FİNAL

2.3K 48 13
                                    

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Biliyorum vedalar çok üzücü olmuştur her zaman 😢 Sonunda bu kitabımda Final oldu, değer vererek yazdığım bir kurgu olmuştu her zaman.

Acaba dedim kendi kendime farklı bir kurgu çıkar mı ortaya dedim. Ve sonuç ortada yüzümü güldüren bir son buldu beni.

Masumluğu konu alan, birazda içimizden birileri olan Çisem ve Latif'in konusuydu. Onları çok sevdik biliyorum, sevginin aşkın bu kadar önemli olduğunu yansıtmaya çalıştılar bizlere..

Ve eminim ki başardılar....

Ve her zaman sizlerle beraber buralara gelmek çok güzeldi. Bu plartform her zaman bana iyi gelmiştir. Yazmayı, kendimi satırlarda bulmayı, biraz olsun gerçek dünyadan soyutlanmayı seviyorum...

Burası bana çok şey kazandırdı, bazen doğruyu gösterdi, bazen ise yanlışı. En önemlisi ise kurgularımın içindeki anlatımı. O duyguyu o hissi size verebilmek çok güzeldi.

Umarım sizlerde benim gibi düşünüyorsunuzdur....

  Sizleri seviyorum iyi  okumalar canlar..
                       
                         🌷   🌷  🌷

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Çisem

Artık hayat güzel ve süpriz dolu gidiyordu. Evliliğe alışmıştım o günün üzerinden beş ay geçmişti. İnsan bazen şaşırıyordu zamanın nasıl geçtiğine,  Latif yeni işine gidiyordu, sabahları onu uğurluyor ardından Hastanedeki işime  gidiyordum. 

Evet yeni işime başlamıştım bende, Hastanede doktor olmuştum artık. Latif bir tanıdık vasıtası ile beni bu çokça tanınan Hastaneye işe sokmuştu. Hakan abi Hastanenin sahibi Latif'in babasının eski tanıdığı çıkmıştı. İşte ilk defa şans bizden yana olmuştu.

Arabamın anahtarını çıkartıp elime aldım. Aynadan kendime bakıp indim. Kapıyı kapatıp camdan yansımama baktım işte hazırdım. Çantamı sıkıca elim ile kavrayarak girişe doğru yürüdüm.

Latif söz verdiği gibi bana araba almıştı, eskiye bakarak durumumuz artık iyi bir hal almıştı. Bunda benimde doktorluk mesleğim rol oynuyordu ama elimden geldiğince bu durumu Latif'e hissettirmiyordum. Ama ne kadar da olsa onun üzüldüğünü anlıyordum. Bir erkeğin zoruna giden eşinin ondan yüksek maaş almasıydı.

Girişte Sevda göründü, her zaman ki gülen yüzü ile kahve isteyip istemediğimi sordu. Çok iyi olacağını söyleyip odama geçtim, birazdan hastalarımı içeriye alacaktım. Çantamı arkadaki askılığa asıp üzerime önlüğümü geçirdim.

Masumiyet ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin