17. Bölüm

807 60 17
                                    


Çisem

Tam evin kapısını çalacağım sırada arkamdan birisi bana seslendi. Başımı çevirip baktığımda karşımda Latif'i gördüm. Adımla ilk defa seslenmişti biraz bu duruma kızsam da belli etmedim, önce derdi neydi onu öğrenmeliydim.

Onu takip etme mi her zaman ki parkta buluşmamızı söyledi. Benimle ne konuşacaktı onu takip etmeye başladım. Karşısında durduğumda bana karışık duygular içerisinde bakıyordu. Tam nedenini soracağım sırada bana sıkıca sarılmıştı. Şaşırmıştım ama bende ona karşılık vermiştim.

Özlemiştim onu uzun bir süredir görüşemiyorduk ellerini saçlarımda hissettim. Beni mayıştırmıştı kendimi onun kolları arasında güvende hissediyordum. Benden bir süre sonra ayrılıp elimden tuttu banka oturduk birlikte.

Aklıma gelen ile ona Tugay'ı anlattım. Bizi beraber görebilirdi ve beni yanlış anlamasını istemezdim. Latif yüzüme bakıyordu sonra benimle ne kadar yakın olduğunu sordu. Sadece arkadaşım olduğunu dile getirdim.

Ardından lafı değiştirdi sanki birazcık kıskançlık hissetmiştim. Askerden geldiğini artık beni gelip isteyeceğini söyledi. Şaşkınlıkla nasıl böyle bir şeyin mümkün olacağını sordum. Ama Latif beni yanlış anlamıştı benim onunla evlenmeyeceğimi düşünüyordu oysa ki. Sorun o değildi sorun benim okulumun olmasıydı.

Hem okul, hem evlilik nasıl birlikte sürecekti. Aklımdaki soruyu dile getirmişti merak etmemem gerektiğini, beni bunca zaman usanmadan beklediğini şimdi de bekleyebileceğini söyledi.

Gülümsedim içim rahatlatmıştı Latif çok düşünceli bir erkekti. İyi ki onu görmüş ve kalbim onun olmuştu. Bir anda boynuna sarıldım hemen karşılık vermişti onu çok seviyordum.
Latif beni eve bırakmayı teklif etmişti kabul etmiştim.

Ayrıldıktan sonra hemen eve girip kendimi odama atmıştım. Annem odamın kapısını açıp neden geç kaldığımı sormuştu. Sorularına derslerin yoğun olduğunu birde Tugay'ın beni eve bıraktığından bahsettim. Annem pek ikna olmuşa benzemiyordu odamın kapısını kapatınca telefon ile Elçin'i aramıştım.

Önemli bir haberim olduğunu bize gelmesi gerektiğini söyledim. Bir süre sonra kapı çalmıştı annem kapıyı açmış olmalı ki, Elçin odama hızla girmiş ve yatağıma geçip oturmuştu.

' Hadi anlat bakalım neler oldu ? '

İmayla karışık soru sormuştu kendimi yatakta toparlayıp o sevinçli haberi verdim. Elçin ağzını kapatıp çığlık atmaya başladı onun bu haline gülmeye başladım. Kapı açıldı annem ne olduğunu sormuştu, daha doğrusu neye bu kadar sevindiğimizi sormuştu.

Elçin ile birlikte annemi geçiştirmiştik. Elçin yatağa uzanıp tek elini başının altına almıştı. Benim bu ilişkinin buraya kadar gelmesinde sebep ne olduğunu sordu. Sadece sevgi olduğunu söyledim. Öyle ya sevgi her engeli geçerdi.

Elçin'in yüzü düşmüştü kuzenimin canı anlaşılan bir şeye sıkılmıştı. Neler olduğunu sorduğumda derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.

' Engin ile ilişkimiz güzel gidiyor
ama sonunda ne olacağını bilemiyorum. En çok korktuğum şey ailelerimizin öğrenmesi eğer onlar öğrenirse çok kötü şeyler olur. Ben Engin'i çok seviyorum Çisem, sanki onsuz yapamayacak gibi hissediyorum kendimi. '

Elçin'i anlıyordum insan sevince
daha başka oluyordu. Ama onların durumu biraz bizden farklıydı kuzen di onlar, üzülüyordum onlar için moralim bozulmuştu. Elçin hemen yüz ifadesini değiştirip gülümseyerek hangi gelinlik modeli istediğimi sordu. Bilmiyordum Latif ile evleneceğim için gelinlik önemli değildi. Bir elbise bile giyinsem bana yeterdi, Elçin ne sıkıcı olduğumdan bahsetti kendi hayal dünyasına dalar gibi başladı anlatmaya.

Masumiyet ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin