ေက်းဇူးတင္လႊာ/ကျေးဇူးတင်လွှာ

1.8K 209 61
                                    

Zawgyi Version,

ကဲ ကေလးတို႔ေရ မုဆိုးမေလးမဂၤါရဲ႕ညီမေလး ႏြံဟာဆိုရင္ အခုဆို အပိုင္း၄၂မွာ ဇာတ္သိမ္းသြားခဲ့ပါပီေနာ္....အပိုင္းအစကေန အဆံုးအထိစိတ္႐ွည္႐ွည္နဲ႔upေစာင့္ပီး ဖတ္ေပးတဲ့ကေလးေတြအကုန္လံုးကို ကိုယ္တကယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုယ္voteေတြထက္ ကိုယ့္ကေလးေတြကိုယ့္ficေလးကို ေမ်ွာ္ေနတာကို ပိုပီးလိုခ်င္တာမို႔လို႔ အခုလို ကိုယ့္ရဲ႕ficေလးကို ေမ်ွာ္ေနေပးတဲ့သူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီကို တကယ္ေက်းဇူးတင္သလို ခ်စ္လည္းခ်စ္ပါတယ္ေနာ္.....

Authorတစ္ေယာက္အတြက္ သူရဲ႕Key pointဆိုတာ႐ွိပါတယ္....ကိုယ့္မွာဆို ဇာတ္လမ္းintroနဲ႔ending partက ကိုယ့္ရဲ႕key pointပါ....introေကာင္းေကာင္းေရးမွသာ ေနာက္အပိုင္းေတြကို readersေတြက စိတ္ဝင္စားပီး ending partေကာင္းမွသာ readersေတြရင္ထဲစဲြက်န္ခဲ့မွာပါ....အဲဒါေၾကာင့္ ႏြံေလးမွာ introေရာending partေရာမွာ ကို္ယ့္ဘက္က လိုအပ္ခ်က္႐ွိလို႔ ကေလးတို႔ရင္ထဲစဲြမက်န္ခဲ့ရင္ တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္.....

ကိုယ္ရဲ႕ေနာက္ထပ္ fic အသစ္ေလးကို ေရးထားပီးပီမို႔လို႔ ေနာက္တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ေနရင္ တင္ေပးေတာ့မွာပါ....ကိုယ့္ရဲ႕ ေနာက္ထပ္jikook ကမၻာအသစ္ေလးကိုလည္း ခ်စ္ေပးၾကပါဦးေနာ္.....ကိုယ့္ဘက္က ficအသစ္တင္ရင္ ေျပာမွာဆိုေပမဲ့ ကိုယ့္ကိုfollowမလုပ္ထားတဲကေလးေတြကလည္း ကိုယ္အသစ္တင္ထားတာကိုမသိလိုက္မွာစိုးလို႔ ကိုယ့္accေလးထဲဝင္ၾကည့္ေပးပါေနာ္.....

ကိုယ္က မင္းေလးတိူ႔ကိုဘယ္ေလာက္အထိခ်စ္တယ္ဆိုတာ မေျပာလည္းသိမွာပါေနာ္....အျမဲတမ္း Love you so much my readersက ပါးစပ္ဖ်ားကမခ်တဲ့သူမို႔လို႔😅 ဘာပဲဖစ္ဖစ္ပါ ကိုယ္တကယ္မင္းေလးတို႔ကိုခ်စ္ပါတယ္ က်န္းမာေရးဂ႐ုစိုက္ပီး ကိုယ့္ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ကို အေရာက္လွမ္းႏိုင္ၾကပါေစေနာ္💜💜💜

Yolodi1995
Love You So Much My Readers💜💜💜

........................................................................

Unicode Version,

ကဲ ကလေးတို့ရေ မုဆိုးမလေးမင်္ဂါရဲ့ညီမလေး နွံဟာဆိုရင် အခုဆို အပိုင်း၄၂မှာ ဇာတ်သိမ်းသွားခဲ့ပါပီနော်....အပိုင်းအစကနေ အဆုံးအထိစိတ်ရှည်ရှည်နဲ့upစောင့်ပီး ဖတ်ပေးတဲ့ကလေးတွေအကုန်လုံးကို ကိုယ်တကယ်ကျေးဇူးတင်ပါတယ် ကိုယ်voteတွေထက် ကိုယ့်ကလေးတွေကိုယ့်ficလေးကို မျှော်နေတာကို ပိုပီးလိုချင်တာမို့လို့ အခုလို ကိုယ့်ရဲ့ficလေးကို မျှော်နေပေးတဲ့သူတစ်ယောက်ချင်းစီကို တကယ်ကျေးဇူးတင်သလို ချစ်လည်းချစ်ပါတယ်နော်.....

Authorတစ်ယောက်အတွက် သူရဲ့Key pointဆိုတာရှိပါတယ်....ကိုယ့်မှာဆို ဇာတ်လမ်းintroနဲ့ending partက ကိုယ့်ရဲ့key pointပါ....introကောင်းကောင်းရေးမှသာ နောက်အပိုင်းတွေကို readersတွေက စိတ်ဝင်စားပီး ending partကောင်းမှသာ readersတွေရင်ထဲစွဲကျန်ခဲ့မှာပါ....အဲဒါကြောင့် နွံလေးမှာ introရောending partရောမှာ ကိုယ့်ဘက်က လိုအပ်ချက်ရှိလို့ ကလေးတို့ရင်ထဲစွဲမကျန်ခဲ့ရင် တကယ်တောင်းပန်ပါတယ်နော်.....

ကိုယ်ရဲ့နောက်ထပ် fic အသစ်လေးကို ရေးထားပီးပီမို့လို့ နောက်တစ်ရက် နှစ်ရက်နေရင် တင်ပေးတော့မှာပါ....ကိုယ့်ရဲ့ နောက်ထပ်jikook ကမ္ဘာအသစ်လေးကိုလည်း ချစ်ပေးကြပါဦးနော်.....ကိုယ့်ဘက်က ficအသစ်တင်ရင် ပြောမှာဆိုပေမဲ့ ကိုယ့်ကိုfollowမလုပ်ထားတဲကလေးတွေကလည်း ကိုယ်အသစ်တင်ထားတာကိုမသိလိုက်မှာစိုးလို့ ကိုယ့်accလေးထဲဝင်ကြည့်ပေးပါနော်.....

ကိုယ်က မင်းလေးတိူ့ကိုဘယ်လောက်အထိချစ်တယ်ဆိုတာ မပြောလည်းသိမှာပါနော်....အမြဲတမ်း Love you so much my readersက ပါးစပ်ဖျားကမချတဲ့သူမို့လို့😅 ဘာပဲဖစ်ဖစ်ပါ ကိုယ်တကယ်မင်းလေးတို့ကိုချစ်ပါတယ် ကျန်းမာရေးဂရုစိုက်ပီး ကိုယ့်ရည်မှန်းချက်ပန်းတိုင်ကို အရောက်လှမ်းနိုင်ကြပါစေနော်💜💜💜

Yolodi1995
Love You So Much My Readers💜💜💜

.........................................................................

 နွံ(ဆွဲငင်ခြင်း၏ခြေရာ) Z/UWhere stories live. Discover now