22. Bölüm

769 44 0
                                    


Latif

O gece bütün aile oturup konuşmuştu bu konuyu. Elçin ve Engin ne yapacaktı, elbet her an görüşecek her an birlikte olacaktılar. Elçin'in babası bu işe karşı çıktı, kardeş çocukları nasıl sevgili olabilirdi. Aslında her iki tarafta aynı düşüncedeydi. Yahya amca bu işe son sözünü söyledi.

Elçin'i teyzesinin yanına yollamaktı en iyisi. Engin kükredi, arkadaşım adına üzülmüştüm. Öyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyledi. Elçin ağlıyordu, sevdiğim kadın yanında kuzenine destek veriyordu.

Elimden bir şey gelmiyordu. Son söz aileler tarafından söylenildi. Hepsi kabul etmişti Yahya amcanın teklifini, belki böylelikle ayrı kalırlarsa biribirlerini unutacaklarını düşündüler.

Engin evden kapıyı çekip çıktı, ardından onu yanlız bırakmamak için peşinden gitmiştim. Engin köşeyi döner dönmez duvarı yumruklamaya başladı. Yanına yaklaştım kardeşim dediğim adama, kolundan kavradığım gibi çektim kendime.

Sıkıca sarılıp ağlamıştı, sırtına vurdum destek vermek için. Üzülmüştüm dağ gibi adam karşımda yıkılmıştı. Eve gitmeyeceğini söyledi onu bize götürecektim. Zili çaldığımda annem açmıştı kapıyı, Engin'e benim odamda kalmasını söyledim. Bende bu gecelik salonda yatardım.

Annem ne olduğunu sorduğunda,
ona sonra anlatacağımı söyledim. Beni rahat bırakmıştı başımı yastığa koydum. Telefonuma mesaj gelmişti, Çisem kuzeninin nasıl olduğunu soruyordu.

Aynı olduğunu söyledim, yalan söylemeye gerek yoktu. Bu durum karşısında üzüldüğünü dile getirdi.
Elimizden hiçbir şey gelmiyordu. Sabah olduğunda Engin ile beraber kahvaltı yapmıştık. Bugün işe gitmem gerekiyordu burada kardeşimi yalnız bırakacaktım.

Onun yanında olmam gerekiyordu, amcamı telefonla aradım. Bugün gelemeyeceğimi söyledim. Amcam bir sıkıntı olup olmadığını sordu. Sadece kendimi iyi hissetmediğimi söyledim, fazla üstelememişti.

Engin'e dışarıya çıkmayı teklif ettim.
Kabul etmişti Çisem'e mesaj attım. Eğer gelmek isterse gelebilirdi, bana bakacağını söylemişti. Engin dalgın bir şekilde pencereden dışarıya bakıyordu.

' Kardeşim peki şimdi ne yapacaksın ? '

Başını çevirip gözlerime baktı, derin bir nefes çekti içine, sanki ciğerleri havayla dolmuyor o hava ona yetmiyordu.

' Buralardan gideceğim çok düşündüm, hem böyle yaparak Elçin'i üzüyor, hemde zora sokuyorum. Bizimkisi imkansız bir aşktı bunu bilerek sevdamızı birbirimize verdik. '

Başını tekrar cama çevirdi, dışarıya bakmaya başladı. En doğrusu şimdilik böyle görünüyordu. Belki biraz ailelerin sakinleşmesini beklemeli, öyle bir araya gelebilirlerdi.

Çıkışta Engin eve uğrayacağını söyledi. Eşyalarını alıp bu gece yola çıkacaktı. Uğurladım onu, yine de bir sıkıntısı olduğunda beni aramasını söyledim. Çisem'e haber vermiştim Engin'in buralardan gideceğini, üzülmüştü oda ama en doğrusunun bu olacağını söyledi.

Sabah işe gitmiştim amcam sipariş geldiğini özel işçilik yapacağını söyledi. Montajı için beni yanında götüreceğini söyledi. Bu masa için bir hafta uğraşmıştık, sonunda bu sabah teslim edecektik. Yola çıktığımda Çisem arkadaşının evine gideceğini söylemişti.

Sesten dolayı pek anlamamıştım aslında kiminle gideceğini, sonra konuşacağımı söyleyip kapattım.  Amcam araba ile lüks malikaneye gelmişti. Zengin oldukları her halinden belli olan eve baktım.

Bahçesi bile güzeldi, amcam kapıyı açmaları için çalmıştı. Gözümün önüne gelen görüntü ile gülümsedim, Çisem ile ilerideki bankta oturduğumuzu hayal ettim. Bizimde ileride böyle bir evimiz olacaktı, gönülden inanıyordum.

Masumiyet ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin