14. - Max

2.2K 93 3
                                    

Max

Megint elbaszódott minden körülöttem. Eszméletlenül szét voltam esve a szezon előtti időszakban. Azt sem tudtam legtöbbször, hogy hol vagyok és az igazat megvallva nem is érdekelt.

Ez mind Kate-nek köszönhető. Ő volt az első szerelmem. Két évig tartott a kapcsolatunk. Bár ez másoknak nem hosszú idő, nekem ez igen nagy eredmény volt. Őszintén megvallva, meg akartam kérni a kezét.

Valamilyen szinten olyan vagyok az életben is, mint a pályán. Határozott és kemény. Egész életemben így neveltek, ebben a szellemben nőttem fel. De ez csak a pályán nyerő. Az élet során ez inkább egy páncél. Sosem tudtam igazán közel engedni senkit. Nagyon sok barátom van és volt, de képtelen vagyok megnyílni előttük úgy igazán. Habár Daniel-el az ismertségünk munkakapcsolatnak indult, elég jó barátom lett. Talán ő az akivel a legtöbb dolgot megosztom.

Mindig is a versenyzésre neveltek és annak egy nagyon fontos titka, hogy sosem teregetheted ki a lapjaidat. És ezt úgyszintén tovább vittem az életben.

Egy alkalommal dobtam el az előző szabályokat és mentalitást. Amikor beleszerettem Kate-be. Nem tudom mi történt. Nem álmaim nője. Nem olyan volt külsőre, mint akik addig tetszettek és elég butácska is, sőt a belső értékeink is különböztek. Tényleg nem a zsánerem, de elcsavarta a fejem.

Talán így visszagondolva még mindig azt gondolom, hogy volt, amikor tényleg szeretett. De sajnos a tények ezt nem feltétlen támasztják alá. Mivel végig megcsalt. Ez a bennem lévő versenyzőt rohadtul sértette. Nem voltam számára az első. Bár ő azt mondta, hogy azért volt végig velem, mert szeretett, csak vágyott egy kis izgalomra. Fájt, hogy nem tartott elég izgalmasnak.

Amikor megtudtam a megcsalásokat, padlóra kerültem. Végre valakit sikerült megszeretnem úgy igazán, erre eldob. Ekkor kezdődtek a problémáim, amit tetőzött a viselkedése a szakítás után. Folyamatosan zsarolt, hogy rossz híremet fogja kelteni. Azt, hogy én bántottam. És sajnos sokaknak a rólam kialakult képe az, hogy durva vagyok. Ez a pályán így van, de a magánéletben nem. Sosem tudnék bántani egy embert, akit szeretek. Néha vannak meggondolatlan húzásaim, de sosem mennék messzebb egy kis kiabálásnál.

Azóta egyébként folyamatosan pénzelnem kell, mert ha nem teszem, akkor elkezdi terjeszteni a hazugságokat. Teljesen sarokba szorított és ez a büszkeségemet nagyon sérti. Senki nem is tud erről.

Amikor megtudtam a megcsalást teljesen kifordultam magamból. Eltaszítottam a barátaimat és a szüleimet is magamtól. Egyedül maradtam. És ekkor lépett be az életembe Joy.

Az első pillanattól kezdve valami nem hagyott nyugodni a lényével kapcsolatban. Egyszerűen nem akartam, hogy ne legyen ott, az volt a legjobb érzés mikor a közelemben volt. Már az ismertségünk első napján úgy tudtam vele beszélgetni, mintha mindig is ismertem volna. Ez eszméletlen ijesztő volt. Még Kate-el sem éreztem ezt az elején. Közel sem.

Ez az érzés nagyon bizonytalanná tett. Nem hagyhattam, hogy megint valaki közel kerüljön hozzám. Megtanultam, hogy akkor csak rosszul járok. Ezért sokszor nagyon csúnyán viselkedtem vele.

Minden rezdülésére felfokozottan reagáltam, mert bár nagyon akartam taszítani, annál inkább vonzott. Egyszer úgy tűnt, mintha kezet akarnék emelni rá. Mint már mondtam képtelen lettem volna bántani. De magamat is megleptem, hogy milyen hevesen tudok reagálni erre a lányra.

Abban az időben szinte érzéketlen voltam mindennel és mindenkivel kapcsolatban, de vele ez más volt. Ahogy teltek az idők, egyre inkább kötődtem hozzá a számtalan vitánk ellenére is. Éreztem, hogy valami miatt ő sem akar hozzám túl közel kerülni és én sem hozzá. De ezt egyre nehezebb volt tartani. Amikor halálosan féltékeny lettem Leclerc-re, akkor jöttem rá, hogy mit is érzek. Majd végül, amikor már tisztában voltam az érzéseimmel és úgy döntöttem, hogy nem szabok nekik gátat, akkor jött a pofon.

Mielőtt elmentem volna szétcsapni magam és Joy-nál kötöttem volna ki, Kate eljött. Elmondta, hogy ha bármilyen szinten is kapcsolatba kerülök a "kis menedzseremmel", akkor tönkretesz engem is és őt is. Nem engedte hogy veld dolgozzak. Próbáltam mindent mondani, neki, de nem tágított. Az a lány egy őrült. Féltékeny, pedig végig csak megcsalt. Le kellett megint fizetnem, hogy hagyjon pár napra békén. Elég nehezen tűröm már, de nem tudok mit tenni.

Mindenki hinne neki. Elvégre ki hazudná azt, hogy bántotta egy férfi? Ez komolyabb téma annál, hogy valaki csak úgy hazudjon róla. Attól is felfordul a gyomrom, hogy valaki ilyet tesz. Én pedig őszintén képtelen vagyok erre. Azt mondta, hogy elmondja a sajtónak, hogy többször is bántalmaztam és fel is jelent. És azt terjesztené, hogy Joy zaklatta és támogatott engem Kate terrorban tartásával kapcsolatban. Nem tartom ezt túl logikusnak, de a médiának ez épp elég ahhoz, hogy szétszedjen minket.

Ezután el kellett mennem és inni, és megpróbálni felejteni, közben pedig valami az italomba került. Ekkor hívtam őt. Ahogy megláttam azt a csodás szempárt azon az estén, tudtam, hogy meg kell tőlem szabadulnia. Egyszerűen nem tehetem ki a velem járó kálváriának.

Így amikor eljöttem, felhívtam a főnököt és meggyanúsítottam Joy-t. Az egész testemben fájdalmat éreztem és tudtam, hogy valami nagy okot kell felhozzak, mert egy egyszerű szimpátiahiány nem lenne elég a vezetésnek. Annál értékesebb a munkája. De így visszagondolva, túl messzire mentem. Nem szabadott volna így lejáratnom. Nem gondolkodtam eleget, és így bajba sodortam. Mostmár máshol sem fog munkát kapni. Olyan hülye vagyok!

Ma délelőtt a cuccaiért jött és összetalálkoztunk. Egy szót sem szóltam hozzá. Nagyon fájt a hallgatás, de nem bírtam egy szót sem szólni. Elvégre mit tudtam volna mondani? Elvettem tőle minden lehetőséget, csak hogy óvjam magam. Kimondhatatlanul megbántam, hogy akkor este felhívtam Christiant. Ahogy láttam a szenvedéssel teli tekintetét, el sem tudom mondani, hogy mit éreztem. Éreztem egész testében a remegést,  pár kilót is leadott az utóbbi napokban. Nem érdelmi ezt. Azt hiszi csak neki fáj, pedig nekem is. Piszkosul. De igazából én hoztam bajt rá és magamra is, így nem számít, hogy most mit érzek, csak azt akarom, hogy Joy boldog legyen.

Megpróbáltam aludni, de túl stresszes voltam. Egész este csak a plafont néztem. Majd reggel megsemmisültem.

Tele volt a média a képeinkkel. A tegnapi vitánkat lekapták a paparazzik. És nem úgy, ahogy történt. Azt hiszik, hogy együtt vagyunk. A mellkasomat ütögette, közben a képen úgy néz ki, mintha simogatna.

Ha ezeket a képeket meglátja Kate, és bizony meg fogja, akkor nekem és Joy-nak is végünk.

Sziasztok!

Ma egy olyan részt hoztam, ami Max szemszögét írja le. Ez az egyetlen ilyen rész, de úgy gondoltam, hogy ide szükséges az ő nézőpontja is. Legközelebb visszatér Joy. Remélem tetszett a rész és szeretitek a történetet is.

Szárnyakat adsz - Max Verstappen ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin