Ep-41(Z/U)

2.6K 368 46
                                    

Zawgyi version,

Kတစ္ေယာက္ LAေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေတြ႔လိုက္ရသည့္သတင္းေၾကာင့္ သခင္ေလးဂြန္းႏူကို သူ႔ေဒၚေလးဆီမွာ အပ္ထားခဲ့ကာ ကိုရီးယားသို႔အျမန္ျပန္လာခဲ့ရသည္......

သခင့္ကို ဒီလိုေတြျဖစ္မွာစိုးလို႔ သခင္ႀကီးမဆံုးခင္တုန္းက Kကိုလ်ိႈ့ဝွက္တာဝန္ေပးအပ္ခဲ့၏......ဒီတာဝန္ကို Kအခုအေကာင္အထည္ေဖာ္ရေတာ့မည္....သို႔ေသာ္ ထိုတာဝန္ကိုKတစ္ေယာက္ထဲ လုပ္ေဆာင္လို႔မရ.....အရင္ဆံုး ဟန္အိမ္ေတာ္ကို သြားၾကည့္ရန္သာ........

ထို႔ေၾကာင့္ ေလဆိပ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေတြ႔ရာတကၠစီကိုစီးလာကာ ဟန္အိမ္ေတာ္သို႔ ဦးတည္လိုက္သည္......

မၾကာပါ ဟန္အိမ္ေတာ္သို႔ေရာက္လာခဲ့၏.....သို႔ေသာ္ တကၠစီေပၚကဆင္းဆင္းခ်င္း Kျမင္လိုက္ရေသာျမင္ကြင္းေၾကာင့္ စိုးရိမ္မုွက တ႐ွိန္ထိုးခုန္တက္သြားသည္......

အိမ္ေတာ္၏ အေ႐ွ႕ အေနာက္ ေဘးပတ္ပတ္လည္တစ္ခုလံုးအား FBIကလူမ်ားျဖင့္ ေစာင့္ၾကပ္ကာ အိမ္ေတာ္ကိုခ်ိတ္ပိတ္ထား၏.....မျဖစ္ဘူး အိမ္ေတာ္ကိုခုလိုေစာင့္ၾကပ္ရင္Kအိမ္ေတာ္ထဲဝင္ဖို႔ ခက္သြားရျပီ......အိမ္ေတာ္ထဲမွာ အေရးႀကီးသည့္အခ်က္အလက္က႐ွိေသးသည္....ထိုအခ်က္အလက္ကို တျခားသူလက္ဦးသြားလို႔မျဖစ္.....

စိတ္ပူမုွေၾကာင့္ ႐ုွတ္ေထြးလာကာဘာမွစဥ္းစား၍မရေသာ ဦးေႏွာက္အား သက္ျပင္းတခ်က္႐ိုွက္လိုက္၍ စိတ္ကိုတည္ၿငိမ္ေအာင္ထားျပီး ဘယ္ကစ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲျပန္စဥ္းစားရသည္......

အရင္ဆံုး ေဂ်ာင္ကု...ဟုတ္တယ္ ကင္္မ္ေဂ်ာင္ကုနဲ႔ေတြ႔ရမည္......သႈ႔ေသာ္Kမွာ ေဂ်ာင္ကုဖုန္းနံပါတ္မ႐ွိ....ထို႔ေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္အား ထိန္းသိမ္းသည့္ အင္ေဟာ့ဆီသို႔ ဖုန္းဆက္ကာ ေဂ်ာင္ကုရဲ႕ဖုန္းနံပါတ္အား လွမ္းေတာင္းရန္သာ......

*တီ....တီ.....တီ..*

*ဟုတ္ K Hyung*

*ေအး ေဟာ့ေရ မင္းအခုဘယ္မွာလဲ*

*ဘယ္မွာရမွာလဲ အခုေမြးရပ္ေျမမွာ မေန႔ကေ႐ွာင္တခင္FBIကလူေတြေရာက္လာလို႔ ဝန္ထမ္းေတြအကုန္လံုးလည္း သူတို႔ေမြးရပ္ေျမျပန္ကုန္ၾကျပီ*

 နွံ(ဆွဲငင်ခြင်း၏ခြေရာ) Z/UWhere stories live. Discover now