LatifSevdiğim kadın saçları gülden bir demet, kokusu nergisi andırıyor. Öyle güzel bir renk var mı diye sorsalar dünyada bir tek onu gösterirdim.
Yeşil gözleri ve yanağındaki derin çukur ile bana bakıyordu. Aşkla, sevgiyle harmanlamıştı. Parmak uçlarım dayanamayıp ipek gibi saçlarını buldu. İşte hazırdı gelinim karşımda, bu gece kınamız vardı.
Üzerindeki kırmızı renk onu özel ve güzel yapmıştı saçları doğal iri dalgalar halinde dağılıyordu omuzlarına. Elimin üzerine kapandı narin eli gülümsedi, yine o çok sevdiğim gamzeleri ortaya çıkmıştı.
' İşte istediğimiz sona kavuşuyoruz. '
Dile getirmiştim mutluluğumuzu, her ne kadar iki tarafın ailesi mutlu olmasa da bizim mutluluğumuz yeterdi. Gelinimin elinden tutup misafirlerin yanına doğru yürüdük.
Çisem heyecanlı bir şekilde duruyordu, ona heyecan yapmaması gerektiğini söyledim. Kapılar ardına kadar açıldığında ışık her tarafı aydınlatıyordu misafirlerin salonu kapladığını gördüm.
Müzik eşliğinde ortaya doğru yürümüştük. Alnına öpücük kondurup elimi beline koydum. Sıcacık elleri ellerimi kaplamıştı, dans müziği yankılandı. Gözlerime bakıyordu içi gülüyordu mutluluktan.
Yanımıza Elçin gelmişti, yanında nişanlısı olan adam ile.Engin ise yarın gelecekti bu gece kardeşini yalnız bırakacaktı. Elçin'i zorla biriyle nişanlamıştılar, elbet Engin'i unutması için. Ama Çisem'in anlattığına göre kuzeni hiç mutlu değilmiş o adamla. Artık ne olacaktı hiç bilmiyorum.
Danstan sonra yerimize geçip oturduk. Misafirler pisti doldurmuştu, güzel bir gece olmuştu. Gecenin sonunda Çisem ve ailesini eve bırakmıştım. Annem bu duruma biraz söylense de yapacak bir şeyim yoktu. Artık biz bir aile olmuştuk, odama geçip üzerimi değişirmiştim. Bugün çok yorucu geçmişti, ellerimi başımın altına koydum.
Gözlerimi beyaz tavanda gezdirdim.
Yarın sevdiğim kadın ile hayatımızı birleştirecektik. Artık o benim müstakbel karım olacaktı. Yatakta yan döndüm gözlerimi kapattım. Ama olmuyordu uyku bir türlü tutmamıştı.
Diğer tarafa döndüğümde unutamayacağımı anlamıştım. Ayağa kalkıp odadan çıktım.Biraz balkona çıkıp hava alırsam iyi gelebilirdi. Soğuk hava vücuduma nüfus etmişti. Biraz olsun kendime geldiğimi hissettim, başımı aşağıya çevirdim. Arkamdan ses gelmişti başımı çevirip baktığımda Rüya elinde su bardağı ile balkona çıkmıştı.
' Seni de mi uyku tutmadı ? '
Başımı salladım sanki oda düşünceli gibiydi. Elindeki bardağı tutup suyunu içmişti, yanıma yaklaştı demirden tutunup aşağıya baktı.
' Yarın evleniyorsunuz değil mi ? '
Yüzünde buruk bir gülümseme oluştu. Onu tekrarladım sonunda istediğimiz oluyordu, parmakları ile demiri sıkmıştı. Bu davranışı gözünden kaçmadı, birden ellerini üzerime koydu. Şu an gözlerimin içine bakıyordu.
Ellerini çekmek için tuttuğumda bana karşı çıktı. Gözlerini kapatıp bir kaç saniye bekledi. Açtığında o gecenin karanlığında bile belli oluyordu ıslandığı. Karşımda ağlamak üzereydi çatallı sesi ile konuşmaya başladı.
' Ben uzun zamandır hayal etmiştim bu anı, seninle konuşmak için. Ama biliyorum geç kaldım şimdi ne söylesem fayda etmeyecek. '
' Neler söylüyorsun Rüya yarın düğünüm var gidip yatalım hadi. '
Ellerini indirdim avucumdan sıkıca tutup bırakmadı ne yapmak istiyordu.
' Hayır bunları sana söyleyeceğim o zaman içimdeki bu ateş söner. Latif ben seni bir abi olarak görmedim... '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumiyet ( Tamamlandı )
Fiksi RemajaHani insan, değerli bir mücevheri saklar ya, bende kalbimde onu saklamıştım. Bana aşkı anlat deseniz size şöyle anlatırdım... Onun o benzersiz koyu kahve saçları , bembeyaz bir teni ve kendiliğinden pudramsı bir pembeliğe kavuşan yanakları. Derin...