LIMN - 6

3.3K 544 120
                                    

အသိစိ္တ္ကပ္လာျပီး အိပ္ရာနိုးလာေပမယ့္ မ်က္လံုးမဖြင့္ရေသးခင္မွာတင္ ဒါဟာ အိမ္မဟုတ္မွန္း စိတ္က တန္းသိေနခဲ့သည္။ ခံုေပၚ တညလံုးအိပ္ေပ်ာ္ေနခဲ့သည္မို႔ ခႏၶာကိုယ္တခုလံုး တြန္႔လိမ္ေကာက္ေကြးေအာင္ အေၾကာေတြ ဆန္႔ထုတ္ရင္း Luca ကို နွိုးရန္ မ်က္လံုးပါ ဖြင့္လိုက္ျပီးေနာက္...

"Holy Shit!!"

မနိုးေသးဘူးဟု ထင္ထားခဲ့သည့္ Luca ဘယ္တုန္းကတည္းက နိုးေနလဲ မသိရသည့္အျပင္ ကုတင္ေပၚ ေျခတဲြလဲြခ်ထိုင္ကာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပံဳး၍ ေငးစိုက္ၾကည့္ေနေတာ့ လန္႔ဖ်န္႔ကာ အာေမဋိတ္ပင္ထြက္သြားရသည္။

"Aiden ေညာင္းေနျပီ...။ တညလံုး ဒီပံုစံအတိုင္းပဲ အိပ္ေနတာကိုး....။"

ဟု ဆိုလာေတာ့ ဘာလဲ...တညလံုး ထိုင္ၾကည့္ေနတာလားဟု ေတြးမိကာ မလံုမလဲစိတ္ပင္ ျဖစ္လာရေပမယ့္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္လိုက္သည္။

"Luca အေစာၾကီးနိုးေနတာလား...။ သက္သာရဲ႔လား"

"အင္း...ကုိယ္ Toilet သြားမလို႔ကို Aiden မနိုးေသးတာနဲ့..။"

"ကၽြန္ေတာ္နိုးမွ သြားလို႔ရမွာမို႔လို႔လား...။"

"ကုိယ့္ကို တဲြေပးမယ့္သူက အိပ္ေနတာကိုး ဘယ္သြားလို႔ ရမွာလဲ။ ရင္ဘတ္ကေအာင့္ျပီး ေျခေထာက္ကနာေနတာ ျပီးေတာ့...။"

"ရျပီ ရပါျပီ ကၽြန္ေတာ္တဲြပို႔ေပးမယ္။ တကယ္လို႔ သြားခ်င္တယ္ဆိုရင္ နွိုးလိုက္ေရာေပါ့။ "

ေျပာေျပာဆိုဆို သူ႔လက္ေမာင္းကို တဲြမ၍ ထေစလိုက္သည္။ အရပ္က ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပိုရွည္သည့္အျပင္ လို္တာထက္ ပိုမွီေနတယ္ ထင္ရေလာက္ေအာင္ ပစ္မွီထားေတာ့ သူ႕ခါးကို တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ဖက္ကာ ထိန္းထားရသည္။ လူနာကို စိတ္မရွည္တာေတာ့ မဟုတ္ေသာ္ျငား နည္းနည္းေလးေတာ့ စိတ္တိုလာတာျပီမို႔...

"ရင္ဘတ္ေအာင့္ေနတယ္ ေျခေထာက္နာေနတယ္ဆိုရင္ X rays ျပန္ရိုက္မွရမယ္ ။"

"မဟုတ္တာ အဲ့ဒီေလာက္အထိ မလိုပါဘူး ကိုယ္ ေကာင္းသြားမွာပါ။ မေကာင္းေသးခင္ၾကားေလးထဲ ဟိုဟိုဒီဒီသြားတဲ့အခါ Aiden တဲြေပးရင္ ရပါျပီ။"

ʟɪɢʜᴛꜱ ɪɴ ᴍʏ ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ Where stories live. Discover now