Akşam olduğunda bu gece burada kalacağımı söylemiştim Elçin'e, oda seve seve kabul etmişti. Bir süre konu Latif'ten açıldı onu çok özlediğimi, görmek istediğimi söyledim." Peki ya sana gidebiliriz desem."
Yer yatağından hızla başımı kaldırdım nasıl yani biz nasıl gidecektik.
" Nasıl gideceğiz peki ? "
" Şimdi Engin gittiği için ikimiz gideceğiz."
" Peki ailelerden nasıl izin alacağız."
" Ben onu da düşündüm bak şimdi. "
Yolcu otobüsü ile gideceğimizi günü birlik döneceğimizi söyledi. Aslında fena bir fikir değildi, zaten yanımda Elçin'de olacaktı korkmama hiç gerek yoktu. Elçin sabah erkenden kalkmamız gerektiğini söyledi. Üzerime yorganı çekip gözlerimi yumdum, bekle sevgilim sana geliyorum.
Kahvaltımızı yapmış çıkmıştık evden, Elçin yanına bir miktar para almıştı. Bizi götürüp getirecek kadar para yeterdi. Terminale indiğimizde Sakarya otobüsüne bilet almıştık ve ilk gelen otobüse binmiştik. Çok heyecanlıydım ona kavuşacağım için. Yolculuk bitiminde taksi çevirdik, bizi Latif'in asker birliğine götürmesi için. Sonunda taksiden inip kapıdan geçecektik. Görevli askere sorduğumda onun bugün izin günü olduğunu, çarşıya çıktıklarını söyledi.
" Tüh ya şimdi ne yapacağız, keşke haber verseydik."
" Dur ben arayıp nerede olduğunu sorayım."
Telefonumu alıp aradım, bir süre sonra açmıştı.
- Güzelim ?
~ Canım ne yapıyorsun ?
- İyiyim bugün çarşı iznim vardı, çarşıya çıktık arkadaşlarla birlikte.
~ Öyle mi peki neredesin yanına geleceğim.
- Güzelim nasıl, sen nasıl geleceksin buraya.
~ Hadi bakalım söyle, yanına gelince görürsün beni.
Latif'i zor inandırmıştım burada olduğuma, beni olduğum yerde beklememi kendi gelip alacağını söyledi. Her ne kadar kendim gelirim desemde kabul etmemişti. Elçin'e karşı kaldırımda oturmayı teklif ettim. Gölge yere geçip oturduk, buradan başka bir yere gidecek halimiz yoktu zaten birazdan Latif burada olurdu.
" Çisem güzelim."
" Latif ! "
Koşarak atlayıp boynuna sarıldım, sıkıca sarmıştı beni.Şu an sevdiğimin kollarında olmak çok huzur vericiydi. Sanki bir parçama kavuşmuş gibi hissediyordum kendimi. Saçlarımda ellerini gezdirdi, kokumu içine derince çekti. Ah kokusuna hasret kaldığım sevdiceğim, sonunda kavuşabilmiştim sana. Elleriyle yüzümü tuttu gözlerinin içi gülüyordu.
" Seni çok özlemişim, iyi ki geldin. "
" Evet hasretine daha fazla dayanamadım, çıktım geldim."
Başını yakınlaştırıp dudağım ve yanağım arasındaki boşluğu öptü. Gözlerim kapanmıştı kendiliğinden, onu yakınımda tenimde hissetmek başka hissettirmişti.
Başımı göğsüne yasladım Latif, Elçin'le konuştu. Bize kim ile geldiğimizi sordu. Elçin ile göz göze geldim, gözlerini kaçıran ilk ben olmuştum." Hadi sizden bir açıklama bekliyorum."
" Şey biz ikimiz geldik otobüs ile."
" Ne ! Yalnız mı geldiniz. Çisem neden böyle birşey yaptınız, hadi başınıza bir iş gelse ne olacaktı. Söyle bana sana birşey olsaydı eğer ben ne hale gelirdim biliyor musun ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumiyet ( Tamamlandı )
Novela JuvenilHani insan, değerli bir mücevheri saklar ya, bende kalbimde onu saklamıştım. Bana aşkı anlat deseniz size şöyle anlatırdım... Onun o benzersiz koyu kahve saçları , bembeyaz bir teni ve kendiliğinden pudramsı bir pembeliğe kavuşan yanakları. Derin...