annak tartom.

Minden erőmmel támogatni fogom Max-ot, hogy bajnok legyen. Ezzel a győzelemmel talán le tudnám zárni a múltam egy fájdalmas részét. Másrészt természetesen fontos azért is, mert már nem igazán maradt pénzem. És ez a tény az egyetemen viccesebb volt, mint most.

Miután leszállt a gép, egy fekete autóval vittek Milton Keynes-be, a csapat főhadiszállására. Az autóból kiszállva megigazítottam a kis púderrózsaszín blézer-együttesemet, majd felkísértek Christian Horner irodájához.

Előttem egy szimpatikus lány lépett ki, aki gyorsan bemutatkozott. Ő volt Aria Willis, Sergio Perez menedzsere. Remélem jóban leszünk, mert sokat dolgozunk majd együtt.

Az irodába belépve Christian-nel találtam szembe magam, aki eléggé stresszesnek tűnt. Kezet nyújtottam.

- Üdvözlöm. Joy Collins vagyok.

- Szép napot Joy! Christian Horner vagyok, örülök, hogy eljöttél. Foglalj csak helyet.

Helyet foglalva el is kezdte mondani a szakmai tudnivalókat és a feladataimat. Amikor megmutatta, hogy mennyit fizetnek, az arcom vörösbe fordult. Ez a pénz sokkal több, mint amire számítottam. Christian is észrevette a megilletődöttségemet.

- Igen, ez eléggé kiemelkedő fizetés ezen a poszton, de szerintem Ön is hallott róla, hogy nehéz eset Max. És ezzel az összeggel szeretnénk biztosítani, hogy velünk maradjon. Rendkívüli munkát végzett a Prema csapatánál, és szeretnénk, ha ezt a morált a csapatunkhoz is elhozná. - tehát pénzzel szeretnének a csapathoz kötni.

Igazából nem lepődtem meg, így működik a világ. Nekem is jó és nekik is jó. Remélhetőleg.

- Köszönöm, Mr. Horner, elfogadom az ajánlatukat. Nagyon lelkes vagyok a munkát illetően.

- Egy kérdésem lenne még önhöz, Joy. Számíthatunk olyan váratlan felmondásra, mint a Premánál? Tudja mi nem az a csapat vagyunk, akit csak így ott lehet hagyni. - nagyon kellemetlenül érintett a kérdés, de számítottam rá, ezért magabiztosan válaszoltam, miután kihúztam magam, hogy még határozottabbnak tűnjek.

- Nem. Biztosíthatom róla, hogy nem. Egy komoly magánéleti problémám volt és akkor még nem tudtam kezelni a magánélet és a munka közötti átállást. Ma már külön tudom őket választani és sokkal profibb vagyok, mint annak idején. - ha ez nem is teljesen volt így, akkor is megnyugodtam, hogy a főnök elfogadta a válaszom, amit egy mosollyal nyomatékosított.

- Hamarosan megérkezik Max is, akivel további infor...

Be sem tudta fejezni a mondatot, amikor hallottuk, hogy valami erősen csapódik a földön a folyosón. Talán egy fogas. Időnk sem volt ezen gondolkodni, mert az irodába egy magas alak tört be. Próbálta határozottan tartani magát, de valamiért nem ment ez neki túl biztosan.

Ő volt maga Max Verstappen.



Sziasztok!

Remélem már van olyan, akit megfogott a kis történetem. A következő részekben végre rendszeresen meg fog jelenni Max is.

Szárnyakat adsz - Max Verstappen ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ